המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
המהפכה של TIXEL

המהפכה של Tixel – טכנולוגיה חדשנית שתעניק לך את עור הפנים שחלמת עליו

הטכנולוגיה החדשנית לטיפולי פנים שמדהימה גברים ונשים בכל העולם הגיעה גם ליפה מקסימוב; 81 פירמידות זעירות המזרימות חום מְבֻוקָר לעור הפנים במשך אלפית השנייה יכולות להגשים את החלום לעור צעיר, רענן ונקי מכל פגם

מחפשת את הדרך היעילה ביותר לטפל בכתמי עור, באקנה ובקמטים? או שאולי מרגישה שהגיע הזמן להפטר מצלקות האקנה או צלקות שונות ואולי גם להעלים את סימני המתיחה? יש לנו בשורה משמחת בשבילך. כשטכנולוגיית ה-Tixel החדשה הייתה בדרכה למרכזים שלנו ההתרגשות הייתה גדולה, וברגע ששמנו את ידינו על הטיקסל הבנו שמדובר במהפכה של ממש, המילה האחרונה בטכנולוגיות טיפולי העור המשיגה תוצאות במרקם העור כבר מהטיפול הראשון. 

הטיקסל הוא מכשיר המבוסס על טכנולוגיית Thermo Mechanical Ablation או בקיצור TMA, טכנולוגיה חדשנית וייחודית בעלת בטיחות מקסימלית הפועלת ללא קרינה, אולטרסאונד או גלי רדיו ועל כן היא מתאימה לכל סוגי העור.

מה הופך את טכנולוגית Tixel למהפכנית? 

זה מתחיל מהידית, בעלת ראש הטיטניום המורכב מ-81 פירמידות זעירות, כולן יחדיו מכסות שטח של סנטימטר אחד. במגע עם העור הנמשך כאלפית השנייה עוברים פולסים קצרים של חום שיכולים להגיע עד ל-400 מעלות. אנרגיית החום מייצרת פגיעה מבוקרת בעור הנראית כנקבים או תעלות זעירות המגיעות עד לשכבת הדרמיס, השכבה העמוקה של העור, מבלי להותיר סימנים הנראים לעין. פעולה זו משיגה למעשה שתי תוצאות: ראשית, אפשרות החדרת קרמים ותכשירים כטיפול מקומי אשר יפיקו תועלת רבה יותר, שכן הרכיבים החיוניים כמו חומצות וויטמינים יוכלו לחלחל היטב דרך התעלות הקטנטנות ויגיעו עד לשכבות הפנימיות של העור. בנוסף, והחשוב ביותר: עצם פעולת החימום והפציעה המבוקרת של שכבת הדרמיס מעוררת ייצור מוגבר של חלבוני הקולגן והאלסטין המובילים לשיפור ניכר במרקם העור.

מה הטיקסל יכול לעשות בשבילך?

הטיקסל משמש להצערת עור הפנים ולטיפול בכתמי עור, באקנה ובצלקות אקנה, בצלקות מסוגים שונים ובסימני מתיחה

לפני הטיפול, המטפלות המקצועיות של יפה מקסימוב יאבחנו את מצב עורך ועל פי תוצאות האבחון והמטרה המבוקשת, יכינו את הטיפול בטיקסל באמצעות הגדרה של שני פרמטרים שונים במכשיר: זמן החשיפה לעור ועומק החדירה. כך למשל לטיפול בקמטים יהיה צורך בזמן חשיפה ארוך יותר ועומק חדירה גדול יותר כדי להביא לפגיעה מבוקרת בתאים ולאפשר יצירת תאים חדשים. בטיפול בפיגמנטציה על רקע הורמונלי ובטיפולים להצערת העור הפרמטרים יהיו נמוכים יותר כדי להביא לפגיעה עדינה בשכבת העור החיצונית שיעוררו יצירת של קולגן חדש בלי לפגוע בשכבת העור הפנימית. 

הטיקסל מתאים לשימוש באזור הפנים, הצוואר והמחשוף, ולעומת טיפולי לייזר אחרים אפשר להשתמש בו בסמוך לעיניים ואפילו עד לעפעף עצמו מעל לגלגל העין לטיפול במתיחת העור סביב העיניים והידוקו.

תוצאה מהירה במינימום כאב

הטיפול נמשך בין 10 ל-20 דקות בלבד והוא כמעט ואינו מורגש, לא גורם לדימומים או לשטפי דם ולא דורש כל צורך בחומר מאלחש. ההחלמה מהטיפול מהירה ואינה דורשת מנוחה בבית לאחר הטיפול, והתוצאות? כיוון שהאפידרמיס מתחדש כבר בטיפול הראשון, גם התוצאות מגיעות מהר. בסך הכול יש צורך רק בארבעה עד שישה טיפולים בהפרש של חודש בין טיפול לטיפול, ולאחר מכן מומלץ לגשת לטיפול תחזוקתי אחת לחצי שנה עד שנה. כמו כן, כחלק מהמדיניות שלנו ביפה מקסימוב למתן טיפול 360, הטיפול במכשיר הטיקסל ישולב בדרך כלל עם הטכנולוגיות השונות העומדות לרשותנו בהתאם לצורך ולמצב העור על מנת להגיע לתוצאה מקסימלית מותאמת למצב העור.

הטיפול בטכנולוגיה החדשה של טיקסל פשוט מושלם לכל מי שרוצה להגשים את החלום לעור חלק ואחיד יותר ובריא בלי יותר מדי כאב ובלי הסיכונים הכרוכים בשיטות טיפול אחרות וכמובן וליהנות מהתוצאה לאורך זמן רב.

רוצה ליהנות גם את מהטכנולוגיה של טיקסל? נשמח להיפגש איתך ברשת הקליניקות של יפה מקסימוב, הצוות המקצועי שלנו ילווה אותך לאורך כל הטיפול, מהאבחון הראשוני ועד לתוצאה המושלמת. השאירי פרטים ואנחנו ניצור איתך קשר בהקדם!

 

הקליקי להיילייטס של "TIXEL" באינסטגרם שלנו >>>

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך