המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
ניתוחים פלסטיים להצערת הפנים

ניתוחים פלסטיים להצערת הפנים? 3 הסכנות שלא הכרת

ניתוחים פלסטיים להצערת עור הפנים נועדו כדי לשוות לעור הפנים מראה חלק וצעיר או בעצם להחזיר את השנים לאחור. אך הבטחת הנעורים טומנת בחובה גם סכנות, האם זה שווה את זה והאם יש דרך אחרת להשיג עור פנים צעיר? קראי עד הסוף וגלי בעצמך

בשוק הניתוחים הפלסטיים ישנם מגוון של אפשרויות שנועדו להשיג מטרות שונות כמו מתיחת צוואר, ניתוח עפעפיים, שאיבת שומן או הזרקת שומן, מתיחת גבות וכיוצא בזה, כשבכולם העיקרון פחות או יותר זהה  – הידוק, מתיחה והסרה של עור נפול.

כך למשל הניתוח הקלאסי למתיחת פנים נועד לעיצוב מחדש של המחצית התחתונה של הפנים, והוא נעשה באמצעות הסרת עודפי עור מהפנים. הניתוח יכול להמשך בין שעתיים לחמש שעות, במהלכו המנתח מבצע חתך מאחורי האוזן המשתרע מעלה אל תוך קו השיער והוא מרים את העור משרירי הפנים והשומן העמוקים ומושך אותו בעדינות אחורה וכלפי מעלה. התוצאה הרצויה היא הידוק עור רופף ותלוי סביב קו הלסת ולרוב גם הסרת קמטים עמוקים סביב הפה והאף והסרת עודפי עור ושומן מתחת לסנטר ולצוואר ולעיתים גם הידוק הרקמות הבסיסיות. במתיחת צוואר לעומת זאת המנתח מבצע חתך קטן מתחת לסנטר ומהדק כך את הרקמה העמוקה של הצוואר.

כל זה נשמע טוב ויפה, אבל המציאות היא מעט אחרת, ניתוחים פלסטיים עלולים גם להיות מסוכנים ולהביא לתוצאה לא רצויה בכלל. אם את שוקלת לעבור את ההליך הזה, כדאי שתכירי את שלוש הסכנות העיקריות בניתוח פלסטי להצערת הפנים:

ניתוח פלסטי הוא ניתוח לכל דבר

ניתוח פלסטי דורש הרדמה, לעיתים הרדמה חלקית ולעיתים הרדמה כללית, אך בכל מקרה הוא מלווה בסיכונים הקיימים בכל ניתוח כמו סיכון לזיהומים, דימומים במהלך הניתוח או פגיעה בעצבי הפנים. וכמו בכל ניתוח ישנם גם גורמי סיכון שמעלים את הסיכוי לסיבוכים כמו לחץ דם גבוה, בעיות קרישת דם ומחלות לב וכלי דם אחרות וכן עישון, השמנת יתר וכיוצא בזה. ואומנם  כיום ברוב המקרים המטופל משוחרר לביתו לאחר הניתוח, אך ההחלמה מניתוח פלסטי היא ארוכה והיא מלווה לא אחת בכאבים ודורשת טיפול במשככי כאב.

סיבוכי הניתוח – אלו שנעלמים ואלו שלא

הסימנים שנותרים לאחר הניתוח כמו חבורות, נפיחויות ייעלמו בהדרגה, גם צלקות יטשטשו אך זה עלול לקחת גם חודשים. בחילה ותחושת חולשה בשל ההרדמה, דימום קל ושטפי דם וזיהומים הם סיבוכים נפוצים שמתרחשים לאחר ניתוחים רבים, וישנם סיבוכים אופייניים יותר לניתוחים למתיחת פנים כמו פגיעה בעצבים השולטים בשרירי הפנים, לרוב זמנית, ריפוי לא טוב של העור, בעיקר בקרב מעשנים, קרום זמני שנוצר על החתכים, איבוד תחושה זמנית או תחושת עקצוץ סביב הניתוח ובמקרים נדירים נשירת עור ונשירת שיער וכן שינוי צבע העור שיכול להמשך חודשים מספר. 

התוצאה עלולה להיות מאכזבת

כיוון שבמהלך הניתוח הרופא מבצע חתך, הוא מחייב גם סגירת החתך על ידי סיכות או תפר. בדרך כלל החתך נעשה מאחורי האוזן כשהמטרה היא שיהיה לא מורגש, אך לא אחת גם אצל המנתחים הטובים ביותר הצלקת עלולה לבלוט, בעיקר אצל גברים או קצוצות שיער. חיתוך של יותר מדי עור עלול להקנות לפנים מראה משוך לאחור או "מבוהל" והתוצאה לא תראה וטבעית. לעיתים הניתוח עלול לגרום גם לצורה מעוותת של תנוכי אוזניים ולא אחת יהיה צורך בניתוחים נוספים כדי להשיג תוצאה טובה יותר. לעיתים התוצאה תהיה רצויה אבל היא תבליט פגם אחר, כך למשל אנשים שהגדילו את השפתיים מצאו כי כעת השפתיים הגדולות מדגישות את האף שנראה לפתע בולט יותר.

אך כיום הצערת עור הפנים אפשרית גם בלי ניתוח, בשיטות ביוטי-טק בטוחות ויעילות מאוד, אלו למעשה האפשרויות שניתן למצוא בקליניקות של יפה מקסימוב. אצל יפה מקסימוב תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של טכנולוגיות שכמעט ולא קיים במרפאות אחרות, לרבות גלי רדיו, אולטראסאונד, LED, מזותרפיה, HIFU, TIXEL, פותוטרפיה וכיוצא בזה. יפה מקסימוב מבטיחה למעשה למצוא לכל מטופלת ומטופלת את הטיפול היעיל ביותר, הבטוח ביותר והמתאים ביותר לעור הפנים שלה ולצרכים שלה באמצעות תהליך אבחוני מדויק וחדשני, 360Y, ובעזרת צוות מקצועי מנצח שמלווה את המטופלת לכל אורך הדרך יד ביד, וכל זה בלי הרדמה, בלי צלקות, במינימום כאב ובהחלמה מהירה.

הכירי את הטכנולוגיות החדשות והיעילות ביותר להצערת עור הפנים, להעלמת קמטים וכתמים ולמתיחת העור בשיטת Y360 להתאמת הטיפול הנכון ביותר לעורך בלי הסיכונים הכרוכים בניתוח פלסטי ועם מקסימום יעילות ובטיחות. צרי קשר עכשיו ונשמח לספר לך על עוד!

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך