אולטרה סאונד

טכנולוגיות האולטרסאונד המתקדמות – הטוב ביותר לעור פניך

טכנולוגיות מבוססות אולטרסאונד המתקדמות ביותר לטיפולי פנים נמצאת אצלנו בקליניקת יפה מקסימוב – באמצעות מכשיר ה־Accent Prime להחדרת לחוּיות ומיצוק,  ו־ Ultraformer III  HIFU להרמה ולמיצוק של עור הפנים והצוואר. הטיפול ניתן במסגרת טיפולי Y360; כל מטופלת עוברת תהליך אבחון להתאמה אישית של התוכנית המתאימה למצב עורה ואפיון התוצאות הרצויות בתקציב המתאים לה, ולאחר מכן מתחילה את הטיפול על פי תוכנית הטיפולים על ידי המטפלות המקצועיות שלנו. בסוף תוכנית הטיפולים מצפה לך הפתעה – עור פנים צעיר, רענן וזוהר!

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

השימוש בטכנולוגיות האולטרסאונד בתעשיית האסתטיקה הביאה למהפכה בתחום טיפולי הפנים – השימוש בגלי קול בתדירות גבוהה נמצאו כיעילים במיוחד להתחדשות העור, הזנה בלחות, הגברת הגמישות והאלסטיות, מיצוק משמעותי, חידוד קו לסת ועוד.

בקליניקות יפה מקסימוב שתי שיטות טיפולי אולטרה סאונד לפנים, שיטות מתקדמות, יעילות ובטוחות לשימוש:

Sonophoresis – טיפול במכשיר ה־Accent Prime המעניק הזנה בגלי האולטרסאונד בתדרים נמוכים לעור זוהר ומלא חיות. גלי האולטרסאונד מעלים את רמת ייצור התאים הפיברובלסטיים המעודדים את ייצור חלבוני המטריקס, כגון קולגן ואלסטין, ולצד זאת הטיפול מאפשר חדירה של חומרים פעילים אל תוך רקמת העור אשר מגבירים את הפעילות המטאבולית של התאים. הטיפול מביא לאיזון רמות הלחות בעור ולשיפור מראה עור אפרורי ויבש והוא מתאים לטיפול גם בעור רגיש.

Ultraformer III – הדור השלישי של מכשירי האולטרסאונד הממוקד הפועל בטכנולוגיית HIFU. טכנולוגיה זו היא השיטה היחידה למיצוק עור שאיננה פולשנית אשר קיבלה את אישור ה־FDA. הטיפול ב- Ultraformer III  מסייע להרמה ולמיצוק של עור הפנים והצוואר וכן של אזורים שונים בגוף. הטכנולוגיה עוברת באופן ממוקד דרך העור ומאפשרת הגעה לשכבה עליונה של מערכת העצב־שריר, רקמת ה־SMAS, בכך גלי האולטרסאונד פוגעים בסיבי הקולגן והאלסטין ומייצרים מתיחת פנים טבעית וכן מעודדים יצירה מחדש של קולגן ואלסטין.

כל אחד מהטיפולים האלו יינתן בסמיכות לטיפול בטכנולוגיות נוספות; הטיפול יותאם למטופלות בתהליך אבחון מיוחד שפותח בקליניקות יפה מקסימוב, אבחון Y360. אבחון מדויק הכולל שימוש במערכת מתוחכמת האוספת נתונים על מאפייני העור ותוצאות הטיפול הרצויות, משכללת אותם ומציעה תוכנית טיפולים, הכוללת שימוש בטכנולוגיות ובשיטות החדישות ביותר הקיימות ביפה מקסימוב.

הטיפול בטכנולוגיות אולטרסאונד ביפה מקסימוב יעניקו לך מראה עור מוצק וחטוב ללא כל צורך בהתרבות פולשנית, טיפולים שיחזירו לך ברק וזוהר ויעוררו התפעלות בקרב הסובבים אותך, התכונני למחאות!

מוכנה לשינוי? השאירי פרטים ואנו ניצור איתך קשר בהקדם!

Watch the difference

גלרית וידיאו

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

Before and After

לפני טיפול גלי רדיו לפני
אחרי - גלי רדיו אחרי

המגזין וחדשות אחרונות

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים