הסרת שיער בפנים באפילציה

המענה הטוב והרחב ביותר להסרת שיער פנים

בזכות השיטות המתקדמות בקליניקות יפה מקסימוב, היום אפשר להסיר שיער מהפנים בקלות, בבטיחות וביעילות רבה. לקוחות שיטת YMAX להסרת שיער פנים אשר בעלות שיער בגוון מעורב (שיער בהיר המעורב בשיער חום ושחור) מוזמנות לטיפול משלים בטכנולוגיית אפילציה, טיפול ממוקד ובטוח שניתן על ידי מטפלות מיומנות בעלות ניסיון ארוך שנים בטיפולי אפילציה בפנים.

הסרת שיער בפנים באפילציה
השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

למראה החיצוני יש השפעה אדירה על ההרגשה הפנימית שלנו, ולפעמים דבר אחד קטן יכול לקחת לנו את כל הביטחון, אצל רבות מאיתנו הדבר הקטן הזה הוא שיער עודף בפנים. בקליניקות של יפה מקסימוב אנחנו מאמינות שלכל אישה מגיע להרגיש טוב עם עצמה ולכן היה לנו חשוב לפתח שיטה להסרת שיער בפנים שתתאים לכל אחת ואחת.

שיטת YMAX להסרת שיער פנים, השיטה הייחודית והבלעדית שלנו מאפשרת תוצאה מדויקת במינימום כאב ובמקסימום בטיחות. שיטת YMAX מתבססת על טכנולוגית IPL, שהינה טווח רחב של קרני אור באורכים שונים המתבייתים על פיגמנט השערה. בשיטת YMAX קרן האור מזהה את הפיגמנט של השערה שמוליכה את הקרן עד לזקיק, שם היא מנתקת אותו מנים הדם ועוצרת את ההזנה לשורש השערה; פעולה זו למעשה מונעת את הצמיחה המחודשת של השיער. שיטת YMAX עדיפה לבעלות שיער בגוונים כהים, כמו חום או שחור. לעומת זאת שיערות לבנות, ג'ינג'יות ובלונדיניות לא ייקלטו בקרני האור וצמיחתן לא תיעצר.

אפילציה בפנים בטוחה ויעילה – רק אצל המיומנות ביותר

הסרה של שיערות בהירות יותר אפשרי באמצעות שיטה אחרת וותיקה מאוד, האפילציה. בהסרת שיער באפילציה מוכנסת מחט חשמלית היישר אל זקיק השערה ובאמצעות הבזק חשמלי היא צורבת את זקיק השערה. המטפלת עוברת על השערות הבהירות אחת אחרי השנייה עד לסיום אזור הטיפול. בצריבת זקיק השערה, הנים המזין את השערה ניתק ממנה ובכך נמנעת צמיחה מחודשת שלה. אפילציה היא שיטה יעילה להסרת שיער פנים, עם זאת היא מגיעה עם כמה חסרונות – אפילציה בפנים היא שיטה כואבת יותר והטיפול עצמו נמשך זמן רב שכן היא דורשת מעבר של שערה אחרי שערה. כמו כן הצלחת טיפול אפילציה בפנים תלויה רבות במיומנות של המטפלת ובשליטתה על המכשיר. שימוש לא נכון עלול לגרום לנזק ולפגיעה בעור ואף להותיר סימנים וצלקות בעור.

כלומר, אין ספק כי השיטה המומלצת להסרת שיער בפנים לבעלות שיער כהה היא שיטת YMAX, אך איך בכל זאת אפשר לטפל בשיער פנים שבו גוון מעורב?

איך נפטרים משערות בהירות ושומרים על התוצאות לאורך זמן?

במקרה של שיער פנים מעורב שאינו ניתן להסרת בטכניקת קרני האור של שיטת YMAX נשלב את הטיפול עם שיטת האפילציה ובמקרים מסויימים נשתמש גם בתכשיר מבית ד"ר קוניס אשר מונח על הפנים בסוף הטיפול. כלומר, כאשר יש שוני בגוון השיער שצומח על הפנים, את השערות הכהות יותר המטפלת תסיר בשיטת YMAX ואילו את השערות הבהירות באמצעות אפילציה או התכשיר מבית ד"ר קוניס. דרך שילוב אפילציה בפנים אנו נותנים מענה לנשים רבות שעד כה נמנעו מטיפולים אלו בשל גוון שיער מעורב.

את הסרת השיער מהפנים באפילציה בקליניקות שלנו מבצעות מטפלות מנוסות ומקצועיות, בעלות ידי זהב, שעברו הסמכה והשתלמויות במכשירי האפילציה בקליניקות והן שולטות בשיטה, כך שכל מטופלת יכולה להיות בטוחה שהיא בידיים הטובות ביותר.

בשיטת YMAX כל אחת יכולה לקבל את המענה המושלם להסרת שיער בפנים. רוצה גם את להצטרף למהפכה? השאירי פרטים ואנו ניצור איתך קשר בהקדם לפגישת ייעוץ ראשוני ואבחון ללא עלות.

Watch the difference

גלרית וידיאו

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

המגזין וחדשות אחרונות

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you​

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​

לטיפול ניסיון מתנה, למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם

,Hi you

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​

לטיפול ניסיון מתנה, למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם