המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
מאיזה גיל אפשר הסרת שיער בלייזר

‏‏‏‏הסרת שיער בלייזר, מאיזה גיל אפשר ב-א-מ-ת להתחיל?

כששיעור יתר אצל ילדינו גורם לפגיעה בערך העצמי ולמצוקה נפשית – צריך לטפל בו, ומומלץ לעשות את זה בשיטה שהוכחה כיעילה ובטוחה ולא כואבת: הסרת שיער בלייזר. מאיזה גיל אפשר להתחיל בטיפולי הסרת שיער בלייזר? מוקדם יותר משחשבתם!

להצליח בלימודים, להיות מקובלים, לכבד את ההורים ולהתמודד עם גוף שמשתנה כל הזמן. בוודאי תסכימו כי להיות מתבגר או מתבגרת זה לא דבר פשוט, וככל שחולף הזמן נדמה כאילו הסטנדרטים רק עולים, וכדי לצלוח את השלב הזה בחיים, צריך להראות שליטה גבוהה במה נחשב ל'נכון', מהי האופנה הנכונה, הרשת החברתית הנכונה, המוזיקה הנכונה, החברים הנכונים, ולצד זאת – כל דבר חריג עלול להוביל לתסכול רב, למשל – שיעור יתר.

תופעה של שיעור יתר בצעירים נובעת על פי רוב מנסיבות גנטיות ולפעמים גם בשל שינויים הורמונליים. לא תמיד מדובר במשהו שמפריע לצעירים, וזה אפילו יכול להיות גם דבר שבשגרה בחברות ותרבויות מסוימות, אך ישנם גם נערים ונערות שמתמודדים עם דחייה חברתית, הקנטות ויחס מזלזל מצד חבריהם בגלל שיעור יתר, מה שעלול לגרום למצוקה רגשית קשה ולפגיעה בתפיסת הערך העצמי.

הסרת שיער בלייזר – הטוב ביותר לילדינו

ישנן כמה וכמה אפשרויות לטיפול בשיעור יתר ושיטות שונות להסרת שיער, במריטה, בגילוח, בשעווה, באפילציה וכיוצא באלה, אך האפשרות המתקדמת יותר היום, היעילה והבטוחה, וכן – גם הכי פחות כואבת, היא הסרת שיער בלייזר, טכנולוגיה שבה קרן אור ממוקדת נספגת בשערה, ואנרגיית האור מתגלגלת לאנרגיית חום שמגיעה עד לזקיק השערה ופוגעת בו וביכולת שלו לייצר שערה חדשה.

אך מאיזה גיל נכון לגשת לטיפולי הסרת שיער בלייזר? טכנית, אין דבר כזה 'צעירים מדי לטיפולי לייזר', כל עוד ישנה צמיחת שיער הטכנולוגיה פועלת באותו אופן בכל גיל, ואילו אצל צעירים המשמעות היא לגדול בלי ההתעסקות הפיזית והפסיכולוגית עם שיער הגוף. יפה מקסימוב, שהייתה הראשונה לזהות את הצורך בטיפולים אלו בגיל הצעיר הייתה גם הראשונה להציע את הטיפול לצעירים מגיל שש ועד בכלל. הטיפול להסרת שיער בלייזר ביפה מקסימוב נעשה במכשיר סופרנו פלטינום, מהמכשירים המתקדמים ביותר בתחום המבוסס על טכנולוגיית לייזר מתקדמת בשיטת SHR המתאימה לכל סוגי השיער ולכל גווני העור. ידית המכשיר מפעילה שלושה אורגי גל בו-זמנית ובכך מאפשרת כיסוי רחב יותר, והטיפול בכל אזור נמשך בין שניות ספורות לכמה דקות. תהליך החימום ההדרגתי לצד שילוב של טכנולוגיית קירור האור מאפשרים טיפול בטוח, ללא סכנה לכוויות ובמינימום כאב והתוצאות הן מצוינות.

לבחור את היעיל והבטוח על הזמני והחולף

יש שירגישו כי דווקא אצל צעירות וצעירים עדיף לנקוט בשיטה שתביא לתוצאה חולפת, וכי הסרת שיער בלייזר תוכל לבוא בהמשך, אך דווקא פרוצדורות כמו גילוח או שעווה לא רק שהן מלוות בתחושת כאב שעלולה לגרום לטראומה ולהימנעות מטיפולים נוספים, אלא שלעיתים דווקא בשיטות אלו התוצאה יכולה להיות צמיחה מוגברת שרק תחמיר את הבעיה.

עם זאת, יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם כשמדובר במתבגרים. ראשית, בגיל ההתבגרות, ההורמונים ש'משתוללים' משפיעים גם על צמיחת שיער. המשמעות היא שטיפול בגיל הזה יכול להשפיע גם על תוצאות ארוכות הטווח של הטיפולים, למשל – ייתכן והנערה תידרש ליותר טיפולים מאישה בוגרת, וייתכן גם שלא. בנוסף לכך, כמו בטיפולים אסתטיים אחרים, יש צורך בבשלות רגשית ובבגרות כדי להבין את התהליך וחשובה גם המשמעת של המטופלת והמטופל בהקפדה על תוכנית הטיפולים והגעה לכל טיפול בזמן, שכן זה אחד מהתנאים לקבלת תוצאות מקסימליות. אך יותר מכל חשוב להבחין האם באמת התופעה מפריעה למתבגרים ומעוררת בהם קושי, ורק אם כן, אז אפשר וחשוב לתת לכך מענה טוב, יעיל ובטוח בהסרת שיער בלייזר, מענה שיפתור אותם מהקושי הרגשי שמלווה בשיער יתר ומההתעסקות עם הסרת השיער בכלל.

כשזה מגיע לילדים שלנו, חשוב לנו לדעת שאנחנו עושים את הדבר הטוב ביותר עבורם, בשביל זה בדיוק אנחנו כאן. השאירו פרטים ונשמח ליצור אתכם קשר בהקדם לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית שבה נוכל לענות לכם על כל השאלות.

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך