המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
מיתוסים על הזרקות בוטוקס

כל המיתוסים ששמעת על הזרקות בוטוקס בכתבה אחת

זה מסוכן להזריק, זה מנפח את הפנים ועוד שלל מיתוסים שחייבים לנפץ על הזרקות בוטוקס. רק נסביר שבוטוקס הפך לחומר פופולרי בתחום האסתטיקה הרפואית, במיוחד למילוי קמטים, טשטוש קמטי הבעה, להדגשת קו הלחיים ועוד, הרבה בזכות יכולתו להפחית את עוצמת הפעלת השרירים ולטשטש את קמטי ההבעה והקמטים הסטטיים.

למרות זאת, רצות שמועות לא ממש נכונות על הבוטוקס, ואנחנו כאן כדי לנפץ אותן ולהסביר לך קצת יותר על הזרקות בוטוקס.

שמו המקצועי של בוטוקס הוא בוטוליניום טוקסין, והוא הפך לאחד הטיפולים הנפוצים להצערת עור הפנים ולטיפול בפגמים שנוצרים עם השנים וגורמים להזדקנות העור. עם הפופולריות של הבוטוקס הגיעו גם השמועות והדעות שלעיתים אינן נכונות, כאשר דעות אלו מגיעות לרוב ממטופלות שבוחרות לקבל טיפול אצל רופאים שאינם מוסמכים לטיפולי אסתטיים (או אצל כאלה שאינם רופאים) או במקומות שאינם משתמשים בחומרי פרמיום איכותיים.

מיתוס 1: בוטוקס הוא חומר רעיל שעלול לסכן את עור הפנים

ממש לא! בוטוקס שהוא חומר בוטוליניום טוקסין אמנם נחשב לרעלן, אך הכמות המוזרקת לעור בעת הטיפול היא מזערית ואינה חודרת לשכבת העור הפנימית, אלא לעומק של 1-2 מילימטר. החומר אינו מתפזר ונותר רק באזור המוזרק. כאשר מבצעים הזרקות אצל רופאים או אנשים שאינם מוסמכים לכך, יש סיכון שהחומר יוזרק עמוק יותר, ולכן הזרקה אצל רופא מקצועי מפחיתה משמעותית את הסיכון לסיבוכים.

מיתוס 2: בוטוקס מייצר מראה של פנים מתוחות או קפואות

לא נכון. כל אחת חולמת על מראה שונה, אחת רוצה מתוח מאוד והשנייה עדין ממש. בתהליך ההזרקות, הרופא קובע מה תהיה כמות החומר שתוזרק בהתאם לעומק הקמטים, על מנת שלא ליצור מראה מתוח מידי או קפוא. לגבי המינון, באופן טבעי נשים צעירות עם קמטוטים תצטרכנה מינון נמוך, בעוד נשים מבוגרות עם קמטים עמוקים תצטרכנה מינון גבוה יותר. בנוסף, בהתאם להמלצת הרופא, לעיתים כדאי לשלב בוטוקס עם חומצה היאלורונית.

מיתוס 3: ככל שנזריק בוטוקס, התוצאה תהיה פחות טובה

לא נכון בכלל! במקרה זה ההיפך הוא הנכון, כיוון שככל שנזריק בוטוקס בתדירות גבוהה יותר, מרווח הטיפולים יגדל מכיוון שהשריר שאליו הוזרק החומר נחלש ויהיה יותר רפוי, ולכן התוצאה תחזיק לאורך זמן רב. בשורה תחתונה, מהזרקה של סביב כ-4 חודשים תעברי להזרקה של סביב כ-6 חודשים.

מיתוס 4: בוטוקס מתאים להזרקה בכל חלקי הפנים

לא נכון! לכל אזור בפנים יש את החומרים המתאימים לו. למשל, הזרקות בוטוקס מתאימות יותר לחלק העליון של הפנים כמו טשטוש של קמטי הבעה במצח ובין הגבות, קמטים בצידי העיניים וכו׳. למעשה, חומר הבוטוקס מונע את התכווצות השריר במקומות אלו ומקנה לפנים מראה אסתטי ויפה.

מיתוס 5: כל רופא יכול לבצע הזרקת בוטוקס

נכון חלקי. החוק אומנם מתיר לרופאים לעסוק בתחום האסתטיקה הרפואית ולהזריק בוטוקס, אבל יש לזכור שאין להם הכשרה מקיפה בכל נושא העור. על מנת להגיע לתוצאות מדויקות וטובות לזמן ארוך יותר, כדאי שתפקידי את עור הפנים שלך אצל רופאים מקצועיים שעברו הכשרות מקצועיות ומקיפות המכירים את החומרים והמינונים הנדרשים כדי להגיע לתוצאה שאת רוצה.

מתעניינת בהזרקות בוטוקס? אצלנו בקליניקה ההליך מבוצע רק על ידי רופאים מומחים ומוסמכים בתחום, העובדים רק עם חומרי פרמיום איכותיים. אז הגיע הזמן להפריך את המיתוסים ולהגיע אלינו לפגישת ייעוץ ללא התחייבות. שנתאם לך פגישה? צרי קשר!

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך