המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
פיגמנטציה בגיל המעבר

פיגמנטציה בגיל המעבר – גם זה יכול לעבור

גיל המעבר מביא איתו מצד הרבה דברים טובים, מי אמר חופש מהעבודה והילדים ולא קיבל? ומצד שני כל מיני תופעות לא נעימות  שמשפיעות עלינו נפשית, פיזית וריגשית  והכל כרגיל,  מתבטא בעור שלנו. 

אז מה קורה לעור שלך בגיל המעבר?

השינויים ההורמונליים שמתרחשים בתקופה הזו משפיעים על הגוף, על מצב הרוח וכן, גם על העור שלך ומשנים לעיתים בצורה משמעותית את הפיזיולוגיה של העור. כי אומנם את סופסוף נפטרת מהביקור החודשי של הווסת, אבל השינויים שמתרחשים בשחלות גורמים לירידה בייצור האסטרוגן והפרוגסטרון וזה גם משפיע על העור שלך. העור לא מקבל את כל החמצן והמינרלים להם הוא זקוק והסיבים המהווים את השלד של העור מתנוונים או במילים אחרות, העור שלך צמא הרבה יותר. אם כשהיית צעירה תאי העור שלך התחדשו כל חודש לערך, עכשיו ההתחדשות של העור הרבה יותר איטית ויכולה להתרחש פעם ב-40 עד 60 ימים וזה כבר יותר משמעותי. 

העור שלך זוכר

כשהיית צעירה ושכבת לך בנחת בשמש בלי כובע ומבלי להגן מספיק על עור הפנים, בעצם "תפסת" פיגמנטים שישבו וחיכו להם בשקט כל השנים. עכשיו כשאת בגיל בו העור שלך הרבה יותר רגיש, הם מתחילים לאט לאט להראות את עצמם ומתגלים ככתמי פיגמנטציה בפנים או בשמם השני "כתמי גיל" בעור הפנים. 

איך זה קורה? האסטרוגן ששמר בקנאות כל השנים על עור הפנים שלך על ידי ייצור של מלנין בצורה ממותנת, מתמעט כמו שכבר אמרנו והוא לא מצליח לעשות את עבודתו, כך שהכתמים שהיו רדומים כל השנים מתגלים. 

מה את יכולה לעשות בנידון?

קודם כל, לטפל. בקליניקות שלי אני לרוב מטפלת בכתמי פיגמנטציה בשילוב של טכנולוגיות שונות, בהתאם לסוג ומצב הפיגמנטציה. 

טכנולוגיית ה-Tixel, שעשתה מהפכה בכל מה שקשור בטיפול בעור הפנים, כך שהיא מטפלת ביעילות גם בפיגמנטציה ותוכלי לראות תוצאות כבר מהטיפול הראשון. ה-Tixel הוא מכשיר שמבוסס על טכנולוגית TMA החדשנית, שמאפשרת לי לטפל בכתמי העור שלך ביעילות מקסימלית באמצעות חום גבוה ומבוקר (לא כואב!) ובטמפרטורה של 400 מעלות, בלי לעשות שימוש בקרינה, אולטרסאונד או גלי רדיו ולכן היא ממש יעילה לטיפול בכל הכתמים העמוקים ששקעו בעור שלך והופיעו עכשיו במלוא הדרם. 

IPL היא קרן אור המתבייתת על הפיגמנט בעור ובעצם מפרקת אותו, כך שהיא מאפשרת לי לטפל ביעילות בכתמי הגיל וכמובן לשלב אותו עם טיפול בייתי בתכשירים מתאימים. 

> קראי גם: המפורסמות הכי גדולות נשבעות: הסרת כתמים ב-IPL – הטיפול המנצח לעור פנים מושלם

שילוב הטיפולים עם קרמים המבוססים על חומצות מייעל את הטיפול בקליניקה כי הם מאפשרים לתאי העור להתחדש, מסירים תאי עור מתים וגורמים לפיגמנט בעור להתפרק באופן טבעי. כמובן שאני וצוות המטפלות המקצועיות דואגות להתאים בצורה מקצועית את סוג הקרמים והחומצות לסוג העור שלך ולמצב הפיגמנטציה, על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.  

רוצה לשמוע עוד פרטים על הטיפול – בכתמי הפיגמנטציה? מוזמנת לתאם פגישה באחד מסניפי הרשת בהקדם. 

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך