הסרת שיער בלייזר

ליהנות מהתוצאות הטובות ביותר!

בקליניקות יפה מקסימוב טכנולוגיית הסרת שיער בלייזר לטיפול בשיער גוף המתקדמת ביותר, המבטיחה לכם את הטיפול האופטימלי להעלמת השיער בקלות, בזמן קצר ובמינימום כאב. הכירו את מכשיר הסופרנו טיטניום הכולל שלושה אורכי גל לטיפול המהיר ביותר המתאים לכל אחד ואחת. יפה מקסימוב, מהקוסמטיקאיות הראשונות בארץ לטפל בהסרת שיער בחרה בקפידה לא רק את שיטות הטיפול הטובות ביתר אלא גם את הצוות המקצועי והמסור בקליניקות, עם היכולות המקצועיות הללו ועם מספר מכשירי לייזר בכל סניף, מובטחת לכם תוצאה שהיא לא פחות ממצויינת. 

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

חשקה נפשכם בגוף חלק? פשוט לכו על זה, היום זה ממש קל. ואם כבר – לכו על השיטה הטובה ביותר, הצטרפו למהפכת הלייזר של הסופרנו טיטניום, הטכנולוגיה היעילה והבטוחה לטיפולי הסרת שיער בלייזר בזכות שיטה מתקדמת הכוללת שלושה אורכי גל בו-זמנית ובטכנולוגיית קירור חדשנית. טכנולוגיית הלייזר להסרת שיער היא שיטה פופולארית מאוד בזכות הפעולה המדויקת שמאפשרת הסרת שיער בלי חשש מתופעות לוואי, בזמן טיפול קצר וכן תוצאות המאפשרות ליהנות מעור חלק במינימום זמן והתעסקות.

הסרת שיער בלייזר שמתאימה בדיוק לכם

בטכנולוגיית לייזר הסרת שיער נעשית באמצעות של שימוש בקרן לייזר הנקלטת בפיגמנט השיערה ופוגעת בזקיק השיער ובצמיחת השיער בעתיד. בטכנולוגיית הלייזר של הסופרנו טיטניום נעשה שימוש בלייזר פולי-כרומטי בשלושה אורכי גל שונים בו־זמנית ובכך מתאפשרת הסרת שיער באזורים נרחבים בלי לפגוע ביעילות הטיפול. למכשירים אלו טכנולוגיית חימום מבוקר ותהליכי קירור המאפשרים טיפול בטוח ומינימום של כאב.

טיפול לייזר להסרת שיער מתאים כמעט לכל סוגי השיער, משיער עבה וגס עד לשיער דק ופלומתי, לכל גווני העור ובמגוון אזורים בגוף (למעט הפנים, טיפול לייזר בפנים יכול להביא לתוצאות שאינן רצויות, במקרה זה נמליץ על טיפול בשיטת YMAX). יועצת ביוטי־טק תפגוש אתכם כדי להתאים את תוכנית הטיפולים הנכונה לכם על פי סוג השיער ואזור הטיפול. טיפולי הסרת שיער בלייזר מתאימים לכולם, נשים, גברים וגם ילדים וילדות מגיל 6, תוך התאמה לגיל המטופלת במטרה להגיע למענה הרצוי.

רק הטוב ביותר עבורכם

הטיפול מתבצע על ידי מטפלת ביוטי-טק מוסמכת ומיומנת שעברה הכשרה והשתלמויות מטעם החברה המייצרת את המכשור. כמו כן, לקראת הטיפול ולאורך כל סדרת הטיפולים יעמוד הצוות לרשותכם למתן מענה מלא בכל שאלה בצורה נעימה ובסבלנות רבה.

כמו כל אחת מטכנולוגיות הביוטי־טק בקליניקות יפה מקסימוב, גם טכנולוגיית הסופרנו טיטניום נמצאת בפיקוח של מכון התקנים, בעלת תו תקן ישראלי אישורי בטיחות נוספים של ה-CE האירופאי וה-FDA האמריקאי.

שאלות – תשובות

ש: הסרת שיער בלייזר – מאיזה גיל אפשר להתחיל?

ת: בזכות טכנולוגיות מתקדמות ויכולת להתאים את טיפולי הסרת שיער בלייזר לסוג העור, מצב העור, גוון השיער וכיוצא באלה, כיום אפשר להתחיל בהורדת שיער בלייזר כבר בגיל שש, עם זאת – הזמן הנכון להתחיל הוא רק כשהילד או הילדה מעידים על כך שהדבר מפריע להם והם מעוניינים להסיר את השיער. וכשזה קורה, וכל עוד הילד או הילדה משתפים פעולה ומראים נכונות, אפשר לתת לכך מענה מותאם אישית.

ש: איך זה עובד?

ת: באופן כללי, בטכנולוגיית הורדת שיער בלייזר, קרן לייזר שיוצאת מידית המכשיר באורך גל מסוים פוגעת במקומות שבהם ריכוז המלנין (צבען) גבוה, כמו בשערה, במפגש הזה האור הופך לאנרגיית חום ומוליך את החום עד לזקיק השערה, פוגע בו ומונע צמיחה חוזרת. מדובר בלייזר פולי-כרומטי, כלומר שלושה אורכי גל שונים שפועלים בו זמנית ובכך מאפשרים טיפול מדויק וקצר יותר.

ש: האם הורדת שיער בלייזר יכולה לגרום לכוויות?

ת: לא. במכשיר הסופרנו פלטינום שבו אנחנו משתמשים בקליניקות יפה מקסימוב, דרגת היעילות והבטיחות גבוהה מאוד. למכשיר מוצמדת טכנולוגיית קירור שבזכותה מתקבל טיפול עוצמתי מאוד אך ללא כל סכנה לכוויה. ובזכות טכנולוגיה זו ותהליכי חימום מבוקר, הטיפול אינו כואב.

ש: האם אפשר להשתמש בטכנולוגיות לייזר בפנים?

ת: אומנם בעבר היה נהוג לטפל בלייזר בפנים, אך היום ההמלצה היא להשתמש בטכנולוגיות אחרות המבוססות על הבזקי אור (Intense Pulsed Light). הסיבה היא, בין השאר, שהטיפול בלייזר פחות מתאים לשיער הפלומתי המאפיין את אזור הפנים. כיוון שקרן הלייזר חודרת לעומק שכבת האפידרמיס, בעור הפנים היא עלולה לגרום להתעוררות של זקיקים רדומים ולצמיחת יתר. כמו כן טיפול לייזר מחייב גילוח העור לפני הטיפול, פעולה פחות נעימה ונוחה לנשים, ובנוסף לזאת, ברוב המקרים, הגילוח מעבה את השיער סביב אזור הטיפול ובכך גורם להתפשטות השיער בפנים. לייזר כשלעצמו אינו מתאים לשיער הפנים העדין ועלול לגרום לתוצאה הפוכה.

ש: מתוך ההיצע הגדול בשוק, איך נדע במה לבחור?

ת: שני הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק כשבוחנים איפה כדאי לעשות הסרת שיער בלייזר, לפני המחיר, הם האם המטפל שמבצע את הטיפול הוא אדם מוסמך ובעל ניסיון הסרת שיער בלייזר, האם הטיפול מהיר, האם הוא מתאים לרוב סוגי העור והשיער והאם המכשיר שבו משתמשים הוא בעל תו תקן ועבר את כל מבחני הבטיחות הרלוונטיים. וכמו בכל טיפול אסתטי, כך גם בהסרת שיער בלייזר המלצות של מטופלים יכולים לעזור לכם בקבלת ההחלטה הנכונה. 

בואו להיווכח בעצמכם איך השיער נעלם בקלות ובמהירות בלי כאב בטיפולי הסרת שיער בלייזר, ותתחילו גם אתם ליהנות מאיכות חיים טובה יותר עם גוף חלק משיער מיותר. השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם לקביעת פגישת ייעוץ ואבחון.

Watch the difference

גלרית וידיאו

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

Before and After

לפני טיפול הסרת שיער YMAX לפני
אחרי טיפול הסרת שיער YMAX אחרי

המגזין וחדשות אחרונות

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​ לפגישת ייעוץ בחינם

הטבות נוספות למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם

,Hi you

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​ לפגישת ייעוץ בחינם

הטבות נוספות למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם