המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
איך נתמודד עם פיגמנטציה בעור?

איך נתמודד עם פיגמנטציה בעור?

גם אם יש לך עור פנים חלק וחף מפגמים בדרך כלל, יכול להיות שלקראת גיל 20-30 לפתע צצו לך על הפנים כתמים בגדלים משתנים וברמות כהות שונות. תכירי: אלה כתמי פיגמנטציה, כתמים שמופיעים על כל חלקי הפנים ובעיקר על המצח, בלחיים ומעל השפתיים. הפיגמנטציה איננה מסוכנת אבל היא לגמרי פוגעת במראה האחיד והחלק של העור. מי שסובלת מפיגמנטציה נאלצת להסתיר את הכתמים הללו בעזרת מייק אפ אבל מי שלא רוצה להתאפר, יכולה לבחור באחת השיטות המתקדמות הקיימות היום להתמודדות עם התופעה המטרידה.

הגורמים לפיגמנטציה בעור

כדי להבין איך נוצרים כתמי פיגמנטציה בעור, צריך להכיר את הפיגמנט שגורם להם: המלנין. המלנין נמצא בשכבה העליונה של העור (הדרמיס) וסופג את קרינת השמש וכך מגן על העור. כאשר מנגנון ייצור המלנין נפגע, למשל כשהגוף מייצר כמו עודפת של מלנין, מתחילים להופיע על העור כתמים בולטים לעין – זוהי הפיגמנטציה. מנגנון ייצור המלנין עלול להשתבש מסיבות שלא תלויות בנו, למשל הגיל, ככל שעולה הגיל כך גובר הסיכוי להתפרצות פיגמנטציה, מצבים שתלויים ברמת ההורמונים בגוף ובעיקר בזמן ההריון וגם מסיבות שתלויות בנו כמו חשיפה מוגזמת ולא זהירה לשמש. ויש עוד סיבה שאין לנו שליטה בה: הנטייה הגנטית שאיתה נולדנו.

האם אפשר למנוע פיגמנטציה בעור?

אנחנו מאמינות בכנות ולכן נאמר ביושר: אם יש לך נטייה גנטית לפיגמנטציה ואת זה קל לבדוק כי אפשר לברר עם אמא, סבתא, דודה, אחיות וכולי – סבירות גבוהה שגם אצלך תתפרץ פיגמנטציה בעור בשלב זה או אחר. במצב כזה את צריכה להיות סופר זהירה ולשמור על העור שלך, למשל בזמן חשיפה לשמש. גם אם אין לך נטייה גנטית לפיגמנטציה את יכולה לצמצם את הסיכוי שהיא תתפרץ על ידי חשיפה זהירה ביותר לשמש, למשל להיחשף לשמש בשעות היותר בטוחות של היום ותמיד למרוח מקדם הגנה איכותי בדרגה של 50spf לפחות. קחי בחשבון שיכול להיות שתיזהרי מאוד ועדיין תתפרץ הפיגמנטציה כי יש גם טריגרים שלא תלויים בך (למשל, הריון) אבל זכרי שאנחנו בעידן בו האסתטיקה הולכת יד ביד עם הטכנולוגיה וכמעט לכל בעיה עורית יש פתרון.

אפשרויות טיפול בפיגמנטציה בעור בקליניקה

בקליניקות יפה מקסימוב אנחנו משתמשות בטכנולוגיות הביוטי-טק המתקדמות ביותר להתמודדות ביעילות המרבית עם תופעת הפיגמנטציה בעור. לאחר פגישת אבחון וייעוץ, יותאם עבורך באופן אישי הטיפול האפקטיבי והמדויק ביותר למצב וסוג העור שלך.

Tixel
הטיקסל הוא שמה של טכנולוגיה תרמית שכוללת ידית טיטניום ייחודית שמשדרת פולסים קצרים של חום שמביאים לפציעה מבוקרת – נקבים זעירים ובלתי נראים – על פני שכבת הדרמיס. פעולות אלה מעודדות את התחדשות העור וכאשר עור חדש נחשף הוא נקי מפיגמנטציה, בהיר ויפה.

טיפול בקרן אור IPL
קרני האור נספגות במלנין שבכתם ולמעשה יוצרות כוויה מבוקרת שהופכת לגלד. לאחר ימים ספורים הגלד נושר ונחשפת שכבת עור בריאה, נטולת כתמים.

מכשיר דרמלוקס – פוטותרפי
מכשיר המבוסס על 3 אורכי גל, אור כחול, אור אדום ואור בלתי נראה לעין. טיפול זה מעודד זרימת דם, ניקוז רעלנים מהרקמה, הפחתת קמטים וכתמי פיגמנטציה. שילוב תכשירים להמשך טיפול ביתי המבוססים על חומצות, מעצימים את הפעולה בקליניקה וממקסמים את תוצאות הטיפול.

פילינג גולד
פילינג עוצמתי ביותר המבוסס על חומרים פעילים הפועלים לחידוש העור ומפרקים את הכתמים. טיפול פילינג זה כולל מריחות בקליניקה ובבית.

קריותרפיה
טיפול הגורם להקפאת הרקמה ולהרס מבוקר של נגעים וכתמים בעור. הטיפול מבוסס על פחמן דו-חמצני היוצר גלד באיזור הכתם שנושר לאחר ימים בודדים וחושף עור בריא נטול כתמים.

את יכולה להשיג את מראה עור הפנים שאת חולמת עליו, זה אפשרי ואנחנו כאן כדי לצעוד איתך בדרך להשגת המטרה. השאירי כאן פרטים וניצור איתך קשר בהקדם לקביעת פגישת ייעוץ ואבחון ללא עלות.

כתבות נוספות מומלצות באותו נושא:

איך לשים סוף לפיגמנטציה בשפם, ומה גורם לה?

פיגמנטציה בגיל המעבר – גם זה יכול לעבור

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך