המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
סוד השפתיים המושלמות

חומצה היאלורונית בשפתיים: סוד השפתיים המושלמות

אם היו לך בצעירותך שפתיים מלאות, בשרניות ובמרקם חלק והיום את מרגישה שהן הרבה פחות מלאות, יש בהן אולי חריצים דקים, מעט יובש ובכלל, הן כבר לא מה שהיו פעם, את כנראה ממש צודקת. השנים החולפות גורמות לנפח השפתיים לרדת ולקמטים להופיע, זה תהליך טבעי והוא לא פוסח על אף אחת או אחד. 

אבל עיצוב שפתיים ממש לא מיועד רק עבור נשים בגיל הבוגר. נשים (וגם גברים, אגב) בכל גיל חושקות בשפתיים יפות. לפעמים יש לכך סיבות אובייקטיביות, למשל בגלל שהשפתיים הטבעיות צרות או שעם השנים שעברו הן איבדו מהעובי שלהן, לפעמים זה בגלל שהשפתיים הטבעיות לא סימטריות באופן בולט או שהשפתיים קטנות ביחס לגודל הפנים. אבל את ממש לא חייבת להשלים עם מה שהטבע נתן לך. אם מראה השפתיים שלך לא מתאים לך או שאת חולמת על שפתיים עסיסיות ויפהפיות את יכולה להשיג מראה זה בעזרת הפתרונות האסתטיים שקיימים היום. 

חומצה היאלורונית בשפתיים

אבל איך מגיעים לתוצאה טבעית ומדויקת ומקבלים שפתיים משורטטות בעיצוב מושלם שמגשים את כל הציפיות? הפתרון הוא חומצה היאלורונית שהיא כלי העזר של פיסול שפתיים. פיסול שפתיים, כמו כל סוג פיסול אחר, זה אמנות והחומצה ההיאלורונית היא כמו חומר ביד היוצר. הסיבה שחומצה היאלורונית בשפתיים היא הבחירה האידיאלית היא פשוט מפני שהוכח שזהו חומר המילוי הבטוח ביותר לשימוש באיזור זה. בניגוד לשימוש בסיליקון שהיה פופולארי בעבר, השימוש בחומצה היאלורונית בשפתיים מאפשרת להגיע לתוצאות טבעיות ללא תופעות לוואי. בנוסף, סיליקון הוא לא רק מסוכן אלא גם קבוע ואם את מתחרטת, תצטרכי להגיע להליך רפואי נוסף כדי להוציא אותו ואם נוצרים גושים בשפתיים או שמתרחשת נדידה של החומר, לא תהיה ברירה אלא להוציא את החומר והליך זה לא פשוט בלשון המעטה. חומצה היאלורונית בשפתיים היא חומר בטוח לשימוש. החומצה שנמצאת באופן טבעי בגוף גורמת לכך שהחומצה ההיאלורונית הסינתטית שמשמשת להזרקה נקלטת היטב על ידי החומר הטבעי בגוף. התוצאה נשמרת היטב ומחזיקה מעמד כחצי שנה-שנה ולאחר מכן יש לחדש את ההזרקה שלה כדי לשמר את התוצאות. כדאי לדעת שככל שחוזרים על הפעולה, כך מאריכים את משך התוצאה לפעמים הבאות. 

איך מגיעים לתוצאה האידיאלית?

תהליך הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים דורש בראש ובראשונה ידיים מיומנות וחומר מילוי איכותי. רופא או רופאה שמנוסים בתחום בכלל ובאיזור השפתיים בפרט הם המתאימים ביותר להליך זה. איזור השפתיים הוא רגיש במיוחד בגלל שהוא עתיר עצבים ולכן כדי למנוע כאב, האיזור מורדם על ידי משחה ייעודית. לאחר ההרדמה, הרופא או הרופאה יזריקו את החומצה לכל איזור בשפתיים שאותו הם רוצים לעצב: לקווי השפתיים אם הם רוצים להגדיל את שטחן או לתחום את השפתיים לגודל מסוים,  לשפה העליונה או התחתונה כדי לתקן אי-סימטריה וכן הלאה. את התוצאה ניתן לראות מייד אבל חשוב לקחת בחשבון שלעיתים יש נפיחות (תגובה טבעית להזרקה) שיורדת אחרי ימים אחדים, כך שהתוצאה הסופית תתקבל כעבור מספר ימים.

רוצה גם שפתיים מושלמות? צרי קשר עם היועצות שלנו והן יתאימו עבורך את הטיפול המתאים במדויק בשבילך

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך