המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
על כוכבים ונתוחים

על כוכבים וניתוחים

כולם יודעים כי אחד הטבואים הגדולים של עולם הזוהר בכלל וכוכבי הוליווד בפרט, הוא להודות כי נעזרת בשירותי סכין המנתחים, אם כדי לתקן את האף, להצר מותניים ומעל גיל מסוים להודות במתיחת פנים. תשאלו את רנה זלווגר שזכתה לסיקור במהדורת החדשות על ניתוח שהיא הכחישה מכל וכל. ואל תתחילו לדבר איתנו על ניקול קידמן שבגיל 50 בקושי יכולה להזיז את הפנים מרוב בוטוקס.

להתבגר תחת הזרקורים מחייב את כל הסלבריטאים לתחזק את עצמם, רבים אינם מודים וחוששים כי יגלו שעברו תחת סכין המנתחים ובנוסף לניתוחים מתחזקים שיגרת התמכרות להזרקות שלא מאפשרות הבעות פנים, טיפולי חמצן שונים ויקרים והתוצאות…ובכן פחות.

למען האמת הפתרון פשוט ויש לו בונוס – הם יכלו להראות נפלא ולאמר שלא עשו ניתוח – וזו תהיה האמת. כיצד? בטיפול מתיחת פנים ללא ניתוח!

5 מפורסמים שהיו צריכים מתיחת פנים ללא ניתוח והיום מצטערים שלא הלכו על בטוח…

מיקי רורק

לא לפני הרבה שנים היה מדובר באחד השחקנים הלוהטים, אבל קצת יותר מדי חומרים ממכרים ומנתחים פלסטיים מתיחות והזרקות בלי חזון והרבה רצון בכסף, הביאו אותו למצבו הנוכחי. מיקי, שתישאר צעיר לנצח זו לא קללה רק היית צריך לבחור קליניקה יותר טובה.

מיקי רורק
צילום: David Shankbone

רנה זלווגר

לפני שנתיים הרשת געשה "מה קרה לבריג'יט ג'ונס" רנה זלווגר היפה חשפה פנים יפות ומתוחות, רק לא שלה. רנה מבלה שעות תחת המזרק ועשתה הרמת עפעפיים, מילוי ללחיים, והזרקות מילוי שפתיים. רנה פעם הבאה שבא לך להוריד כמה שנים מהגיל תלמדי – את הפנים מרמים עם מתיחת פנים ללא סכין המנתחים.

רנה זלווגר
צילום: Georges Biard

קמרון דיאז

אחת הנשים היפות בהוליווד קמרון דיאז, כבר בגיל 40 הצעיר נכנעה לסכין המנתחים ועל אף שעברה מתיחת פנים, אובדן הנפח מדגיש את אובדן רעננות הנעורים. שימו לב להזדקנות סביב העיניים אשר נראות שקועות יותר, וכן הזדקנות השפתיים שעברו מילוי ונראות א-סימטריות ולא טבעיות. במתיחת פנים ללא ניתוח ניתן היה לשחזר את זוהר הנעורים בהרמה קלה ויחד עם זריקות מדודות לשמור על מראה צעיר ורענן גם בעשור החמישי לחייה.

קמרון דיאז
צילום: Glyn Lowe Photoworks

שר

מלכת הניתוחים הפלסטיים הודתה לפני שנים אחדות כי היא כבר לא זוכרת את כמות הניתוחים שעברה. מבט חטוף בתמונה משנות ה 70 של הזמרת המפורסמת מסגיר כי היא עברה לא מעט מתיחות פנים, הגדלות שפתיים וניתוח להשתלת עצמות לחיים. בזמנה של שר לא היו החידוש הטכנולוגי של מתיחת פנים ללא ניתוח, אך אנו בטוחים שהיא הייתה מאמצת בחום לפחות לכמה שנים את השיטה למתיחת פנים ללא ניתוח.

שר
צילום: David Carroll

טום ג'ונס

פצצת הסקס משנות ה60' יכל להתבגר באופן מרשים. אך חיבתו העזה לניתוחים הפכה גבר מסוקס, בהיר בעל עיניים כחולות לקלף מתוח ואדמדם שאין קשר בינו לבין הזמר המפורסם. מה בתפריט? טום ג'ונס מתהדר בלפחות שלוש מתיחות פנים, בוטוקס, הרמת עפעפיים, הרמת גבות ויישור שיניים ואומר שבזבז הון על ניתוחים. ובכן לא שחסר לו אבל מתיחת פנים ללא ניתוח הייתה סוגרת לו פינה ואוברדרפט.

טום ג'ונס
צילום: Raph_PH

ואם אתם שואפים למראה צעיר ורענן לימדו כאן מוסר השכל חשוב, לא רצים לשכב מתחת לסכין המנתחים כאשר היום יש הליכים יותר בטוחים ומוצלחים ללא כאב עם תוצאות מדהימות ורק מחמאות!

טיפולים אסתטיים שאולי יעניינו אותך גם:

טיפול בפיגמנטציה בפנים

הצערת עור הפנים

מיצוק עור הפנים

 

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך