המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
העלמת צלוליט בגלי רדיו

העלמת צלוליט בגלי רדיו: האם זה באמת אפשרי להגיע לתוצאות טובות?

כל אחת חולמת על ישבן מוצק, חלק ונקי משאריות הזמן והמזון, אבל מה באמת יש לתחום האסתטיקה הרפואית להציע? מסתבר שלא מעט פתרונות. אז אחרי שניסית את כל הרעיונות האפשריים להעלמת הצלוליט, בואי לגלות מה באמת יטשטש אותו ויאפשר לך ליהנות מגוף מוצק וחלק לקראת הקיץ.

אחרי שניסית כבר ה-כ-ל כדי להעלים את הצלוליט, אם זה ספורט, תפריט תזונה, משחות ואפילו מרחת תמציות קפה לזירוז זרימת הדם, אבל כלום לא ממש עבד, יש כמה טיפולים המיועדים להעלמת צלוליט שאת חייבת להכיר. ולא, אין כל צורך לעבור תחת שולחן חדר הניתוחים כדי ליהנות מגוף חלק. אומנם הטיפולים אינם מעלימים טוטאלית את הצלוליט אלא מטשטשים אותם עד כדי שכמעט ואינם נראים.

רגע, מה זה בכלל צלוליט?

לפני שנתחיל, נסביר לך שצלוליט היא תופעה טבעית הנפוצה בקרב כ-90% מהנשים בעולם ויש לה מרכיב גנטי. למעשה, צלוליט (צלוליטיס) היא הצטברות של תאי שומן המצטופפים להם מתחת לרקמת העור ומייצרים מראה גלי-נקבובי שיכול להופיע בדרגות חוזק שונות. מראה זה מייצר תחושה שהעור אינו אחיד, רפוי וכמו שקוראים לו בשפת העם ״מדלדל״ עם מראה לא אסתטי במיוחד. הצלוליט שכיחה אצל נשים בגיל ההתבגרות, אחרי לידות ובהתאם לאחוזי השומן בגוף, ולרוב נפוצה באזורי הירכיים, הישבן, המותניים, הבטן ובאזורים נוספים.

תופעה שנוגעת בכולן, כן גם אצל נשים רזות

אם חשבת לרגע שרק נשים מלאות שעברו לידות סובלות מהתופעה, חשבי שוב. לצערנו תופעת הצלוליט אינה פוסחת על אף אחת, כן גם לא על הרזות שבינינו שדואגות להסתיר אותה תחת טייץ׳ או ג׳ינס צמוד צמוד. אך החדשות הטובות הן שאפשר לטשטש אותה בעזרת טיפולים ייעודיים המטפלים בבעיה משורשה ומותירים את העור עם מראה מוצק ואחיד יותר.

הכירי את הטיפולים הנפוצים להעלמת צלוליט

טיפול לטשטוש צלוליט בגלי רדיו

זהו הטיפול היעיל ביותר לטשטוש צלוליט ופועל באמצעות טכנולוגיית גלי רדיו החודרת לשכבות התת עוריות ומסייעות בפירוק הצלוליט באזור הטיפול. למעשה, חימום פנימי ועמוק של רקמת השומן גורמת להאצה של זרימת הדם והגברת קצב חילוף החומרים ופירוק השומן.

טכנולוגיית גלי רדיו נחשבת כיום למוצלחת ביותר, וזאת תודות לטכנולוגיה הייחודית שלה הפועלת לטשטוש צלוליט וגם לטיפול בהצרת היקפים והמסת שומן, ואף מסייעת למתיחת עור עודף באזורים רבים בגוף. ההליך אינו מצריך ניתוח ביחס לשיטות ישנות, נעשה ללא כאבים ואינו מותיר צלקות וסימנים. אם כך, לא בכדי הוא הטיפול המבוקש ביותר לטשטוש צלוליט.

העלמת צלוליט בואקום

זוהי סדרת טיפולים המתבצעת דרך מכשיר ואקום המבצע עיסוי לימפטי לאזור, וכתוצאה מכך מגביר את זרימת הדם לתאים ומסלק את הנוזלים מרקמת השומן. הטיפול מסייע גם לצמצום ההיקפים, למיצוק העור והפחתת צלוליט.

העלמת צלוליט בחליפות לחץ

זוהי שיטה הדומה לשיטת הואקום ונעשית על ידי חליפת לחץ הפועלת לעידוד הניקוז הלימפתי של הצלוליט. תפקידה של חליפת הלחץ להמריץ את מחזור הדם וכך לנקז בצורה יעילה יותר את המערכת הלימפתית ולגרום לעור להיראות אחיד וללא בליטות/נקבוביות.

העלמת צלוליט באלקטרודות

שיטה נוספת היא על ידי מכשור המכיל אלקטרודות, אותן ממקמים על אזור הצלוליט. האלקטרודות ממריצות את זרימת הדם, מחדשות את הרקמות ואת התפקוד של מערכת הניקוז האחראית לנקות את השומנים והרעלים שהצטברו.

כל השיטות להעלמת צלוליט אינן פולשניות ואינן דורשות לעבור תחת שולחן הניתוחים, דבר המאפשר לנו לבצע סדרת טיפולים יעילה שמטרתה להעלים את הצלוליט ולהותיר את העור חלק. עם זאת, חשוב מאוד לבצע אבחון מקדים ולהתאים את סוג הטיפול בהתאמה מלאה לסוג העור, רמת הצלוליט וכו׳.

רוצה גם ליהנות מעור מוצק וחלק לקראת הקיץ? טכנולוגיות גלי רדיו המוצלחת ביותר ממתינה לך בקליניקות יפה מקסימוב! אנחנו מזמינות אותך לפגישת אבחון והתאמת הטיפול הייעודי לעור שלך.

שנתאם לך פגישת אבחון? השאירי לנו פרטים >>

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך