המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
ככה מורידים שיער מיותר מהפנים ב-2020

ככה מורידים שיער מיותר מהפנים ב-2020

פינצטה, שעווה, אפילציה, לייזר או IPL? מהי השיטה הטובה ביותר להסרת שיער מהפנים? יצאנו לבדוק

בעידן של היום עומדות לפנינו כמה אפשרויות לטיפול בשיער פנים, חלקן מלוות אותנו עוד מהמאה הקודמת אם לא יותר, וחלקן פרצו לעולם הביוטי-טק בשנים האחרונות וחוללו לא פחות ממהפכה. אז איזו שיטה הכי טובה? שימו לב:

פינצטה: תלישה של שיערה מהשורש אחת אחר השנייה

  • יתרונות: פתרון מהיר וקל לטיפול בשיערה סוררת תוך הקפדה על  שימוש בפינצטה מחוטאת
  • חסרונות: שיטה זו אינה מתאימה להסרה של שטחי שיער פנים נרחבים. בשיטה זו עם הזמן השיער באזור מתרבה והטיפול בפינצטה עלול להפוך להתעסקות יום-יומית ולהביא לזיהומים ולפציעת העור. 

חוט: משיכת קבוצת שיערות מהשורש בפעולה אחת.

  • יתרונות: שיטה מהירה יחסית לטיפול בשטחי פנים נרחבים כמו שפם וגבות. 
  • חסרונות:  משיכה לא נכונה עלולה לחתוך את השערה ולא להוציאה מהשורש, ובכך להביא לצמיחה חוזרת לא אחידה ולא אסתטית.. 

שעווה: הצמדה של פיסות נייר או בד מרוחים בשעווה מחוממת לאזור המיועד בעור הפנים ומשיכתן כנגד כיוון צמיחת השיער.

  • יתרונות: דרך מהירה להסרת שיער פנים, רק חשוב לוודא כי מדובר בשעווה המותאמת לאזור הפנים ולאזורים רגישים. אפשר לעשות את זה בבית (ולהקפיד על הוראות השימוש) אבל עדיף ללכת לאנשי המקצוע. 
  • חסרונות: תגובה שכיחה להסרת שיער בשעווה הוא התפרצות של אקנה ופצעונים, כך שטיפול בבעייה אחת עלול להביא לבעיה נוספת. כמו כן טיפול בשעווה דורש אורך שיער מינימלי שעלול לקחת זמן להגיע ליעדו.

אפילציה: מחט חשמלית דקה החודרת לשורש השערה, אחת אחר השנייה, ובמכת חשמל משמידה את הנימים שתפקידם לספק דם לשורש.

  • יתרונות: עד לפני כעשור, טיפול באפילציה היה הפתרון היחיד שנתן מענה מיטבי להסרת השיער 
  • חסרונות: שיטת כואבת שדורשת אלחוש. כמו כן אפילציה לא מאפשרת טיפול בשטחים נרחבים כי היא מטפלת בכל שערה בנפרד, ובכך בכל מקרה משך הטיפול ארוך מאוד.. בסמוך לטיפול תתכן התנפחות של שורש השערה שתראה כמו פצע ועל כן בשטחים נרחבים תראה כמו התפרצות של אקנה. 

לייזר: קרן הלייזר פוגעת בפיגמנט שנמצא בזקיק של השערה ובכך היא מעכבת את צמיחתה. 

  • יתרונות: טכנולוגיה מתקדמת המסייעת בהפחתה משמעותית של שיער הפנים וגורמת באופן יחסי לפחות כאב מהשיטות הישנות.
  • חסרונות: טיפול בלייזר הוא טיפול כואב. יתרה מזו, שיער פנים מושפע מאיזון הורמונלי בגוף ועל כן הטיפול בהסרת שיער צריך להיות מותאם לכך, אך בלייזר לא זו בלבד שאורך הגל מותאם לטיפול בשיער גוף ולא בפנים, מדובר בגל ארוך שעלול לעורר צמיחת שיער. כמו כן יש לגלח את האזור לפני הטיפול מה שעשוי לעורר גם כן צמיחה.

IPL: קרן אור הנבלעת בצבע השערה, מנתקת את זקיק השערה מנים הדם וצורבת אותו. 

  • יתרונות: לעומת לייזר, שיטת הסרת שיער ipl פועלת בכמה גלים באורכים שונים ולכן מתפזרת בצורה עדינה יותר ואינה פוגעת באיזון ההורמונלי בעור.
  • חסרונות: כיוון שהשיטה פועלת על קליטת פיגמנט היא מתאימה רק לבעלות שיער עם גוון חום או שחור ובכל מקרה דורשת טיפול רק בעזרת אנשי מקצוע מנוסים.

YMAX: שיטה בטוחה המבוססת IPL להסרת שיער מהפנים שפותחה בקליניקות של יפה מקסימוב וכוללת אבחון עור הפנים באמצעות מצלמה מיקרוסקופית, התאמת תוכנית טיפולים אישית על פי מאפייני גיל, גנטיקה וכיוצא בזה ושימוש בידית מיוחדת המותאמת לשיער הפנים.

  • יתרונות: שיטת YMAX מבטיחה מראה עור פנים חלק ונקי כבר מהטיפול הראשון. שיטה זו מביאה להפחתה משמעותית בעובי השערה, בחוזק השערה ובצפיפות השיער. בשיטת YMAX אין צורך בגילוח הפנים, היא לא כואבת ושומרת על עור הפנים העדין בלי חשש לצלקות או לגרימת נזק לעור הפנים העדין. ארבעת הטיפולים הראשונים מתבצעים אחת לשבוע במטרה להגיע לשורש השיער ולהעניק טיפול אחיד בכל שיערה ושיערה, ובכך מביאה לתוצאה אחידה גם במקרים שבהם המטופלת נהגה בעבר להסיר שיער בפינצטה, חוט או שעווה, שיטות שפוגעות באחידות הצמיחה. הטיפול ניתן על ידי נשות המקצוע הטובות בתחומן שהתמחו בטיפול בשיטה זו.
  • חסרונות: החיסרון היחיד הוא שעוד לא התקשרת לקבוע תור… 

אז למה את מחכה? השאירי פרטים ואנו נקבע לך פגישת ייעוץ ואבחון!

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך