המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
AAAA5691

תשכחו מהאזמל והכירו את HIFU: טכנולוגיה חדשה ולא פולשנית למתיחת פנים פנטסטית!

אם גם לכן נמאס להתרפק על הנוסטלגיה ולהתגעגע לעור החלק והמוצק שאיננו, הגיע הזמן שתכירו את מכשיר ה-Ultraformer III החדש שהגיע לקליניקות שלנו, טיפול חדשני ולא פולשני להרמה ולמיצוק העור המביא לתוצאות נהדרות כבר מהטיפול הראשון. (ולפני שאתן בכלל שואלות, כן, הוא מתאים לכל סוגי העור!)

פעם נהגו לומר שאת סימני הגיל אי אפשר באמת להסתיר, אבל הקדמה הטכנולוגית בתחומי הקוסמטיקה הצליחה להביא לתוצאות כה מרשימות שהיום מראה עור חלק ומהודק הוא בר השגה בכל גיל. כעת הוא גם אפשרי בלי טיפולים פולשניים, זריקות וניתוחים: מכשיר Ultraformer III הוא הדור השלישי של מכשירי האולטרסאונד הממוקד – בטכנולוגיית HIFU, הטכנולוגיה הלא-פולשנית היחידה לטיפולים להחלקת העור שקיבלה את אישור ה-FDA. עד כה היא הוכיחה את עצמה כבר ביותר מ-450 אלף טיפולים בכל רחבי העולם, וכעת היא נחתה גם אצלנו.

עם מנוע כפול בעל עוצמה גבוהה ומתמרים שמאפשרים יישום מהיר ומדויק דרך מחסניות המיועדות למיקוד בעומקים שונים להעברת גלי אולטרסאונד באופן ממוקד, טכנולוגיית HIFU היא ללא ספק הטכנולוגיה המתקדמת והבטוחה ביותר בתחום. הטיפול ב-HIFU מתאים לכל סוגי העור ולמגוון של מטרות, מהרמת עור רפוי בפנים ובצוואר, הצמדת סנטר כפול או נפול, הידוק קו לסת והרמת גבות ועפעפיים, דרך עידון הקמטים ועד לשיפור אלסטיות העור ומיצוקו וכן מיצוק ועיצוב של אזורים נוספים בגוף.

פעולה ממוקדת – תוצאות מיידיות

בעוד שבמתיחת פנים כירורגית, המנתחים פועלים להידוק רקמת החיבור שעוטפת את שרירי הפנים המכונה SMAS, בטכנולוגיית HIFU גלי האולטרסאונד מגיעים עד לרקמות אלו ללא פגע וגורמים להתכווצות של סיבי הקולגן והאלסטין. פעולה זו מובילה להקטנה של נפח הרקמה ומייצרת מתיחת פנים מיידית ובמקביל מעודדת יצירת סיבי קולגן ואלסטין חדשים. כמו כן פעולה זו מעודדת את זרימת הדם המקומית ובכך מקלה על הגעת רכיבי ההזנה לעור.

את השיפור בעור הפנים תראו כבר לאחר הטיפול הראשון, אך כיוון שהטיפול גורם להתחדשות מתמשכת של הקולגן שממצק את עור הפנים נוצר למעשה אפקט מצטבר, ועורכם ימשיך להתמצק ולהתהדק גם חודשיים או שלושה לאחר הטיפול. התוצאה הסופית תתקבל לאחר כחצי שנה והיא תישאר גם זמן רב לאחר מכן.
לטפל בעור הפנים בלי לעצור את החיים

כיוון שמדובר בטיפול שאינו פולשני הוא נחשב לנגיש יותר, הוא לא דורש הרדמה, רמת הכאב הנגרמת ממנו מופחתת ביחס לטיפולים אחרים והוא מאפשר חזרה מידית לשגרה. במהלך הטיפול תתכן תחושה של חום מרוכז או אפילו דגדוג באזור המטופל, כמובן בהתאם לרמת הרגישות של המטופל ושל האזור המטופל. הטיפול עצמו נמשך בין 20 ל-60 דקות, תלוי באזור בו מטפלים. בתום הטיפול העור יראה סמוק מעט אך האדמומיות תחלוף תוך מספר שעות ולכל היותר יומיים. יש מי שיחוש דגדוג או מעין מחטים עדינות באזור הטיפול, אך גם תחושות אלו ייעלמו כמה שעות או ימים לאחר הטיפול.

בכל מקרה לאחר הטיפול אפשר לחזור מיד לשגרה תוך שמירה על כמה הנחיות ב-48 השעות הראשונות, ובהן הימנעות מחשיפה לטמפרטורות גבוהות של חום או קור, הגנה על העור באמצעות תכשירי לחות איכותיים וקרם הגנה, הקפדה על שתיית מים והימנעות משתיית קפאין ואלכוהול. שימו לב כי ב-24 השעות הראשונות יש להימנע משימוש בתכשירים שמעוררים תגובות בעור כמו קרמים בעלי ריכוזי חומצות או תכשירים לטיפול באקנה. לתוצאות מיטביות מומלץ לבצע טיפול אחד באזור הרצוי, וטיפול נוסף לחיזוק התוצאות לאחר חודש במידת הצורך.

טיפול במכשיר Ultraformer III היא ללא ספק הדרך הטובה ביותר להחזיר לפנייך את המיצוק הנכון וליהנות שוב מעור חלק ומוצק, וכל זה במינימום כאב, ללא ניתוחים מיותרים ועם תוצאות שניכרות כבר מהטיפול הראשון.

מהיום תוכלי ליהנות מטיפול בטכנולוגיית HIFU ברשת הקליניקות של יפה מקסימוב, וליהנות ממעטפת טיפול 360 מעלות המשלבת את הטכנולוגיה עם מיטב הטיפולים בשירות מקצועי, התוצאות יהיו פנטסטיות!

הקליקי להיילייטס של "HIFU" באינסטגרם שלנו >>>

 

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך