המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
AAAA9062-e161-n

5 סיבות שגורמות להזדקנות מוקדמת של העור ובטח לא חשבת עליהן

כמו שאת יודעת הגיל עושה את שלו ויגיע (או שכבר הגיע) היום, בו עור הפנים שלך כבר לא יראה אותו הדבר וסימני הגיל יתחילו להיות יותר מורגשים. נהוג לומר שהפנים הן הראי לנשמה שלנו ובהיותן כאלה, בטח תרצי  לשמור עליהן כמה שיותר חלקות ורעננות. 

אז את העובדה שחשיפה ממוקדת לשמש תגרום להזדקנות מוקדמת של העור אנחנו כבר יודעות וחלקנו גם הפסקנו לעשן בשביל לשמור על עור הפנים, אבל יש עוד כמה סיבות שמאיצות את הזדקנות עור הפנים שלך ובטח לא חשבת עליהן.

אז מה עוד מאיץ את הזדקנות עור הפנים שלנו?

  • התפריט שלך

מה שמזין את הגוף שלנו משפיע בצורה ישירה על העור, אז את הקרואסון של הבוקר כדאי לשקול להחליף במוזלי עשיר ומפנק. כי אם התפריט שלך עשיר בסוכרים ופחמימות שפוגעים באלסטיות של רקמות החיבור בעור ודל בחלבון שאחראי ליצירת מבנים חלבוניים כמו חומצה ההיאלורונית וסיבי קולגן ואלסטין, יש לכך השפעה על עור הפנים. זוכרת שאמא נזפה בך שאת לא אוכלת מספיק פירות וירקות? הייתה לה סיבה טובה, כי נוגדי החמצון שנמצאים בירקות, מאפשרים לנטרל במקצת את נזקי השמש ואילו פירות עשירים בוויטמינים, מאפשרים להעשיר את העור. 

  • סטרס ודיכאון

בן אנד ג'ריס ובינג' בנטפליקס זאת דרך מושלמת להתמסר לבאסה של היום יום, אבל כדאי שתדעי שמעבר לעובדה שסטרס לא עושה טוב לאף אחת, הוא גם לא עושה טוב לעור הפנים שלך. הלחץ שאת חווה מגביר את ההפרשה של הורמונים מסוג קורטיזול ואדרנלין, שמאיצים תהליכי הזדקנות בגוף ובין השאר משפיעים על הזדקנות העור. עכשיו, אם את בדיכאון אני בטוחה שהדבר האחרון שאת חושבת עליו הוא עור הפנים שלך, אבל חשוב שתדעי שתחושת דכאון קבועה תורמת אף היא לתהליכי הזדקנות של הגוף, כי היא מקצרת את תוחלת החיים של התא ובין השאר משפיעה על רקמות העור.

  • תנועות פנים

אומרים עלייך שאת דרמטית וכל תגובה שלך מלווה במחוות גדולות ומוגזמות? אולי כדאי שתשקלי למתן קצת את הבעות הפנים שלך, כי מימיקה ותנועות פנים מודגשת תורמים ליצירת קמטוטים, שעם השנים הופכים לקמטים בולטים, אז כדאי שתתחילי לשים לב. בנוסף, שימוש תכוף בשרירי הפנים משפיע על הצורה שלהם מתחת לפני השטח, מה שפוגם במראה החלק של העור. 

  • מחסור בשעות שינה

אם עוד לא השתכנעת שהגיע הזמן לוותר על בינג' מול נטפליקס כל לילה, אז שתדעי שמעבר לעייפות, מחסור בשינה ושינה מקוטעת משפיעים על עור הפנים לרעה. כשאנחנו ישנות שנת לילה רצופה הורמון הגדילה מופרש ומשפיע על הגוף שלנו, כשהיינו קטנות זה עזר לנו לגדול ולהתפתח והיום זה תורם לשמירה והתחדשות רקמות הגוף ובין השאר משפיע על רקמת העור. כשאת לא ישנה מספיק או לא מצליחה לישון רצוף, יש לכך השפעה ניכרת על עור הפנים שלך, כי המחסור בשינה עמוקה מאיץ את הזדקנות העור. 

  • הגנטיקה שלך

כמה נחמד שאנחנו תמיד יכולות להאשים את הגנטיקה, נכון? למטען הגנטי שאת נושאת יש השפעה רבה על היכולת המולדת של הגוף שלך לתקן ביעילות נזקים בעור ובנוסף, הגנטיקה משפיעה על טיב הפעולה של מערכות האנזימים, שפועלות כנוגדי חמצון על עורך. הנטייה הזו אומנם מושרשת בגנים שקיבלת מהורייך ואומנם קשה לברוח מהגנטיקה, אבל זה ממש לא אומר שלא ניתן להילחם בה.

הצערת עור הפנים

מחדשים את העור שהזדקן

עור עייף וזקן זאת לא גזרה משמיים וגם אם הוא הפך כזה באשמת השמש, הגנטיקה או התזונה שלך – יש מה לעשות. 

ברשת הקליניקות שלי אני מציעה מתיחת פנים ללא ניתוח, שמתבצעת באופן טבעי ומשלבת בין טכנולוגיות שונות כמו גלי רדיו, גלים פוטו אקוסטיים והשוס – טכנולוגיית ההייפו והטיקסל לחידוש ומיצוק עור הפנים.

אני משלבת בטיפול חומרים פעילים המזרזים את התגובות הכימיות הטבעיות של התא, תורמים למיצוק שרירי הפנים והצוואר ומשפרים את האלסטיות של העור ושל זרימת הדם. 

רוצה לשמוע עוד פרטים על מתיחת פנים ללא ניתוח, שתחזיר לעורך את האלסטיות והברק הטבעי שלו? אני מזמינה אותך לתאם איתי פגישה ברשת הקליניקות שלי בהקדם.

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך