הסרת שיער לילדים

הדרך הטובה והבטוחה להסרת שיער לילדים

בשנים האחרונות הולכת וגוברת המגמה לטיפול בשיעור יתר אצל ילדים וילדות, טיפול שיכול להשיג שיפור משמעותי בדימוי הגוף ובהערכה העצמית אצל ילדים ובני נוער. קליניקות יפה מקסימוב היו הראשונות בישראל לזהות את הצורך ולהציע טיפולים מתקדמים, בטוחים ולא כואבים להסרת שיער לילדים החל מגיל שש ועד בכלל, ובהן טכנולוגיית הלייזר של סופרנו פלטינום להסרת שיער גוף ושיטת YMAX הייחודית ליפה מקסימוב להסרת שיער פנים, כשהמטרה היא לשפר את איכות חיי הילדים תוך שמירה על בריאותם.

הסרת שיער לילדים
השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

הקדמה הטכנולוגית בטיפולי הסרת שיער בעולמות האסתטיקה והיופי פתחו הזדמנות חדשה בפני אוכלוסייה שעד כה לא זכתה למענה ראוי, ילדים וילדות שסובלים משיעור יתר בידיים, ברגלים ובבטן, בעורף, כמו גם פלומות שיער בצדי הפנים או מעל לשפה העליונה, בין הגבות וכיוצא באלה. כיום אנו יודעים כי לשיעור יתר, שיכול להתחיל בגילאים מוקדמים מאוד, יש השפעה רבה על דימוי הגוף של הילדים ומכאן על הביטחון העצמי.

חשוב להבין שהסרת שיער לילדים הוא נושא רגיש מאוד, וכל עוד הילדים חיים עם כך בשלום, עלינו לקבל זאת. אך ברגע שהילד או הילדה מעידים על כך שזה מפריע להם, חשוב לתת לכך מענה. יועצות הביוטי-טק בקלינקות יפה מקסימוב יסייעו לילד או לילדה להכיר את האפשרויות העומדות בפניהם ולאחר תהליך אבחון מדויק יקבלו הצעה לתוכנית טיפולים המותאמת להם באופן אישי.

הסרת שיער לילדים – שיער גוף

הסרת שיער הגוף בקליניקות יפה מקסימוב נעשה באמצעות הסופרנו פלטינום, טכנולוגיית לייזר מתקדמת שפועלת בשיטת SHR המתאימה לכל סוגי השיער ולכל גווני העור. הטיפול בסופרנו פלטינום מאפשר הסרת שיער מקיפה באמצעות ידית המפעילה שלושה אורכי גל בו־זמנית, ובכך מביאה ליעילות גבוהה יותר. לסופרנו פלטינום תהליך חימום הדרגתי ומבוקר המאפשר טיפול בגווני עור שונים תוך שמירה על שכבות העור, והוא משולב בטכנולוגיות לקירור העור המאפשרות טיפול בטוח מאוד, ללא כאב וללא סכנה לכוויות. משך הטיפול הוא שניות ספרות בלבד עד כמה דקות, תלוי באזור הטיפול.

הסרת שיער לילדים  – שיער פנים

שיטת YMAX, השיטה המתקדמת לטיפול בשיער פנים, שפותחה על ידי יפה מקסימוב, מתאימה גם לטיפול בילדים ובילדות להסרת שיער מיותר באזור נראה לעין כמו שפם, בין הגבות ופאות לחיים. שיטת YMAX משתמשת בטכנולוגיית קרני אור המוליכות את החום אל זקיק השערה וממיסות אותה, והיא מתאימה לעור הפנים העדין של הילדים, בלי לגרום לצלקות ולנזק, בלי כאב ובלי צורך בגילוח.

טיפולי הסרת שיער לילדים מומלצים ומבטיחים איכות חיים, ובכל מקרה מצריכים שיתוף פעולה מלא של הילד או הילדה. כל אחת מהשיטות מתחשבות בתהליכי הגדילה ואינן מהוות סיכון להתפתחות ההורמונלית.

אתם בטח זוכרים כי גיל ההתבגרות זה לא פיקניק, שחררו את הילדים והילדות מעוד דאגה מיותרת, השאירו פרטים ואנו נקבע ניצור אתכם קשר לקביעת פגישת ייעוץ ואבחון ללא עלות.

Watch the difference

גלרית וידיאו

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

Before and After

לפני טיפול הסרת שיער YMAX לפני
אחרי טיפול הסרת שיער YMAX אחרי

המגזין וחדשות אחרונות

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​ לפגישת ייעוץ בחינם

הטבות נוספות למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם

,Hi you

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​ לפגישת ייעוץ בחינם

הטבות נוספות למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם