המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
אפילציה, בשביל מה זה טוב?

אפילציה, בשביל מה זה טוב? והאם אין אלטרנטיבות טובות יותר בשוק

אפילציה היא תהליך הסרת שיער מהשורש באמצעות זרם חשמלי והוא מתאים לאיזורים קטנים, בעיקר בפנים. הטיפול מתבצע על ידי החדרת מחט דקיקה המיועדת לזקיק השערה, באמצעותה מועבר זרם חשמלי אשר צורב את השורש ובכך מנתק את השיער בכלי הדם. על מנת להגיע לתוצאות מקסימליות נדרשת סדרת טיפולים.

אפילציה – תהליך כואב שדומה לכוויה

האפילציה היא תהליך כואב. הכאב נגרם בגלל שבדומה להיווצרות כוויה, הזרם החשמלי מנתק כל שערה ושערה (אחת אחת) מכלי הדם שמזין אותה וזה יכול לגרום לגירוי ולכאב. כשמדובר באיזורים רגישים ועדינים, כמו הפנים וקו הביקיני התהליך כואב ודומה לכוויה קלה. זו הסיבה שרוב המטופלות בוחרות לעבור את הטיפול תחת אלחוש מקומי. לאפילציה יש גם תופעות לוואי אפשריות כמו אדמומיות, נפיחות, גרד, צריבה, רגישות יתר לשמש, פצעונים או כתמים על העור. בדרך כלל, העור מחלים מהטיפול בהתאם לפי סוג הטיפול ורגישות העור. בממוצע ההחלמה נמשכת בין 3 ימים לשבועיים. בזמן הזה תופעות הלוואי נרגעות לאט לאט עד שחולפות. כדי למזער כאב ותופעות לוואי, מומלץ לפעול לפי הוראות הטיפול, להימנע מחשיפה לשמש לאחריו ולטפל באזור בקפידה במשך תקופת ההחלמה.

היתרונות והחסרונות של טיפולי אפילציה מקצועיים לשיער פנים

יתרונות:

  • מתאים גם לעור נטול מלנין: כלומר גם מי שיש לה שיער שיבה או שיער ג'ינג'י יכולה להסיר את השיער.
  • הסרה של שיער לטווח ארוך: טיפולי אפילציה מסירים את השיער מהשורש, פעולה שמביאה להסרה שתוצאותיה מחזיקות מעמד זמן ממושך יותר מאשר בשיטות הסרה אחרות כמו גילוח או עקירה.

חסרונות:

  • כאב וחוסר נוחות: טיפולי אפילציה הם טיפולים כואבים בדרך כלל, במיוחד באזורים רגישים כמו הפנים ויש צורך לעשות אותם תחת אלחוש.
  • סיכון לנזקים כמו צלקות, כוויות וכתמי פיגמנטציה: באזורים רגישים יש סיכון לצלקות ולהשארת כתמים בעור, בייחוד כאשר האפילטורית לא מספיק מיומנת.
  • עלות גבוהה: טיפולי אפילציה הם מהיקרים שבשיטות הסרת השיער.
  • הצורך בטיפולים חוזרים: על מנת להשיג תוצאות ממושכות נדרשים מספר טיפולים חוזרים ובהתאמה, הכאב והמחיר גם הם חוזרים על עצמם.
  • בעיות עור: טיפולי אפילציה טומנים בחובם סיכון לגרום להחמרת בעיות עור כמו פסוריאזיס או אקנה בעור הפנים.

טרנד המכשירים הביתיים להסרת שיער – האם זה עובד באמת?

טרנד המכשירים הביתיים להסרת שיער הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, בעיקר בגלל שיש להם יתרונות כמו נוחות, פרטיות וחיסכון. כל אחת ואחד יכולים לבצע את הטיפולים בנוחות הבית ובמועד המתאים להם, ללא צורך בתיאום תור או נסיעה למכון. בנוסף, חלק מהאנשים מרגישים יותר בנוח לבצע את ההסרה באופן פרטי בביתם. המשתמשים גם רואים במכשירים ביתיים השקעה חד-פעמית שחוסכת כסף רב לטווח הארוך לעומת טיפולים מקצועיים חוזרים.

נשמע מושלם, נכון? ובכן, לא בדיוק. המכשירים הביתיים הפופולריים כמו מכשירי לייזר, IPL הם לא מכשירי אפילציה אלא מבוססים על אנרגיית אור ולא זרם חשמלי. הם מבטיחים להסיר את השיער לצמיתות והפרסומות נראות מפתות. אבל למרות ההבטחות השיווקיות, תוצאות המכשירים הביתיים יעילות באופן משמעותי פחות בהשוואה לטיפולים מקצועיים. בצד היעילות, יש נקודה חשובה לא פחות והיא – בטיחות. חלק מהמכשירים והטכנולוגיות עלולים לא להתאים לסוג העור והשימוש בהם בידיים לא מיומנות עלול לגרום נזק כמו פגיעה בעור וסיכונים אחרים. מומלץ להיוועץ ברופא עור לפני בחירה ושימוש במכשיר ביתי.

הסרת שיער פנים בשיטת YMAX

בשיטה הייחודית YMAX להסרת שיער פנים שפיתחה יפה מקסימוב, השיער נעקר מן השורש במהירות וביעילות וכמעט ללא כאב, תופעות לוואי או החלמה. כלומר, אפשר להגיע לטיפול הקצר במהלך הפסקת הצהריים, או לפני או אחרי העבודה ומייד אחריו להמשיך בשגרת היום. השיטה מיועדת בעיקר לטיפול בשיער פנים, אך גם מתאימה לשאר אזורי הגוף. השיטה שינתה את ההתייחסות לאפילציה בישראל. לא עוד טיפולים כואבים שצריך לחזור עליהם פעמים רבות (ולסבול בכל פעם מחדש) אלא סדרת טיפולים קצרה ויעילה. צוות המומחיות של רשת יפה מקסימוב מטפלות בידיים מיומנות וכך שנותר לך הוא ליהנות מהיתרונות של השיטה: הסרת שיער לטווח ארוך, מניעת גירוי ודלקות עור וטיפול מרגיע לעור.

רוצה להסיר את השיער המיותר אחת ולתמיד, ללא כאב ובלי תופעות לוואי? דברי איתנו

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך