המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
AAAA6273-n

אנטי איג'ינג –אנחנו לא אנטי וממש בעד. אז מה באמת יעיל?

אנטי אייג'ינג – צמד מילים טרנדי בשנים האחרונות. לא סתם התחום הפך לתעשייה שלמה. מי לא רוצה להיראות צעירה יותר בעשור, לטשטש כמה קמטים שמסגירים את הגיל ולקבל מחמאות? בכל יום מופיעים על המדפים ליינים של מוצרים ותכשירים שמבטיחים לך הצערה ומיצוק עור הפנים… אז האם הקרמים הם מיתוס? האם באמת יש שיטה יעילה להעלים את הקמטים ולתת לעורנו מראה צעיר בכמה שנים לפחות? הכל תלוי כמובן גם במצב העור וגם בגיל.

אז הנה כמה עובדות חשובות בנושא:

המומחים טוענים שאין אף קרם ביתי שיכול באמת להעלים קמטים

עור הפנים שלנו מורכב משכבות היפורדרמיס, דרמיס ואפידרמיס. הדרמיס היא השכבה האמצעית בה נוצרים הקמטים ואילו האפידרמיס היא השכבה החיצונית המורכבת, בין השאר, מתאים מתים. הקולגן האחראי על מיצוק עור הפנים מיוצר בדרמיס – השכבה האמצעית. בפעם הבאה שאת נכנסת לאחת מרשתות הפארם, תזכרי שרוב מוצרי הקוסמטיקה על המדפים מספקים מענה מוגבל ועבור השכבה החיצונית בלבד.

אז האם יש טעם בכלל להשתמש בקרם לחות לפנים ? – כן, בטח!

הוספת לחות לעור הפנים על ידי מריחת קרם באופן יומיומי מאפשרת למים שבעורנו להישמר. היא מסייעת לשיפור מראה הקמטים לטווח המיידי, אך אינה מעלימה אותם. במילים אחרות, לקרם הלחות לפנים אין אפקט טיפולי בקמטים אבל הוא בהחלט עשוי לשפר את מראה העור וחשוב למרוח אותו באופן יומיומי.

הימנעות משהייה ממושכת בשמש ומריחת קרם עם מקדם הגנה גבוה – אחת הפעולות החשובות ביותר המשמשות כאנטי איג'ינג

כולנו כבר עושות את ההקשר ויודעות ששמש ועור הפנים לא הולכים טוב יחד. הנזק הנגרם לעור כתוצאה מהשמש כולל בין השאר גם הרס של סיבי הקולגן – החלבון שאחראי על מיצוק עור הפנים. כשסיבי הקולגן נפגעים, עורנו הופך דק ומקומט. ככל שנחשף פחות לשמש – כך ניהנה מעור צעיר ובריא יותר. להימנע לגמרי מחשיפה לשמש אי אפשר אבל להגן על עורנו ולהפחית את זמן השהייה בשמש זה בהחלט אפשרי.

חומצות לפנים – כן , לא ולמה?

אם נתקלת בשמות המסובכים "גליקולית", "מנדלית" או "לקטית" – אלה הם שמות של חומצות. האם הן יעילות כטיפול אטני איג'ינג?. הן בהחלט מסייעות לקרם הלחות ולחומרים הפעילים לחדור לעורנו. החומצות פועלות בעזרת מנגנון המקלף את העור וכך משפיעות על הספיגה של החומר הפעיל שהופכת אפקטיבית יותר.

קיימים מגוון טיפולים מתקדמים לא פולשניים למיצוק עור הפנים

בשנים האחרונות פותחו מגוון טכנולוגיות מתקדמות המציעות סדרה של טיפולים לא פולשניים למיצוק עור הפנים, כגון : טיפול פלזמה – טיפול במהלכו יש פגיעה מבוקרת בעור שמאפשרת להגיע לשכבה הפנימית שלו. טיפול בגלי רדיו – גלי הרדיו מחממים את העור ומגיעים עד הדרמיס העליון וכך מעודדים את ייצור הקולגן. ידית הפרקשיונל – מוליכה זרם חשמלי מדויק, מאפשרת עומק חדירה גדול יותר לשכבת הדרמיס וגורמת לתהליכי חידוש העור. קליר ליפט – עידוד קצב ייצור סיבי הקולגן באמצעות לייזר. ממצק את העור ומשקם את המרקם שלו. (קראי גם על מתיחת פנים ללא ניתוח).

בקליניקות שלי מטופלות נשים במגוון גילאים (כן, גם בנות 30. חשוב להתעורר בזמן! ) שמגיעות לטיפולים למיצוק עור הפנים ואני מתאימה להן סדרת טיפולים בטכנולוגיות שונות בהתאמה אישית, בהתאם למצב עורן. המטופלות יוצאות עם מראה עור רענן ומוצק ומקבלות מחמאות מכל עבר. את התוצאות יש לשמר ולתחזק על פי הצורך. אני מזמינה אותך לקליניקה שלי לאבחון ולהתאמת סוג טיפול, ללא תשלום.

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך