המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
AAAA7730-n

רואים את הסטרס על הפנים

רובנו חיים באופן קבוע במצב של סטרס. המצב הבטחוני משפיע, לחצים כלכליים, פקקי תנועה, מרוץ בעבודה, מחסור בשעות שינה והצורך להספיק הכל ב-24 שעות ולהישאר שפויים.

ידוע שלחץ נפשי משפיע מיד גם מבחינתה גופנית, הגוף הוא המראה של הנפש שלנו ומצבים רגשיים משפיעים ישירות על בריאותנו והתפקוד שלנו. אבל מה בין מצבי לחץ לעור הפנים.

כשאנחנו במצבי לחץ, הדבר יכול להתבטא באופן ישיר בשינויים בעור הפנים שלנו. מערך ההגנה החיצוני שלנו נפגע, יותר מים מתאדים ממנו ויש עלייה ברמת הורמון הקורטיזול, מה שיכול לגרום לתופעות של יובש, גרד, אדמומיות, כתמים בעקבות ייצור יתר של מלנין ובמקרים קשים יותר להופעת אקנה או פסוריאזיס. הקורטיזול גם מאיץ תהליכי הזדקנות ולכן רמת מתח גבוהה ניכרת על הפנים.

פצעי אקנה על הפנים נפוצים מאד במצבי מתח נפשי או חרדה והתופעה מתפרצת לא רק אצל בני נוער בסטרס אלא גם בקרב מבוגרים יותר. עלייה ברמת הקורטיזול מובילה לעלייה בייצור השומן העורי בבלוטות החלב, מה שגורם להתפרצות הפצעים.

חייכו, תרפו, תנשמו ותשחררו את הסטרס

אז איך מתמודדים? נפריד את ההתמודדות עם הלחץ עצמו וכיצד מפחיתים אותו ואת הטיפול בעור הפנים שלנו. כמה דברים שאנחנו יכולים לשנות באורח החיים שלנו ולהשפיע על הלחץ:

לנשום – ביצוע נשימות עמוקות שיורידו את קצב דפיקות הלב, יעזרו להרגיע את מערכת העצבים ויעזרו בתהליך ההרפייה והריפוי.

ביצוע פעילות גופנית – ביצוע פעילות גופנית באופן קבוע ידועה כגורם נפלא להפחתת המתח והסטרס. היא משחררת הורמונים טובים, מאיצה את זרימת הדם ומשפרת את מצב הרוח.

להקפיד על תזונה נכונה – מומלץ להקפיד על תזונה נכונה ומאוזנת שכוללת הרבה פירות וירקות , להפחית בכמות הסוכר, האלכוהול והקפה.

איך מטפלים בעור הפנים?

באופן כללי, חשוב לשמור באופן קבוע על היגיינה ולרחוץ היטב את הפנים. כמו כן, צריך לשמור על לחות העור על ידי שימוש בתכשירי לחות שונים ולמנוע ממנו איבוד מים.

אצלנו בקליניקות קיימים מגוון סוגי טיפולים טכנולוגיים לטיפול בבעיות עור שונות. בתופעת האקנה אנו משלבים טיפול בקרמים מיוחדים עם טיפול ב-IPL – טיפול בקרני אור שעובד בשיטת הפוטותרפיה. אנו משלבים גם טיפול עם מנורות ומערכת LED

גם בתופעת הכתמים על הפנים אנו מטפלים בעזרת טכנולוגיות מתקדמות כמו IPL או לייזר Clear Lift . סוג הטיפול ומספר הטיפולים משתנה ממטופלת אחת לשנייה ותלוי במצב העור ואופי הבעיה.

ראשית, מגיעים אלינו לפגישת ייעוץ ואבחון ואז מותאמת למטופלת תוכנית טיפול אישית.

בתקווה לימים רגועים לכולנו ושנשתדל להכניס קצת פחות סטרס לחיינו ונשמור על עורנו.

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך