עיצוב ומילוי שפתיים

מילוי ועיצוב שפתיים בחומצה היאלורונית – למראה עסיסי שיושב עליך בול

הגיע הזמן לשים את הזרקור על השפתיים שלנו – והיום זה די פשוט להעניק לשפתיים מראה מלא ובשרני. מילוי שפתיים בחומצה היאלורונית הוא אחד מההליכים הפופולריים ביותר בעולמות האסתטיקה במדינות רבות בעולם, וכשעושים את זה כמו שצריך אפשר להגיע לתוצאה אסתטית וטבעית, לשפתיים מלאות ורכות. זו בדיוק התוצאה שאליה תוכלי להגיע בטיפול עיצוב ומילוי שפתיים ביפה מקסימוב, בזכות תהליך התאמה מדויק, חומרי המילוי המתקדמים והרופאות הטובות ביותר – לא תאמיני איזה תגובות תקבלי…

מילוי שפתיים
השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

שפתיים מלאות ועסיסיות נחשבו לסמל יופי עוד משחר ההיסטוריה, וכבר בתרבויות שבטיות נהגו להשתמש בחומרים שונים כדי להדגיש את השפתיים. הזרקה של חומרי מילוי לפנים נעשו כבר במאה ה-19, בחומרים שהיו מבוססים אז על צורות שונות של שומן, וככל שהשנים עברו כך נבחנו חומרי מילוי שונים ומשונים, החל משעווה נוזלית המבוססת על נפט ועד לטיפולי הסיליקון הידועים בשנות ה-60 שהביאו להיווצרותה של תופעת 'שפתי ברווז', שפתיים בולטות ומנופחות ביחס לא פרופורציונלי בין השפה העליונה לתחתונה וביחס לפנים בכלל. (למעשה היחס האידיאלי בין השפה העליונה לתחתונה, שאליו שואפים להגיע בטיפולי מילוי שפתיים, עומד על 1:1.6). במהלך שנות ה-80 החלו להשתמש בקולגן של בקר כחומר מילוי, ובמהלך שנות התשעים עברו לשימוש בחומר הקולגן האנושי, שנחשב לבטוח יותר אך יעיל פחות מהטיפולים הקיימים היום.

סיליקון?! מילוי שפתיים עושים בחומצה היאלורונית

כיום חומר המילוי המקובל ביותר הוא חומצה היאלורונית בשפתיים – רכיב שמיוצר בגוף שלנו באופן טבעי, וליתר דיוק בקרום התא, ותפקידו לשמור על רמת הלחות בעור ועל נפחו. החומצה ההיאלורונית בעולמות האסתטיקה משמשת הן למילוי השפתיים והן למילוי קמטים, פיסול הפנים וכיוצא באלה.

המעבר לחומצה היאלורונית הפך את טיפוליי מילוי שפתיים, שבעבר היו שמורים רק לעשירי העם, לנגישים יותר ולמבוקשים במיוחד, לא רק משום שהם מספקים תוצאות טובות יותר, אלא שהם נחשבים לבטוחים מאוד ואינם דורשים הרדמה וזמן החלמה. מילוי שפתיים הפך למשהו שאפשר לעשות 'על הדרך' אפילו בהפסקת הצהריים של העבודה.

טיפולי הזרקות למילוי שפתיים בחומצה היאלורונית נחשב גם לאחד מהטיפולים הפופולאריים ביותר היום ביחס לאפשרויות אחרות, כמו החדרת שתלים לשפתיים או השתלת שומן שנאסף מאזור אחר בגוף. השיטות האלו הן שיטות שמערבות הליך פולשני שנעשה בהרדמה מלאה או מקומית וזמן החלמה ממושך עד לחזרה לשגרה, בעוד שמילוי שפתיים בחומצה היאלורונית הוא טיפול בטוח ויעיל, שמספק תוצאות מעולות שנשמרות לעיתים עד שנה שלמה בלי צורך בטיפול חוזר.

מילוי ועיצוב שפתיים בחומצה היאלרונית – הדרך הטובה ביותר לתוצאה המושלמת

מילוי שפתיים הוא אחד מתוך מגוון הטיפולים הניתנים במחלקה הרפואית של יפה מקסימוב. לכל מטופלת מותאמת חומצה היאלורונית מבין חומרי המילוי שבקליניקות, מהטובים ביותר בשוק, לרבות סדרות Juvederm, Restylane, Aliaxin, Stylage, Belotero וכיוצא באלה. כל תכשיר נבדל מהשני בסמיכות החומר, ורמת הסמיכות הנדרשת מותאמת לכל אישה בהתאם לצורך שלה, כשהמטרה היא להשיג תוצאה טבעית, רכה המתאימה ביותר לתווי פניה. הטיפול ניתן על ידי רופאות מוסמכות שהוכשרו לטיפולים אלו ובעלות ותק רב שנים במילוי שפתיים וברפואה אסתטית בכלל. את הטיפול למילוי שפתיים אפשר להשלים עם טכנולוגיות ביוטי-טק נוספות הניתנות בקליניקות יפה מקסימוב וטיפולים אחרים במחלקה הרפואית. ההתאמה של הטיפולים השונים נעשית בשיטת Y360 החדשה של יפה מקסימוב, תהליך אבחון מדויק שבו המערכת אוספת נתונים שונים, כמו מטרת הטיפול, ציפיות המטופלת, גילה, סוג העור ומצב העור וכיוצא באלו, משכללת אותם יחד ומציעה כפלט תוכנית טיפולים אישית שתספק למטופלת את התוצאה הטובה ביותר עבורה.

רוצה גם כן לרענן את הלוק ולהפתיע את המשפחה והחברים עם שפתיים מלאות, מעוצבות ועסיסיות שתמיד חלמת עליהן? אנחנו נשמח להגשים לך את החלום. השאירי פרטים וניצור איתך קשר בהקדם לקביעת פגישת יעוץ ראשונית ללא עלות!

Watch the difference

גלרית וידיאו

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

Before and After

לפני
אחרי
לפני טיפול הזרקות לפני
אחרי הזרקות אחרי
לפני טיפול הזרקות לפני
לפני טיפול הזרקות אחרי
לפני טיפול הסרת שיער YMAX לפני
אחרי מילוי שפתיים אחרי
לפני טיפול פיגמנטציה לפני
אחרי הזרקות אחרי

המגזין וחדשות אחרונות

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים