הזרקות ומחלקה רפואית

להרגיש צעירה ולהיראות צעירה

המחלקה הרפואית בקליניקות יפה מקסימוב מתמחה במתן מענה לצרכים שלך בהתאמת הטיפול הטוב ביותר עבורך, תוך שמירה על מראה רך ועל תווי הפנים הטבעיים. במחלקה הרפואית נעשה שימוש בחומרי הזנה ומילוי מהאיכותיים בעולמות האסתטיקה ובשיטות הטיפול המתקדמות והבטוחות ביותר. הזרקות בפנים, טיפולי מזותרפיה ועוד ניתנים על ידי רופאות מוסמכות בעלות ניסיון רב שנים שעובדות בעדינות ובמסירות ויעניקו לך את התוצאה הטובה ביותר, תוצאה כל כך טבעית כך שאף אחד לא יחשוד שעשית משהו יוצא דופן.

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

מרגע הלידה, כל העת מתרחשים תהליכים בעור שלנו האחראים על גמישות העור, חוזק העור ועל שמירת הנוזלים. החומצה ההיאלורונית שהגוף שלנו מייצר שומרת על עור לח וחלבוני הקולגן והאלסטין שמיוצרים בעור שומרים עליו גמיש ואלסטי. אך במהלך הבגרות רכיבים אלו הולכים ומתמעטים, הגמישות והרכות הולכות ונעלמות ובמקום מופיעים קמטים, קמטוטים וכתמים שונים, והעור נעשה דק ונפול.

הכירו את מניפת הטיפולים של המחלקה הרפואית

כמו מגוון הטיפולים ביפה מקסימוב, גם המחלקה הרפואית בקליניקות יפה מקסימוב מקבלת את מטופלות יפה מקסימוב בהתאם לתוכנית הטיפולים האישית שהוצעה להן. במחלקה מגוון טיפולים וכן הזרקות בפנים המסייעים להחזיר לעור הפנים את הנפח שאבד, לטשטש את הקמטים והסימנים הללו ולהשיב לו את המראה הרענן, הזוהר והטבעי:

  • חומצה היאלורונית – ככל שהעור שלנו עשיר יותר בחומצה היאלורונית, כך הוא נראה צעיר יותר ומתוח. בעוד שהחומצה הזו מיוצרת בגוף שלנו באופן טבעי, אפשר לייצר אותה גם בתנאי מעבדה. בעולמות האסתטיקה והיופי היא משמשת בין היתר כחומר למילוי קמטים ומתאימה בין היתר למילוי ולעיצוב השפתיים, חידוד קו הלסת והדגשת עצמות הלחיים. את החומצה ההיאלורונית אפשר להזריק בכל אזור הפנים והצוואר, בדקולטה, בגב כף היד, עצמות הלחיים, קו הלסת ועוד.
  • רדיאס – הרדיאס הוא חומר מילוי עמיד מאוד ודמוי ג'ל המסייע בעיצוב תווי הפנים והוא מורכב מרכיבים טבעיים ובהם גם סידן. טיפול ברדיאס ממצק ומעצב קווי מתאר טבעיים בפנים, מעודד את הייצור הטבעי של חלבוני הקולגן בעור והתוצאות לאחר הטיפול נמשכות שנה ואף יותר. את הרדיאס אפשר להזריק בעצמות הלחיים ובקו הלסת, אך מלבד הזרקות בפנים הוא מתאים גם לטיפול בקמטים בצוואר ובגב כף היד.
  • דיספורט – דיספורט הוא חומר מרפה שריר המשתייך למשפחת הבוטוקס לטיפול בטשטוש קמטי הבעה ומתיחה קלה, אך לעומת הבוטוקס הוא פועל מהר יותר ושומר על התוצאות לזמן רב יותר. את הדיספורט אפשר להזריק בצדי העיניים, בין העיניים, במצח, בגשר האף ובסנטר (לטיפול במראה סנטר מכווץ).
  • סקין בוסטר – הסקין בוסטר כולל קומפלקס חומרי הזנה טבעיים וחיוניים לעור המשמשים לטיפול במרקם העור ובקמטוטים עדינים. הסקין בוסטר מעודד ייצור של חלבוני הקולגן והאלסטין בעור באופן טבעי כך שהעור ממשיך להזין את עצמו גם זמן רב לאחר סיום הטיפול. את הסקין בוסטר אפשר להזריק בכל אזור הפנים, בצוואר, במחשוף ובגב כף היד.
  • מזותרפיה רפואית – טיפול להחדרת ויטמינים, מינרליים, חומצות ולחויות בסמוך לשכבת העור העליונה. בשונה מטיפול מזותרפיה רגיל המבוצע ע"י קוסמטיקאית, הטיפול מתבצע על ידי רופאה מוסמכת, ומתאים לכל אזור הפנים ובפרט לאזורים שבהם העור מתחיל להתקמט כמו צידי עיניים.
  • מזובוטוקס – טיפול מיוחד וחדשני המיועד לאזור העיניים המעניק שיטת טיפול משולבת: הזרקת בוטוקס בצורת מזותרפיה, הכוונה מפושטת ולא נקודתית. לעומת הטיפול הרגיל בבוטוקס דרך הזרקות בפנים, הטיפול  במזובוטוקס מעניק מתיחה קלה הרבה יותר ומיועד עבור מטופלים שמעוניינים במראה דינמי יותר ולא "קפוא".
  • המסת שומן בסנטר – טיפול ייחודי להמסת שומן בסנטר באמצעות סלוטריקס, חומר ייחודי וחדשני הפועל לפירוק מצבורי שומן קלים בתוך כמה טיפולים. הטיפול מיועד עבור מצבורי שומן מהפנים לגילאי 25 ועד 75 בכפוף להתייעצות עם הרופאה המטפלת.

 

כל אחד מהטיפולים הללו ניתנים כחלק משיטת Y360 החדשה, למענה איכותי וכולל לכל בעיות העור בהתאמה אישית, תוך שילוב בין טיפולים טכנולוגיים והזרקות בפנים. שיטה זו כוללת אבחון של סוג העור, מצב העור, צורכי המטופל או המטופלת, מצב בריאותם והתוצאה הרצויה. יועצת הביוטי־טק אוספת את כל הנתונים הללו למערכת מיוחדת וחדשנית המשקללת את המידע ומייצרת תוכנית טיפולים מותאמת אישית.

לאורך כל התהליך ילווה אותך הצוות המקצועי של יפה מקסימוב, היועצות, המטפלות והרופאות, צוות קשוב שיטפל בך במסירות כך שתוכלי לעבור את התהליך בנעימים, עד לקבלת התוצאה הרצויה – עור פנים צעיר, זוהר ורענן.

מוכנה לשינוי? השאירי פרטים ואנו ניצור איתך קשר בהקדם לקביעת פגישת יעוץ ואבחון ראשוני ללא עלות!

 

Watch the difference

גלרית וידיאו

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

Before and After

לפני
אחרי
לפני טיפול הזרקות לפני
אחרי הזרקות אחרי
לפני טיפול הזרקות לפני
לפני טיפול הזרקות אחרי
לפני טיפול הסרת שיער YMAX לפני
אחרי מילוי שפתיים אחרי
לפני טיפול פיגמנטציה לפני
אחרי הזרקות אחרי
לפני טיפול הזרקות לפני
קו לסת אחרי אחרי

המגזין וחדשות אחרונות

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​ לפגישת ייעוץ בחינם

מסיכת קולגן בגודל מלא במתנה למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם

,Hi you

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​ לפגישת ייעוץ בחינם

מסיכת קולגן בגודל מלא במתנה, למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם