טיפול מירה דריי להזעת יתר

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

טכנולוגיית Mira Dry פותחה כבר ב2008 בארה"ב ועד כה טופלו בשיטה מעל 20,000 מטופלים בישראל ומאות אלפים בעולם.

הטכנולוגיה מבוססת על החדרת גלים אלקטרומגנטיים אל השכבה הראשונה של העור, היכן שנמצאות בלוטות הזיעה, ומחממת אותן עד להריסתן. ע"פ מחקרים רואים כי בלוטת זיעה שנהרסת אינה מתאוששת. פעולה לא פולשנית זו גורמת להפחתה משמעותית של הזיעה והריח הרע מבתי השחי. כ70% מהמטופלים זקוקים לטיפול אחד והיתר יצטרכו טיפול נוסף להשלמת התוצאה. הטיפול אורך בין 45 דקות עד שעה וחצי, הטיפול עצמו מבוצע עם אלחוש בהזרקה כך שההזרקה עצמה יכולה להיות קצת לא נעימה.

לאחר הטיפול המטופלים נדרשים לשמור על היגיינה גבוהה, לשטוף את האזור פעמיים ביום עם סבון, להרגיע עם קרחונים, ולהימנע מפעילות ספורטיבית במשך שבוע. האזור יכול להיות נפוח בזמן ההחלמה.

למי הטיפול מתאים?

לנשים או גברים מעל גיל 18 (אפשר גם מתחת, באישור הורים), לכל מי שהזיעה בבתי השחי מפריעה למהלך יומו, לדוגמה:
למי שסובל מהזעה מוגברת ונוהג להחליף חולצות במהלך היום
למי שמסתיר את בתי השחי ולא מרים ידיים
למי שהריח הרע בבתי השחי מפריע לו/לה
למי שהזיעה מכתימה לו את הבגדים ביום וסובל מהזעת יתר בלילה
למי שהוגדר (אך לא רק) כסובל מבעיית "היפרהידרוזיס"

מהם הפתרונות החלופיים לטיפול?

ההבדל בין טיפול להזעת יתר בבית השחי Mira Dry לחלופות הנמצאות בשוק, הוא ברור- החלופה הראשונה היא ניתוח סימפטאקטומיה בו קוטעים את העצבים האחראים על עידוד הזיעה במוח בבית השחי, ולכן כאשר מבטלים פעולה זו, המוח שולח אותות זיעה למקומות אחרים בגוף, לכן טיפול זה אינו מומלץ למי שחושש מזיעה מפצה.

הזרקת בוטוקס בבית השחי ידועה אף היא כמסייעת לטיפול בהזעת יתר בבתי השחי, אך לזו חסרון ברור והוא הזמניות, בוטוקס פועל לזמן קצר, בין שלושה חודשים ועד שישה חודשים בהתחייבות ולכן יש לחזור על הפעולה כל פעם לפי הצורך; כמו כן כדי להגיע לתוצאה טובה יש להזריק הרבה בוטוקס ולכן הטיפול הופך ליקר.

שימוש בדאודורנטים המכילים כמות גבוהה של אלומיניום, ובכך מהווים חסימה של בלוטות הזיעה, מהווים אף הם פתרון זמני לטיפול בהזעת יתר בבתי שחי, אך יש לזכור שאלומיניום נמצא כרכיב מסרטן ולכן לא מומלץ להשתמש בדאודרנטים אלו באופן קבוע.

מטופלים רבים שטופלו בטכנולוגיה, מעידים כי הטיפול שינה את חייהם, הם אינם מתעסקים יותר בזיעה, ואיכות חייהם השתפרה באופן משמעותי.

טיפול בהזעת יתר בקליניקת הביוטי-טק של יפה מקסימוב יביא לשיפור משמעותי של הביטחון העצמי שלך ויגרום לך להיות יותר ללא דאגות מיותרות בעניין!

לפרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ ואבחון ללא עלות >

המגזין וחדשות אחרונות

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים