המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
מנהרת הזמן שתחזיר לכן את עור הנעורים

מנהרת הזמן שתחזיר לכן את עור הנעורים המוצק

מהו הסוד שעומד מאחורי עור פנים מוצק וחלק שנים לאחר גיל הנעורים? חני גלזר מדריכה ראשית בא.מ.י טכנולוגיות  חושפת את האמת על טכנולוגיית הביוטי-טק המבטיחה

לפעמים נדמה כי בעוד שאנחנו הולכות ומתבגרות, כל העולם עומד מלכת. בטלוויזיה מרצדות דמויות שבוודאי כבר עברו את שנות ה-20 לחייהן, אך עורן מוצק, חלק וצעיר. איך הן מצליחות להיראות ככה? קשה להאמין שעור פניהן פשוט לא נכנע לנזקי הגיל, אם כך, מהי התשובה? כדי לגלות את 'הסוד' נפגשתי עם חני גלזר, מדריכה קלינית בא.מ.י טכנולוגיות משווקת – Ultraformer III, שחשפה בפניי את טכנולוגיית הביוטי-טק האחרונה שהיא לא פחות ממנהרת זמן.

"ככל שאנו מתבגרים נזקי השמש, הגיל והגנטיקה ניכרים על פני העור" מסבירה גלזר, "העור מאבד מהאלסטיות שלו ומגמישותו. רפיון העור נוצר כתוצאה מהיתדלדלות רקמת השומן, ירידה בייצור סיבי הקולגן והאלסטין ונזקי הזמן. התוצאה היא כל אותם קמטוטים רבים שניכרים על העור, המוכרים כקמטוטי עישון והבעה. העור עצמו נעשה דק יותר ונפול ואנו מאבדים את קווי המתאר של קו הלסת והצוואר".

מה עושים? בעולם הקוסמטיקה ישנן כמה אופציות למיצוק עור הפנים, החל מקרמים ותכשירים שונים שמיועדים למריחה על הפנים אך לא בהכרח מספקים את התוצאה המבוקשת ועד לניתוחים פולשניים להרמה ומתיחת פנים. אך הבחירה לא חייבת להיות בין קרם לניתוח, והיום ישנן גם אפשרויות נוספות וחדשניות המספקות תוצאות מצוינות בלי כל צורך בסכין המנתחים. "ישנם מגוון של מכשירים שעובדים בטכנולוגיות שונות. כל טכנולוגיה עובדת על שכבה אחרת של העור ואפשר להתאים אותה בהתאם לבעיה שאותה מציג המטופל" מספרת גלזר.

ואכן, בזכות ההתפתחויות האחרונות בעולמות הביוטי-טק נוספו שיטות מצוינות לרבות טכנולוגיות לייזר, גלי רדיו, פוטותרפיה טכנולוגיות תרמו-מכניות ואולטרסאונד, את כולן אפשר למצוא כמובן בקליניקות של יפה מקסימוב, אך על הטכנולוגיה האחרונה, גלזר ממליצה במיוחד. מדובר בטכנולוגיית HIFU, מבית א.מ.י טכנולוגיות, אשר הדור השלישי שלה, ה- Ultraformer IIIהצטרף לא מכבר למגוון טיפולי הביוטי-טק הקיימים בקליניקות של יפה מקסימוב.

מה כל כך מיוחד ב-HIFU?

"מכשיר ה-HIFU פועל באמצעות טכנולוגיית אולטרסאונד שמגיעה עד לרקמות העמוקות של העור. בטכנולוגיה הזו אפשר לייצר הרס מבוקר של רקמת החיבור ולייצר בכך מיצוק והרמה משמעותיים של קו הלסת והצוואר, וכן להביא לשיפור במרקם עור הצוואר ושיפור במראה הקמטוטים סביב העיניים והפה".

איך הטכנולוגיה הזו עובדת?

"טכנולוגיית HIFU, ובפרט ה-Ultraformer III, פועלת באמצעות אנרגיית אולטראסאונד ממוקדת. האנרגיה הזו יוצרת הרס מבוקר של רקמות החיבור. פעולת הרס רקמות החיבור מגרה את הפיברובלסטים ברקמה (תאי הסיב שאחראים לייצור אבני הבניין) והיא מעודדת  ייצור מסיבי של סיבי הקולגן והאלסטין האחראים על גמישות העור והאלסטיות שלו".

מהי תגובת הלקוחות?

"מטופלות שעברו את הטיפול מספרות שהוא אינו כואב ומציק, מלבד תחושת אי נוחות קלה. כדי להגיע לתוצאה שנשמרת זמן רב יש צורך לרוב בטיפול אחד בלבד, ולקוחות מדווחות שהן מתחילות לראות תוצאות כשישה שבועות בלבד מתום הטיפול. חשוב לשים לב כי התוצאה הסופית ניכרת לעין לאחר כחצי שנה מיום הטיפול".

האם פיצחנו את הסוד שגורם למראה העור הנהדר של הדמויות המפורסמות מהמסכים? יש כמובן לזכור שמראה העור שלנו מושפע מגורמים רבים נוספים כמו גנטיקה, אורח חיים ותזונה, ובמקרה של אותן דמויות מפורסמות גם עבודה טובה מאוד של איפור, אך אין ספק כי טכנולוגיות כמו HIFU מהוות פתרון מצוין שיכול להתגבר על הגומרים הללו ולהשיג עור פנים צעיר, מתוח וזוהר.

האם טיפול HIFU יכול להתאים גם לכן, ומהי תוכנית הטיפולים הטובה ביותר עבורכן? השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכן לקביעת פגישה לייעוץ טיפולי והתאמה של הפרוטוקול הטיפולי המושלם לצורך שלכן. 

 

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך