המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
דרכי טיפול בסימני מתיחה

כל הגורמים ודרכי הטיפול האפשריים לסימני מתיחה

בואי נדבר על סימני מתיחה… הם מזכירים קצת את פעולת האקורדיון, כשהגוף גדל במהירות כמו בהיריון או בהשמנה וחוזר שוב למצב הקודם – מופיעים סימני מתיחה. למה זה קורה? ומהן דרכי הטיפול להעלמתם? אז טוב ששאלת, כי כל המידע הזה ממתין לך כאן.

הם יכולים להופיע כמעיין פסים אורכיים או רוחביים בגוון ורדרד או כהה יותר, ובמשך הזמן הם נעשים בהירים יותר. הם נפוצים באזורי הבטן התחתונה, הירכיים, הישבן, ה״צדדים״ ובמקומות נוספים שבהם העור עשוי להתרחב ולהתכווץ חזרה. הפסים הללו הם סוג של מזכרת שהאזור הזה התרחב והתכווץ בחזרה, ובשפה המקצועית הם נקראים "סטריאות", והם נוצרים בעקבות קרעים זעירים שנגרמו בתוך שכבת העור העמוקה.

סימני המתיחה יכולים להיות בכמה מצבים:
בתקופת גיל ההתבגרות
לאחר הריונות ולידות
לאחר דיאטה בה הושל משקל רב

נרצה או לא, סימני מתיחה נפוצים יותר אצל נשים והם מופיעים או יופיעו אצל כ- 90% מנשים ברחבי העולם, בעיקר באזור הבטן התחתונה, הישבן והחזה אחרי לידות, כמובן בדרגות שונות. ישנם גורמים המגדילים את הסיכוי להופעת סימני מתיחה, כמו גנטיקה, צבע עור בהיר, בעת צריכת סטרואידים וכאשר ישנן מחלות המשפיעות על ייצור הקולגן בשכבת הדרמיס.

הפתרונות הקיימים בשוק

מיקרופלזמה ו־RF

אם עד לפני כמה שנים היינו צריכות לשבת על שולחן המתנתחים כדי ללכת לים בביקיני עם גוף חלק ללא סימני מתיחה, היום יש לנו שיטות חדשות למיצוק העור באמצעות טכנולוגיית ביוטי-טק חדשנית הפועלת באמצעות גלי רדיו ומעודדת את התחדשות העור. טכנולוגיית ה-RF שבקליניקות יפה מקסימוב עושה שימוש באמצעות ידית המיקרופלזמה, ליצירת תעלות מיקרוניות המעודדות את המוח לייצר עור חדש במקומות בהם מופיעים סימני מתיחה. למעשה, רקמת הצלקת שנוצרה בעקבות השמנה והרזיה מהירה מקבלת הנחיה להיבנות מחדש.

בנוסף, את העור הרפוי אפשר למצק באמצעות ידית נוספת, שהיא ידית ה־UNIPOLAR המיועדת לחידוש ומיצוק העור. התוצאות בטכנולוגיית הביוטי-טק הן מדהימות ביחס לקרמים וטיפולים שונים, כיוון שניתן ליהנות מהצרת היקפים ומראה הדוק ומוצק יותר על ידי מספר טיפולים, ולא רק להעלים את סימני המתיחה.

העלמת סימני מתיחה באמצעות טיפולי לייזר

אופציה נוספת עבור העלמת סימני מתיחה היא באמצעות קרני לייזר החודרות לשכבת העור וגורמות להתכווצות מקומית שלו, כך גם להתחדשות התאים באזור. בנוסף, קרני לייזר מחממות את האזור ומעודדות היווצרות של אלסטין וסיבי קולגן המשפיעים על חידוש הרקמות באזור. חשוב להבין שטיפולי לייזר אינם מתאימים לכל סוג של עור ובדרך כלל מדובר בסדרה כמה טיפולים.

העלמת סימני מתיחה דרך טיפולי פילינג

פילינג ידוע כחומר המקלף את שכבת העור וגורם להתחדשותו. טיפול בפילינג עמוק גורם לטשטוש סימני מתיחה, אך הוא דורש ביצוע פילינג עמוק ומקצועי המבוסס על טכניקות ייעודיות המשלבות תכשירים וטכניקות מכאניות המיועדות לקילוף העור ועידוד צמיחת עור חדש. ברוב המקרים קילוף העור אינו מטפל באופן ישיר בסימנים, אלא רק מטשטש אותם.

העלמת סימני מתיחה על ידי הזרקות תת עוריות

טיפול נוסף הוא הזרקות תת עוריות המחדשות את העור ומכילות תרכובת של חומרים ייעודיים כמו חומצה היאלורונית, סיבי קולגן, ויטמינים ועוד. החומרים הללו מוחדרים באמצעות הזרקה אל שכבות העור ונספגים בו, וכך מחדשים את העור ומותירים אותו רענן. טיפול זה דורש סדרה של טיפולים עד להעלמת הסימנים.

רוצה לשמוע עוד על העלמת סימני מתיחה בשיטה שמביאה תוצאות מעולות? בואי נדבר >>

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך