המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
תרופות הסבתא לצד טיפולים מתקדמים למיצוק העור

מדור לעור – מתרופות הסבתא ועד לטיפולים מתקדמים למיצוק העור

עם השנים, כמו כל הגוף, גם עורנו משתנה ללא הרף וכבר באמצע שנות ה- 20 לחיינו נבחין בקמטוטים מסביב לעיניים, אחריהם יבואו הקמטים ולבסוף שינוי במבנה פנינו בשל הצניחה הטבעית של העור. עורנו משתנה מרגע הולדתנו בעקבות מספר גורמים: חשיפה מוגזמת לקרני שמש, עישון, שתייה מופרזת של אלכוהול, תזונה לקויה וכמובן גנטיקה.

כיום יש היצע עצום של תכשירים ומוצרי טיפוח אנטי אייג'ינג שעוזרים להעניק לעור הפנים שלנו מראה צעיר ורענן וכמובן גם שיטות טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות למיצוק העור. אולם גם לפני שנים רבות היו נשים שנראו כאילו שתו ממעיין הנעורים ומראNHMה עורן זהר גם בעשורים המתקדמים יותר של חייהן.

כיצד הן דאגו לשמירה על עורן לפני עידן הקרמים והטיפולים מבוססי הטכנולוגיה? ככל הנראה הן השתמשו בחומרים מן הטבע שהיו ידועים בסגולות שלהם לטיפוח ושמירה על עור הפנים.

דוגמא לחומר טבעי כזה הוא שמן הזית – שימש נשים במשך אלפי שנים ויש לכך עדויות עוד מתקופת הפרעונים. שמן הזית הינו מקור העשיר בנוגדי חמצון חשובים – ויטמין E וויטמין A. שמן הזית מחדיר לחות ומחזיר את הנוזלים שהעור איבד.

דוגמאות נוספות לחומרים טבעיים שסייעו בעבר עבור מיצוק העור ולהצערת המראה הם צמח האלוורה והפאפאייה. האלוורה היה ידוע בסגולותיו כצמח מרפא – מרפא כוויות ועשיר בנוגדני חימצון. הג'ל הצלול בצמח האלוורה מכיל גם חומצה מאלית שעזרה בהפחתת קמטים.

את הפאפאייה קולומבוס כינה "פרי המלאכים" והיא עשירה בויטמינים C A E ונוגדי חימצון. בעבר השתמשו בה כמסיכה לקבלת עור רך ונעים.

תתפלאו אבל בתרבויות מסוימות השתמשו אפילו במסיכה של חלבון ביצה. ה"לבן של הביצה" עשיר באשלגן ובויטמין בי המשמרים את לחות העור, וריבופלבין המעכב את תהליכי הזדקנות.

אבל אנחנו בשנת 2019 ועם כל הכבוד שאנו רוכשים לפתרונות הטבעיים, בסופו של דבר שמן זית, מסיכת פאפאייה או חלבון ביצה אינם יכולים להעלים לגמרי את הקמטים והקמטוטים או לטפל בפגעי הזמן המצטברים, במיוחד בעשורים המבוגרים יותר של חיינו. לשמחתנו, יש כיום מגוון שיטות וטיפולים קוסמטיים אפקטיביים למיצוק העור המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות כגון: גלי רדיו, פרקשנל, קליר-ליפט, ספארק, פלזמה, פיקסל ועוד.

כדי להשיב את המראה הצעיר ולמצק את עור הפנים, אני מתאימה לנשים שמגיעות אלי לקליניקה, תוכנית טיפול ייחודית להן, בהתאם למצב עורן ולגילן. התוכנית האישית יכולה לשלב סדרת טיפולים במספר טכנולוגיות שונות. הטיפולים לא כוללים התערבות כירורגית ואין להם תופעות לוואי. המטופלות יוצאות עם מראה עור מוצק, רענן וחי, מרגישות צעירות יותר וקוטפות מחמאות רבות מהסביבה.

את מוזמנת לקליניקה שלי לאבחון והתאמת תוכנית טיפול אישית.

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך