המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
AAAA7964-n

הסירי ספק – 3 סיבות שיגרמו לך להפסיק עם פינצטה

כולנו רוצות להיות יפות ומטופחות למעשה טיפוח הוא אחת מהשגרות האהובות על כל הנשים בעולם. שיער מיותר בפנים הוא תופעה לא נעימה ובמצב של שיעור יתר אף מביכה. החל מגילאי ההתבגרות, כאשר המראה החיצוני נקשר בביטחון עצמי, אנו נחפש פתרונות להסרת השיער המיותר ובדרך נתקל בשיטות הקלאסיות – גילוח, חוט ופינצטה, שלכולן אני אומרת – לא, לא ולא!

למה? מיד תדעו!

שיעור יתר הוא לא דבר נעים נכון, אך על מנת לא להפוך מצב סביל למצב בלתי נסבל אחד האיסורים הגדולים ביותר שכל אנשי המקצוע מתחום האסתטיקה עומדים מאחוריהם הוא לא לתלוש! אם עד היום תלשת בשמחה אחרי שתקראי את 3 הסיבות הללו, תפסיקי מיד.

1. מדקה ועדינה לעבה וגסה

לפני תלישת השיער, מצבה של השערה היה דק וגמיש. תלישה באמצאות פינצטה אינה מגיעה לשורש השערה ובעצם חותך אותה באמצע, ככה  שצומחת שערה עבה וחזקה יותר כמו שקורה בשיער פניהם של גברים. למעשה כל פעולה אשר אינה מסירה את השערה מהשורש כגון חוט וגילוח, מעודדת צמיחה חזקה ועבה יותר.

2. שערה מביאה שערה

הידעתן? תלישת שערה אחת מעודדת את שורש השערות שלצידה לצמוח ביתר שאת וממצב של גינה מטופחת פנייך יהפכו לגינה שקשה להשתלט עליה שלא נאמר, ג'ונגל וזה נכון גם לגילוח.

3. זיהומים ופצעונים

גם אם הפינצטה עברה פעולת חיטוי באלכוהול, היא עדיין איננה סטרילית לחלוטין. חיידקיים שנמצאים ברובד הראשוני של העור עלולים להיכנס אל שכבות עמוקות יותר בגלל התלישה והחיטוט בפנים וליצור פצעונים ואף מצב של נקבובית מזוהמת שיכולה להתפתח לפצעון לא אסטטי ואף מזיק שישאיר צלקת אחריו.

אז מה הפתרון? כיום יש מגוון פתרונות לא פולשניים, בטוחים ואפקטיביים אשר יכולים במספר טיפולים לתת לך חופש מהשיער המיותר.

הסרת שיער בשיטת IPL, הכירי את YMAX– השיטה האפקטיבית ביותר, מהירה וללא כאבים.

בדומה להסרת שיער בשיטת IPL המבוססת קרן אור גם YMAX מבוססת קרן אור כאשר הייחודיות שלה היא ידית טכנולוגית המותאמת לשיער הפנים הספציפי של המטופלת. שיטת YMAX תתאים לנשים בעלות שיער פנים בכל דרגה – החל משיעור קל ועד לשיעור קשה. זוהי שיטה המתבססת קליטת פיגמנט – אור הקולט את פיגמנט השערה על גבי העור, ויכול לעשות זאת רק כאשר גוון השיער כהה מגוון העור, ועל כן מתאימה לבעלות שיער חום או שחור, ולא לבעלות שיער בהיר במיוחד – בלונדיניות, ג'ינג'יות או בעלות שיער לבן. למרות זאת, אם שיערך מעורב – ניתן לטפל בשילוב אפילציה.

הסרת שיער בשיטת IPL יתבצע על ידי גלים של קרני אור המותאמים במיוחד לשיער הפנים, באמצעות מכשור המותאם לעור פנים, לכן הטיפול מאפשר הסרת שיער בפנים ללא גילוח. כתוצאה מן השימוש בגלים אלו, השערה "נמסה" עד לגובה פני העור, מוליכה את החום פנימה אל תוך זקיק השערה ועד לנים הדם המזין את השערה, צורבת את הזקיק ומנתקת אותו מנים הדם. כך, נמנעת הישנות הצמיחה וחזרתה של השערה.

משך הטיפול משתנה מאדם לאדם אך את ארבעת הטיפולים הראשונים נערוך בטווח של שבוע זה מזה על מנת וזאת על מנת להגיע לכל שורשי השיער כדי שהטיפול יהיה אחיד. טיפולים אלו חשובים במיוחד אם נהגת להסיר בבית באמצעות פינצטה או חוט ובכך נגרמה צמיחה לא אחידה של שיער.

רוצה להפטר מהשיער המיותר כבר מחר? צרי קשר עם אחת מהקליניקות שלי ונשמח לקבוע עבורך פגישת ייעוץ שתתאים את הטיפול במיוחד לשגרת חייך ועור פנייך.

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך