המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
עובדות שלא ידעתן על הסרת שיער

8 עובדות שלא ידעתן על הסרת שיער ואתן חייבות לדעת!

כולנו נחרדות לגלות שיערה סוררת בפנים וממהרות להתקיף את המפגע בטיפולים. ולא בכדי – שיער הפנים עלול להפוך אצל נשים מטרד מביך. לרוב, שיעור יתר באזור הפנים אצל נשים יהיה באזור השפם, סנטר ולחיים. מאחר ועור הפנים רגיש וכל טיפול משאיר בו עקבות, יש לברור בפינצטה את הטיפול ולהבין מה משמעותו לעור פנייך ולעתיד.

לכן, ריכזתי עבורך את 8 הדברים הכי חשובים שעלייך לדעת על הסרת שיער באזור הפנים:

  1. מתי יכול להופיע? שיעור בפנים יכול להתרחש בגילאי ההתבגרות ועד גילאי המעבר בשל סיבות הורמונליות. כמו כן נשים בהריון עלולות לשים לב לגדילת שיער על פניהן.
  2. איזון ההורמונלי מסייע – נשים שיש להן רמות גבוהות של אנדרוגנים, הורמוני סטרואידים כגון טסטוסטרון ששולט בפיתוח וייצור מאפייני הגבר, עלולות לסבול משיעור יתר והן יוכלו לקבל תרופות מרשם מרופא מומחה לאיזון ההורמונלי כמו גלולות.
  3. חוט ופינצטה – השיטות העתיקות והמסורתיות ביותר להסרת שיער היא חוט או פינצטה אשר תולשים את השערה מהשורש. שיטה זו עלולה לגרום להצמחת שיער באיזורים נוספים והעור נשמר חלק לשבועיים תלוי בסוג השיער ועוביו.
  4. מחמצנת? עדיף שלא – חלק מהנשים מאמינות כי הן יוכלו לטשטש את שיער הפנים שלהן על ידי חמצון השיער והלבנתו, אך לאחר מכן תחת איפור ובאור בהיר על פניהן נראית פלומה לא אסתטית ופרוותית.
  5. אם את מגלחת הפסיקי מיד! גילוח שערה "מביא חברות", דהיינו השיערות סביב השערה הכהה שהפריעה, גולחו גם הן מה שגורם לעיבוי השיערות מסביב כמו גם את השיערה עצמה.
  6. גילוח מסיר תאי עור חיוניים – פעולת הגילוח לא רק מקצרת את השערה אלא גם מסירה תאי עור חיצוניים ואיתם השכבה השומנית של העור ובכך חושפת שכבות עור עדינות לאוויר מזוהם ולכלוך ומזיקה לעור פנייך.
  7. שעווה להסרת שיער הינה שיטה מהירה ואפקטיבית עד 4 שבועות אך הפעולה החוזרת של משיכת השיער מהפנים תגרום לנפיחויות ואדמומיות בתגובה לשערות שנמשכו. כמוכן רבות הנשים המדווחות על כתמי פיגמנטציה שנוצרו בעקבות שעווה, ופצעונים באזור הטיפול וזו לאור החומר שהינו המרכיב העיקרי בשעווה הגורם לאלרגיה באחוז גבוה באוכלוסיה – השרף.
  8. הסרת שיער בפנים באפילציה – החדרת מחט דקיקה, מחט אלקטרוליזה לזקיק השערה אשר צורבת את שורש השערה ומונעת מהשורש והעור להמשיך ולהצמיח שיערות. זוהי שיטה כואבת מאוד המיושמת על כל זקיק, ארוכה ומשאירה סימנים לתקופת מה ובמקרים מסויימים לתמיד. אך בטווח הארוך יכולה להיות אפקטיבית. אם הצלחת להיות גיבורה ולסיים את כל הטיפולים.

אחרי שקיבלת את כל מה שלא סיפרו לך על הסרת שיער, את מוזמנת אלי, יפה מקסימוב, לפגישת יעוץ בה אעניק לך את הפתרון הטוב ביותר, מופחת הכאבים והיעיל ביותר להסרת שיער פנים, בו אני משתמשת על אלפי לקוחות מרוצות (קראי כאן מה הן מספרות), ברשת הקליניקות שלי.

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך