המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
בוטוקס בשפתיים

הדרך הטובה ביותר להשיג את השפתיים היפות ביותר

למה אנחנו משקיעות כל כך הרבה במראה השפתיים שלנו ומה כל אחת מאיתנו יכולה כדי להשיג שפתיים מלאות במראה טבעי ונחשק?

כשאנחנו מדברות – אי אפשר שלא להסתכל עליהן אבל גם כשאנחנו שותקות – הן מביעות במראה שלהן מסרים שונים, אפילו בלי שנפתח את הפה ונאמר מילה. אנחנו מתכוונות, כמובן, לשפתיים שלנו. כשאנחנו נפגשות עם אנשים, עוד לפני שאנחנו פותחות את הפה כדי להגיד משהו, הן כבר "מדברות" בשבילנו.

וזה לא משהו חדש: בתקופות שונות של ההיסטוריה הרחוקה, מימי יוון ורומא העתיקות, דרך תקופת הרנסנס ועד העידן המודרני, השפתיים הנשיות שיחקו תפקיד בבניית תדמית האישה כנחשקת, נשית ומפתה. מספיק אם נזכיר את הלנה מטרויה או אפרודיטה.

בעידן המודרני השתנה מודל היופי אך תשומת הלב שניתנה למי שיש לה שפתיים עסיסיות ותפוחות, בדרך כלל צבועות באדום או מבריקות, לא השתנתה. בשנות החמישים הזוהרות של הוליווד היו אלה בריג'יט ברדו, סופיה לורן ומרילין מונרו ובעשורים היותר מתקדמים, פמלה אנדרסון, אנג'לה ג'ולי וג'וליה רוברטס. לכל אחת מהן שפתיים שגם אם צורתן שונה, הן מלאות ומפתות.

שפתיים יפות = מראה צעיר

מחקרים מהתחום הפסיכולוגי וההתנהגותי הראו לאורך השנים ששפתיים מלאות מזוהות עם נעורים מפני שהמוח שלנו מתרגם את המראה המלא של השפתיים לגיל צעיר. בגישות פסיכולוגיות מסוימות הצליחו להסביר מדוע השפתיים החושניות מאותתות על תשוקה ונעורים. אלה הן על קצה המזלג, עיקר הסיבות שמאז ומעולם נשים רצו להיראות טוב בכלל ולהיות הבעלים הגאה של צמד שפתיים מלאות ויפות. אבל אין ספק שהסגידה למראה הצעיר תפסה תאוצה בעשורים האחרונים ובייחוד לאור התפתחות תעשיית היופי, התחזקות תעשיית האופנה וההשפעה הרבה שיש לסלבריטאיות, משפיעניות וכוכבות רשת על קהל היעד שלהן – נשים בנות כל הגילים.

זאת הסיבה שנשים רבות משקיעות במראה השפתיים שלהן ולא במקרה, מוצר האיפור הנמכר ביותר בכל הזמנים הוא ליפסטיק. 

אבל את הזמן אי אפשר באמת לעצור. בעוד שאנחנו רוצות שפתיים מלאות, עסיסיות ואדמדמות שמשדרות בריאות וחושניות, השפתיים נמצאות בשיאן בשלהי גיל הנעורים. בשנות השלושים והארבעים הן מתחילות לסגת, הופכות לצרות יותר ובנוסף, מתווספים קמטוטים בתוכן וסביבן. נשים שמעשנות או עישנו, תסבולנה יותר מתופעות אלה. 

תופעה נוספת שמפריעה למראה ההרמוני של השפתיים היא היובש שמחמיר עם השנים ובמיוחד אם לא מטפלים בו באופן תכוף. שימוש מוגבר בשפתוני מאט יגביר יובש ואת הסדקים שבאים בעקבותיו.

מה את יכולה לעשות כדי להשיג שפתיים חושניות?

אז אחרי שסקרנו את הסיבות לנחשקות של השפתיים היפות, הגיע הזמן לעבור לפרק החשוב ביותר: איך נעשה זאת? איך נשיג שפתיים מהממות, כאלה שראשים יסתובבו אחריהן וגם נשמור על המראה לאורך זמן?

מילוי שפתיים באיפור 

איפור השפתיים הוא הדרך השכיחה ביותר למילוי שפתיים. יש מי שתבחר בעיפרון שפתיים ייעודי, כדי לתחום את השפתיים, ולפעמים גם למלא את שטחן ויש מי שתוסיף שכבת שפתון מאט או ליפגלוס כדי למלא אותן בצבע הנחשק. 

עולם הביוטי מאפשר כיום להשיג פתרונות זמינים שנגישים לכל אחת מאיתנו ובעזרתם אפשר ליצור צורת שפתיים יפה ומראה מלא. רק מה, הפעולה הכביכול פשוטה של מריחת ליפסטיק היא בכלל לא פשוטה אלא דורשת מיומנות מסוימת, בייחוד כשהשפתיים לא סימטריות וצריך ליצור צורה מושלמת. זה ידרוש מכן השקעה יומיומית (וכמובן חידוש האיפור במשך היום) ואימון במיומנויות דיוק כדי שתוכלי להצליח לשרטט את השפתיים, לתחום אותן במדויק, לטשטש את התיחום (כדי שלא יראו שני גוונים על שפתייך) ואז למלא אותן בצבע המועדף עליך. 

בוטוקס בשפתיים 

תעשיית הביוטי מאפשרת לנו בשנים האחרונות מגוון אפשרויות לטיפולי אסתטיקה בשפתיים שנועדו לסייע לנו להשיג שפתיים מלאות, סימטריות ונחשקות. טיפולים אלה מתבצעים באמצעות חומרי מילוי אבל בניגוד למה שנשים רבות חושבות בטעות, אי אפשר לעבור טיפול מילוי בוטוקס בשפתיים. הבוטוקס מעולה למילוי הקמטים במצח, בין הגבות ובצדי העיניים אבל לא מתאים לעיצוב צורת השפתיים, להוסיף להן את הנפח הרצוי ולהשיג את המראה שתמיד חלמת עליו.

מילוי עם חומצה היאלורונית בשפתיים

חומצה היאלורונית היא כיום החומר המומלץ ביותר למילוי שפתיים. החומצה היא רכיב שמיוצר בגוף באופן טבעי ובהתאם גם התוצאה שאפשר להשיג עם החומר במילוי שפתיים נראית בהתאם, טבעית ויפה. לא עוד שפתי ברווז, מראה מנופח ומלאכותי, אלא מראה טבעי ויפהפה. יש כמה סוגי חומצה היאלורונית שמתאימים למילוי ועיצוב השפתיים, של חברות שונות שמובילות את התחום. החומצה מגיעה במזרקים מוכנים וממולאים בחומר שיש לו מעט תופעות לוואי ביחס לחומרים שהשתמשו בהם פעם, כמו סיליקון.

מילוי עם חומצה היאלורונית בשפתיים נחשב כיום לטיפול פופולארי מפני שהוא לא דורש הרדמה ומעורבות של שתלים או השתלות פולשניות. הטיפול בטוח ויעיל וכמובן שכמו בכל טיפול אסתטי, ככל שהידיים שאוחזות במכשירים תהיינה מיומנות יותר ובעלות ניסיון, כך ההזרקה תהיה איכותית יותר. לא רק שתיהני משפתיים מעוצבות כפי שתמיד חלמת עליהן. התוצאה תחזיק מעמד בדרך כלל בין חצי שנה לשנה.

מפחדת מהמזרק? כדאי לדעת שלחומצה היאלורונית מהדור החדש מכילים גם אחוז מסוים של חומר הרדמה שמטשטש את הכאב בהזרקה. 

מילוי שפתיים בקליניקות יפה מקסימוב 

טיפול מילוי שפתיים ברשת הקליניקות יפה מקסימוב מבוצעים בידיהן האמונות של רופאות מוסמכות שעברו הכשרה ייחודית לטיפולים אלה ויש להן ניסיון עתיר שנים ברפואה אסתטית בכלל ובמילוי שפתיים בפרט.

וכדי שהשפתיים שלך יהיו מושלמות, אפשר לתחזק את הלוק שלהן בטכנולוגיות ביוטי-טק נוספות בקליניקות יפה מקסימוב ובטיפולים אחרים במחלקה הרפואית. 

איך תדעי מהם הטיפולים המתאימים לך ביותר? במיוחד לשם כך, ייועצות הביוטי טק של יפה מקסימוב יעברו איתך תהליך אבחון מדויק  בו נדון במטרת הטיפול, הציפיות שלך, הגיל שלך, סוג העור שלך ומצבו ונתונים נוספים בהתאם נציע לך תוכנית טיפולים אישית שתיתן לך את התוצאה האופטימלית עבורך.

השאירי לנו פרטים ונתאם לך פגישת היכרות ללא התחייבות >

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך