המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
הפתרון לגוף חלק ב – 15 דקות

האובססיה שלנו עם שיער גוף והפתרון לגוף חלק ב – 15 דקות

את בטח מכירה את זה… פתאום הבסטיות שלך מודיעות לך מהרגע להרגע – "נפגשות בים". אבל את, לא עשית רגליים ומפשעות. לכי תכנסי עכשיו לאמבטיה, תגלחי, תפצעי ואז כשתכנסי לים הכל ישרוף לך.. אבל היי, יש לזה פתרון והוא הרבה יותר פשוט תודות לטכנולוגיה המתקדמת.

מערכת היחסים של נשים עם השיער המיותר, הוא לא הכי ״פרנדלי״. זה יכול להיות שיער מיותר שצומח לו פתאום בפנים (בעיקר בגלל הורמונים), זה יכול להיות השיער בבית השחי, במפשעות ובעיקר ברגליים ובידיים. אם נחשוב על זה, יש לנו לא מעט שיער מיותר בגוף שמגביל אותנו לעשות כל כך הרבה דברים, כמו ללכת בספונטניות לים, לקום בבוקר ולהחליט ללבוש גופייה, ללכת לכושר עם מכנסיים קצרים ועוד מלא סיטואציות שכאלה.

למה בכלל יש לנו שיער מיותר בגוף?

חוקרים רבים ברחבי העולם חלוקים לגבי סיבת השיער המיותר בגוף. חלקם טוענים שהשיער הוא אבולוציוני, כלומר שיער הראש נועד להגן על הראש שלנו מפני השמש, ואילו השיער המיותר במקומות נוספים בגוף מגן על העור מפני חיכוך וגם מפני השמש. אבל היום זה לא מה שהיה פעם, כיוון שלשיער המיותר אין כל כך משמעות, מכיוון שאנחנו לובשות בגדים ונמצאות במהלך היום באזורים מוצלים יחסית.

כל הפתרונות להסרת השיער המיותר

קיימים פתרונות שונים להעלמת השיער המיותר, חלקם זמניים כמו שעווה וגילוח והפתרון היעיל לטווח הארוך הוא הסרת שיער בלייזר שהפכה בשני העשורים האחרונים לכל כך טרנדית, עד כדי שהיא חלק משגרת הטיפוח כמעט של כל אישה נערה ואפילו ילדה. אין ספק שפתרון זה מאפשר לנו ליהנות מראש שקט ולהיות ספונטניות לעשות כל שנרצה ללא מגבלות.

מה זה הסרת שיער בלייזר ואיך זה התחיל?

תחום הסרת שיער בלייזר פרץ לחיינו לפני כמעט שני עשורים ושינה לחלוטין את התפיסה שלנו לגבי הטיפול בשיער המיותר. נשים ברחבי העולם הבינו שאין כל צורך להמשיך להשתעבד לסכיני הגילוח והשעווה, אלא בסדרת טיפולים אפשר לצמצם באופן משמעותי את השיער המיותר.

הסרת שיער בלייזר עברה כמה וכמה גלגולים ושיטות במהלך השנים, אך היא מתבססת על טכנולוגיית לייזר הנעשית באמצעות של שימוש בקרן לייזר הנקלטת בפיגמנט של השערה ופוגעת בזקיק השיער, מה שגורם לה להפסיק לצמוח בעתיד. למעשה, בכל טיפול לייזר זקיק השערה נפגע יותר ויותר עד שהוא נחלש לחלוטין ומפסיק לצמוח, ואנחנו נהנות מגוף חלק לאורך שנים. אולם, חשוב לציין שאחרי ההיריון יש צורך לתחזק את הטיפולים בגלל ההורמונים.

טכנולוגיית הביוטי-טק של יפה מקסימוב

בקליניקות יפה מקסימוב תפגשי טכנולוגיית הסרת שיער בלייזר המתקדמת ביותר, המבטיחה את הטיפול האופטימלי להעלמת השיער המיותר והמציק – בקלות, בזמן קצר של כ – 15 דקות בממוצע לאזור ובמינימום כאב. הקליניקה עובדת עם מכשיר סופרנו טיטניום המכיל שלושה אורכי גל שונים דרכם ניתן לטפל בו־זמנית ובכך להסיר שיער באזורים נרחבים בגוף כמו בבית השחי, מפשעות, רגליים, בטן ועוד. כדי להבטיח בטיחות גבוהה, הטכנולוגיה של המכשירים מבוססת על חימום מבוקר בתהליך הסרת השיער ותהליכי קירור של הידיות, המאפשרים לך ליהנות ממינימום כאב.

טיפול לייזר להסרת שיער מתאים כמעט לכל סוגי השיער, משיער עבה וגס עד לשיער דק ופלומתי, ולכל גוון שיער. היועצות של יפה מקסימוב ישמחו להזמין אותך לפגישת היכרות ולהתאים לך את הטיפול המושלם שיאפשר לך ליהנות מגוף חלק ובעיקר להיות ספונטנית לעשות מה שרק תרצי ללא מגבלות!

שנתאם לך פגישת היכרות? צרי קשר!

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך