המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
הסרת שיער פנים? בואו נסיר כמה מיתוסים

טיפול שורש – כל מה שרצית לדעת על אפילציה וחששת לשאול

סובלת משיער פנים עבה ונראה לעין? את בהירת עור ושיער וטיפולי הסרת שיער בלייזר פשוט לא מתאימים לך? בוודאי כבר המליצו לך על אפילציה. אז לפני שאת רצה אצה למכון הקרוב הנה כמה עובדות שאת צריכה לשנן טוב טוב.

ראשית, אפילציה היא שיטה המתבצעת על ידי החדרת מחט דקיקה אל זקיקי השערות וחימומה. חימום כל זקיק בנפרד, מעלה את הטמפרטורה של כלי הדם המזינים את זקיק השערה וגורמת לכלי הדם להיקרש באזור הזקיק. כתוצאה מכך לא מגיע "מזון" אל הזקיק והוא מושמד ולא יוכל לגדל שערה.

כל מה שאתן חייבות לדעת על אפילציה!

נתחיל בעובדה שכולן מתבלבלות בה – אפילציה איננה מריטת שיער!

נשים רבות חושבות כי כל מכשירי המריטה למיניהם הינם בשיטת אפילציה. אך ההבדל עצום – מכשירי המריטה מביאים להקלה זמנית והסרת שיער זמנית באופן חיצוני בלבד, בעוד שטיפולי הסרת שיער בפנים באפילציה הינה קבועה והטיפול מתבצע בעזרת חדירה לשורש הבעיה – השערה.

אפילציה הינה שיטה וותיקה

אפילציה היא לא שיטה חדישה כלל למעשה היא כאן כבר משנת 1875 והיא אחת השיטות הוותיקות והאמינות ביותר בהסרת שיער ונבדקה שוב ושוב במהלך 140 שנות קיומה, בנוסף זהו טיפול יעיל ביותר, במידה והוא נעשה על ידי קוסמטיקאית מקצועית.

הסרת שיער בפנים באפילציה

אפילציה היא טיפול ממוקד ולכן יעיל יותר

אפילציה במרכזי האסתטיקה של יפה מקסימוב https://www.yafa-maximov.co.il הינה שיטה יעילה ויתרונותיה רבים על פני השיטות הזמניות בלבד – כגון גילוח או שעווה אפילציה היא טיפול יחסית "נקי" שלא תצאו ממנו עם מתנות כגון חתכים או כוויות, וזאת בזכות תהליך מדויק המתמקד בכל שערה ושערה באזורים שונים למשל אזור הגבה, השפה העליונה, בתי השחי, קו המפשעה, רגליים, חזה וגב. אך קורה לא פעם שלוקח זמן מה להחלים מטיפול.

תדירות גבוהה של טיפולים

מרבית השיטות דורשות המתנה של חודש בין טיפול לטיפול אך את טיפולי האפילציה ניתן לבצע במרווחים קצרים ולהגיע אל הקוסמטיקאית עד פעמיים בשבוע. אך יש לציין כי ניתן לעשות רק חלקים מזעריים כל פעם ושערה שערה, כך שיש סיכוי שאת והקוסמטיקאיות הולכות להיות יחד שנים רבות ועד שתסירי את כל השיער כבר תחגגו את חתונת הכסף.

שיטה מומלצת על ידי ארגונים רפואיים

האגודה האמריקאית לרפואה קובעת כי אפילציה היא טכניקה בטוחה לחלוטין. אין סיכונים ורוב הטיפולים עוברים ללא תופעות לוואי חמורות אך עלולות להיות אדמומיות ונפיחות זמנית באזור הטיפול כתוצאה מהחימום ושורשי השערה שהוסרה עלולים להיות נפוחים. אם העור שלך עדין ודק או נוטה להצטלק, יתכן שכדאי לוותר על האפילציה כדי שלא יישארו לך סימנים וצלקות וכנראה שאפילציה אינה טובה עבורך.

כן, שמעתן נכון – זה כואב!

הייתי מנסה ליפות עבורכן את המציאות אך המציאות והאפילציה כואבת. ישנה משחה מרגיעה ומאלחשת בשם "אמלה" שניתנת למטופלות רבות ועוזרת להפחית את הכאב בצורה משמעותית אך גם לאחר מכן אין לי חדשות טובות – זה יכאב.

אז מי יכולה לעבור טיפול אפילציה?

למרות שמדובר על פניו בטיפול בטוח אנו לא היינו ממליצים לנשים בהריון או מניקות ובוודאות לא לחולי סכרת – במהלך הטיפול נוצרים על העור גלדים מזעריים באזור בו נעשה שימוש במחט. אלו ישרו אחר כמה ימים אצל כל המטופלים אך אצל הסוכרתיים הם אינם נקרשים ונותרים כפצעים מדממים. אך למעט הסוכרתיים כל אחד ואחת יכול לעבור טיפול הסרת שיער בפנים באפילציה.

אז מה הסיכונים?

הסיכון באפילציה הוא טיפול בקליניקה לא מקצועית אצל קוסמטיקאית ללא הכשרה רשמית. על הקליניקה המטפלת להיות בעלת חוקי סנטציה נוקשים וברורים הכוללים החלפת מחטים בכל טיפול. זכרו – טיפול אפילציה שנעשה על ידי ידיים לא מקצועיות עלול להשאיר צלקות לכל החיים! לכן טיפול אפילציה עושים רק במקום המוסמך לכך ובעל שנים רבות של ניסיון בשיטה.

אצלי בקליניקה אפילציה הינה אך ורק שיטה משלימה אשר אנחנו משתמשות עבור לקוחות עם שיער 'מעורב' שחור ולבן, ומטפלים בשיער שהחל להלבין באמצעות אפילציה. הסיבה הפשוטה היא שאנחנו כבר ב-2019 ויש שיטות יותר מתקדמות ללא כאב והגיע הזמן שתכירו אותן.

אז מה עושים אם את רוצה להגיד שלום לשיער המיותר בזמן קצר וללא כאב? בואי אל הקליניקה שלי לטיפול בשיטה החדשנית YMAX המתבצעת על ידי גלים של קרני אור, המותאמים במיוחד לשיער הפנים, באמצעות מכשור המותאם במיוחד לשיער פנים, כתוצאה מן השימוש בטכנולוגיית אור IPL, השערה "נמסה" עד לגובה פני העור, מוליכה את החום פנימה אל תוך זקיק השערה ועד לנים הדם המזין את השערה, צורבת את הזקיק ומנתקת אותו מנים הדם. כך, נמנעת הישנות הצמיחה וחזרתה של השערה. התוצאות נראות לעין כבר מהטיפולים הראשונים והשיטה מתאימה למגוון רחב של אנשים.

רוצה לדעת על השיטה הטובה ביותר להסרת שיער? בואי אלי לאחת מהקליניקות לפגישת ייעוץ בה נתאים עבורך את משך הטיפול, סוג הטיפול בהתחשב באורך חייך ועורך.

 

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך