מתיחת פנים ללא ניתוח

במקום סכין המנתחים – השיטות המתקדמות למראה עור צעיר ומתוח

נשים רבות חולמות על מראה עור צעיר ורענן אך נרתעות מהרעיון של ניתוח פולשני המחייב הרדמה, זמן החלמה וצלקות. אך היום אפשר להשיג את התוצאה המושלמת – מתיחת פנים ללא ניתוח וגם ברמות מתיחה שונות. הכירו את מגוון הטכנולוגיות החדישות, היעילות והבטוחות ואת טיפולי ההזרקות במחלקה הרפואית והמתקדמת בקליניקות של יפה מקסימוב לחידוש מרקם עור הפנים שיעניקו לעור שלכן מתיחה טבעית וקלילה, בדיוק כמו שאת צריכה.

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

אנו משקיעות רבות בשמירה על עור פנים צעיר ורענן, אך לטבע חוקים משלו. לקראת שנות השלושים והארבעים בחיינו משהו במראה שלנו משתנה, עם הזמן מתחיל תהליך שבו מאגרי הקולגן והאלסטין שגופנו מייצר הולכים ומצטמצמים ואיכותם יורדת ובמקביל גם מאגרי השומן הולכים ומתרוקנים. כתוצאה מכך העור הופך לדק יותר, גמישות העור הולכת ונעלמת והרצועות המקבעות את העור לרקמה התת עורית הולכות ומתרופפות, מה שגורם לצניחה של עור הפנים מטה. עם השנים אפשר להבחין גם בהופעה של עודפי עור בקדמת האוזן, צידי הפה ומתחת לקו הלסת בצוואר.

מתיחת פנים ללא ניתוח

עד לפני כמה שנים הרעיון של מתיחת פנים ללא ניתוח היה בלתי אפשרי, והדרך היחידה למתיחת פנים הייתה בפרוצדורה כירורגית – טיפול פולשני שנועד לעיצוב מחדש של מבנה הפנים דרך הידוק והרמת העור, מתיחה והסרה של עור נפול. מדובר למעשה בניתוח לכל דבר, שכולל את הסיכונים הנמצאים בהרדמה חלקית או כללית, בסיכון לדימומים או פגיעה בעצבי הפנים. לאחר הניתוח היו נותרים סימני חבורות ונפיחויות הנעלמות בהדרגה וצלקות שחלקן מטשטשות עם הזמן וחלקן נותרות לצמיתות. הפרוצדורה הזו דורשת מידה רבה מאוד של מיומנות, שכן אם לדוגמה המנתח מבצע חיתוך של יותר מדי עור, העור יהיה משוך מדי לאחור וזה יקנה לפנים מראה לא טבעי של מבט 'מבוהל' או חייזרי שכזה. אבל הימים עברו, הענף התקדם וגם מתיחת פנים ללא ניתוח כבר איננה בגדר חלום – היום אפשר להגיע לתוצאה נהדרת של עור פנים צעיר בלי לפגוש פעם אחת את מיטת המנתחים.

מתיחת פנים ללא ניתוח – התוצאה? נהדרת!

מתיחת פנים טבעית וקלילה, ומותאמת מצב עור אפשר להשיג היום באמצעות אבחון נכון בשיטת Y360, השיטה הייחודית שפותחה בקליניקות יפה מקסימוב ומעניקה מענה איכותי וכולל לכלל בעיות העור בהתאמה אישית. שיטת Y360 כוללת את מגוון הטכנולוגיות החדישות והשיטות המתקדמות שקיימות אצלנו אשר יעניקו תוצאה מצוינת ללא כאב, ללא צורך בזמן התאוששות והחלמה ממושכים ובבטיחות מירבית:

ClearLift – טכנולוגיית לייזר להתחדשות העור במינימום כאב המטפלת בשכבת העור הפנימית באמצעות פציעה מבוקרת בעומק העור בלי לפגוע בשכבה החיצונית. מכשיר ה־ClearLift כולל ראשים שונים המתאימים לטיפול בעומק משתנה בהתאם לאזור הטיפול ולמצב העור. את השיפור במראה העור אפשר לראות כבר לאחר טיפול אחד.

טיקסל – טיפול במרקם העור באמצעות טכנולוגיית TMA המבוססת על העברת פולסים של חום משכבת העור העליונה אל הדרמיס. לידית המכשיר ראש טיטניום בעל מוליכות תרמית גבוהה הבנוי מ־81 פירמידות זעירות שמכסות שטח של סנטימטר אחד בלבד. במגע עם העור נוצרות תעלות קטנטנות שגורמות לפגיעה מבוקרת ובלתי נראית בעור, ומעודדת את התאים הפיברובלסטים לייצר סיבי קולגן ואלסטין חדשים. אותן תעלות גם מאפשרות לחומרים המונחים על העור להיספג בצורה טוב יותר.

HIFU – מכשיר ה־Ultraformer III בטכנולוגיית HIFU להחלקת העור ללא ניתוח, פועל על טכנולוגיית אולטרסאונד בטוחה ומסייע להרמה ולמיצוק של עור הפנים והצוואר. גלי האולטרסאונד מגיעים לנקודת המוקד בשכבה העליונה של מערכת שריר־עצב, שכבת הSMAS. הסיבים מתכווצים ונפח שכבה זו יורד ובכך מתרחשת מתיחת פנים מיידית. בזמן הזה נוצרים גם סבי קולגן ואלסטין חדשים.

AccentPrime – מערכת המשלבת כמה טכנולוגיות למיצוק ועיצוב העור. ידית האולטרסאונד למיצוק מצבורי שומן בפנים (וגם בגוף) מייצרת פגיעה ממוקדת בתאי השומן. ידית המיקרופלזמה מייצרת באמצעות הבזקי פלזמה תעלות מיקרוסקופיות המעוררות את תהליכי התחדשות העור וידית היוניפולר הפועלת על גלי רדיו למיצוק העור והצערה באמצעות המרצת פעילות התאים הפיברובלסטים.

לצד הטכנולוגיות החדישות לטיפולי מתיחת פנים ללא ניתוח, לקוחות יפה מקסימוב מוזמנות למחלקה הרפואית בקליניקות וזאת על מנת להשלים את פעולת חידוש העור בצורה מיטבית. המחלקה הרפואית מתמחה בטיפולי הזרקות בשיטות מתקדמות המשוות לעור מראה רענן, צעיר, רך ונשי תוך שמירה על קווים טבעיים. ניתן לקבל טיפולי חומצה היאלורונית, רדיאס, דיספורט סקין בוסטר, מזותרפיה רפואית מזובוטוקס והמסת שומן בסנטר. כל אלו ניתנים על ידי רופאות מקצועיות המוסמכות לטיפול בכל אחת מהטכניקות הללו ומבצעות אותן שנים רבות.

כדי לבחור את הטיפולים המתאימים ביותר, כל לקוחה של יפה עוברת תהליך אבחון קפדני בשיטת Y360 החדשה. בשיטה זו יועצת ביוטי־טק מזינה למערכת חכמה את כל הנתונים הרלוונטיים על סוג העור, מצב העור, מצב בריאות המטופלת, הטיפולים שעשתה בעבר וציפיות המטופלת. המערכת משקללת את הנתונים ומציעה תוכנית טיפולים מותאמת אישית המשלבת בין הטכנולוגיות והטיפולים השונים שיעניקו את התוצאה הטובה ביותר.

היום כבר לא צריך לעבור בחדר המנתחים כדי להשיג מראה צעיר, רך ורענן. השאירי פרטים וניצור איתך קשר בהקדם לקביעת פגישת ייעוץ ואבחון ללא עלות ולהציג לך את מגוון האפשרויות למתיחת פנים ללא ניתוח!

Watch the difference

גלרית וידיאו

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

Before and After

לפני מתיחת פנים ללא ניתוח לפני
אחרי - מתיחת פנים ללא ניתוח אחרי

המגזין וחדשות אחרונות

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים