המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
אנטי אייג'ינג: כך נוכל לעצור את הזמן

אנטי אייג'ינג: כך נוכל לעצור את הזמן

את גלולת הנעורים שתשאיר אותנו ואת העור שלנו צעיר וחיוני, עוד לא המציאו (גם לא את זאת שמבטיחה חיי נצח) אבל זה ממש לא אומר שאי אפשר לנסות לעצור את הזמן, בכל מה שמדובר במראה עור הפנים. אפשר להשיג עור מוצק, מתוח, חיוני וזוהר בטיפולים ייעודיים בקליניקה ובהשלמה של מוצרי טיפוח ביתיים וממש אין צורך להשלים עם סימני הזמן.

מתי להתחיל בטיפולי אנטי אייג'ינג?

כיום אנחנו יודעים ששרירי עור הפנים נחלשים בהדרגה בעשור השלישי לחיים ולכן כדאי להקדים תרופה למכה וכבר בשנות השלושים המוקדמות להתחיל בטיפולי מיצוק ובטיפולי אנטי אייג'ינג שימנעו את ההזדקנות המוקדמת של העור. טיפולי המיצוק ישיבו את הנפח לעור וכך יעכבו את הזדקנותו עוד לפני הופעתם של סימני נפילה ראשונים של העור. רגע לפני שנמשיך, בואו נדבר רגע על עור מוצק ולמה הוא מטרה כל כך נחשקת ואף נכספת. עור מוצק הוא עור שנראה צעיר וחיוני, בעיקר כי בגיל הצעיר הוא העור הטבעי שלנו הודות לקולגן, חלבון שנמצא בגוף באופן טבעי. הקולגן מהווה את עיקר החלבונים בגוף האדם (כ-80% מסך החלבונים בעור הפנים) והוא הסיבה המרכזית לכך שמבנה עור הפנים יציב , מתוח וגמיש. עם השנים, קצב ייצור הקולגן פוחת ומואט וכתוצאה מכך, הגוף מייצר באופן טבעי מעט קולגן. בהתאמה, עור הפנים נראה פחות יציב, פחות גמיש, יותר דק ויותר רפוי עם פחות נפח. טיפולי מיצוק העור שמעודדים ייצור קולגן בעור, נועדו לעצור את התהליך הזה ולהחזיר לעור את היציבות, החיוניות, הגמישות, הנפח והמוצקות.

עולם האסתטיקה והביוטי מציע מגוון שיטות וטכנולוגיות מתקדמות, כאשר ביעילות ביותר מביניהן תוכלי להתנסות בקליניקות של רשת יפה מקסימוב, טכנולוגיות ביוטי־טק מתקדמות למיצוק עור הפנים שכוללות: טכנולוגיות גלי רדיו, לייזר, אולטרה סאונד, פלזמה ומיקרונידלינג.

טיפולי אנטי אייג'ינג בטכנולוגיות ביוטי-טק

טיפולי האנטי אייג'ינג שאנו מציעות בקליניקות מבית יפה מקסימוב הם טיפולים מגוונים בטכנולוגיות ביוטי-טק מתקדמות שמבטיחות תוצאות מעולות בזמן קצר ובמינימום כאב. הטיפולים בטוחים עבורך, עם תופעות לוואי מינוריות ובחלק מהמקרים גם ללא זמן החלמה: את יכולה לעבור את הטיפול ולהמשיך בשגרת היום הרגילה שלך. את הטיפול מתאימות לך צוות היועצות המקצועיות של הקליניקות שבוחנות את מצב העור, סוג העור והצרכים שלו לצד המטרות שאת רוצה להשיג. היועצות המקצועיות גם יתאימו לך תכשירים פעילים ועוצמתיים שלמעשה משלימים את הטיפול בקליניקה וממקסמים את התוצאות של הטיפולים. את הטיפולים בקליניקה מבצעות מטפלות מקצועיות ומומחות בעלות ניסיון רב שהוסמכו והוכשרו לתפעול הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם שמוצעות בקליניקות שלנו.

לצד כל אחד מהטיפולים הטכנולוגיים שנפרט כאן, אנו מציעים ללקוחותינו מגוון טיפולי הזרקות במחלקה הרפואית של קליניקות יפה מקסימוב כהשלמה של טיפולי מיצוק עור הפנים, באמצעות מגוון טיפולי הזרקות מידיהן של רופאות מקצועיות במחלקה הרפואית שהוסמכו לטיפולים עם חומרי הזנה ומילוי איכותיים.

  • Apollo Duet טיפול אנטי אייג'ינג עם מכשיר חדשני שמשלב בין טכנולוגיות של גלי רדיו, אנרגיית חום ואלקטורודות יעילות. למכשיר יש ידית שנקראת מולטיפולר, ידית מבוססת גלי רדיו שבראשה 4 אלקטרודות שמפיצות אנרגיה חשמלית שבמגע עם העור הופכת לאנרגיית חום, מכווצת את סיבי הקולגן ומעודדת בנייה מחודשת שלו. הידית השנייה, האלקטרופורציה והיונטופורזיס מסייעת בהעשרת העור בלחות לקראת הטיפול בגלי הרדיו ובכך מגבירה את יעילות הטיפול.
  • Cynergy טיפול אנטי אייג'ינג לחידוש העור באמצעות 2 ידיות מתקדמות: ידית RF (פרקשיונל) לחידוש העור, מטשטשת מראה צלקות, קמטים עמוקים ומתקנת מראה נקבוביות פעורות ואת מרקם העור. הידית השנייה היא ידית הדיימונד שהיא שילוב בין RF לפולסים חשמליים והיא מאפשרת להאיץ את ייצור התאים הפיברובלסטים בעור ובכך לייצר אפקט מיצוק שאפשר להבחין בו כבר מהטיפול הראשון.
  • MICRONEEDLING INTENSIF שיטת טיפול באמצעות החדרת מחטים (לא מצופות) בשילוב אנרגיית RF (עד לעומק של 5 מ"מ באינטרוולים של 0.1 מ"מ) שפוצעות את רקמות האפידרמיס והדרמיס ומניעות תהליך של ריפוי וחידוש העור. השכבה הפגומה עולה כלפי מעלה ואילו בשכבה התחתונה נוצרת שכבה תקינה ובריאה. הטיפול מייצר גירוי לייצור של קולגן ואלסטין בתאי העור וכתוצאה מכך נבנית שכבת עור חדשה לגמרי והצלקות מתמלאות בצורה טבעית ופיזיולוגית.
  • טיקסל – טיפול אנטי אייג'ינג עם מכשיר חדשני בטכנולוגיית TMA שמשדרת פולסים של חום לעומק העור. ידית הטיקסל מגיעה עם ראש טיטניום שבנוי מפירמידות זעירות המייצרות במגע עם העור נקבים זעירים ובלתי נראים. על ידי כך הן מעודדות יצירת קולגן ובמקביל מאפשרות לחומרים פעילים המונחים על העור להגיע ביעילות לעומק העור ולעודד תהליכי התחדשות.
  • AccentPrime טיפול אנטי אייג'ינג באמצעות מכשיר מתקדם למיצוק ועיצוב העור המבוסס על מספר טכנולוגיות: גלי אולטרה סאונד שעוברים דרך ידית ייחודית ופוגעים באופן ממוקד בתאי השומן וגורמים למיצוק העור, ידית מיקרופלזמה שבאמצעות גלי RF והבזקי פלזמה מייצרת נקבים זעירים בעור המעוררים תהליכי התחדשות וידית היוניפולאר, ידית RF למיצוק העור והצערה באמצעות המרצת פעילות התאים הפיברובלסטים.
  • Geneo מערכת המשלבת 3 טכנולוגיות במכשיר אחד: טכנולוגיית OxyGeneo לקילוף העור, ניקוי והעשרת העור בחמצן טבעי, ידית ה־ TriPollar RF להפחתת קמטים ומיצוק העור באמצעות גלי רדיו, המייצרת אפקט מתיחה של העור, וטכנולוגיית אולטרה סאונד, טיפול משלים להגברת חדירת החומרים הפעילים לעור.

את יכולה להשיג את מראה עור הפנים שאת חולמת עליו, זה אפשרי ואנחנו כאן כדי לצעוד איתך בדרך להשגת המטרה. השאירי כאן פרטים וניצור איתך קשר בהקדם לקביעת פגישת ייעוץ ואבחון ללא עלות.

>>> המלצת קריאה: אנטי איג'ינג –אנחנו לא אנטי וממש בעד. אז מה באמת יעיל?

 

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך