המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
טיפוח בצל קורונה

טיפוח בצל קורונה – מסקנות לקראת חזרה לשגרה

משבר הקורונה תפס את כולנו לא מוכנות. הוא תפס אותנו לא מוכנות ברמה הפסיכולוגית, הוא תפס אותנו לא מוכנות ברמה הכלכלית והוא לגמרי תפס אותנו לא מוכנות ברמת הטיפוח האישי שלנו. בינינו, אם מישהו היה נותן לך התראה של יממה לפני שנכנסת להסגר, מה הדבר היחיד שלא היית מוכנה לוותר עליו או לדחות בשום פנים ואופן? ביקור אצל הקוסמטיקאית, כמובן. למה זה כל כך חשוב? איזה תובנות משמעותיות אפשר ללמוד מהתקופה הזאת? ואיך אפשר, בכל זאת, לעשות מהלימונים לימונדה? 

על ההשפעות הפסיכולוגיות העמוקות של אסתטיקת הפנים

זה שעור פנים חלק ומטופח תורם להרגשה פנימית משופרת, מעצים את הביטחון העצמי ומרומם את תחושת הערך, זה לא סוד ולא גילוי מהפכני. ובכל זאת, משהו בקיצוניות של אופי החיים שלנו בהסגר הביא את רובנו לתובנות. כל מה שטפל, לאט ובהדרגה, שקע. מחויבויות היום-יום והריצות נעלמו ופינו מקום למה שחשוב באמת: המשפחה, בן הזוג והילדים, הבית. אבל הדבר הכי חשוב שקיבל פוקוס בתקופה הזאת הוא אנחנו, ההרגשה הפנימית שלנו. בתוך המולת השגרה קל לספר לעצמנו סיפורים, אבל בסגר, קצת יותר קשה. כולנו נכחנו לגלות עד כמה ההרגשה הפנימית שלנו מכתיבה את הלך הרוח ומצב העניינים לא רק עבורנו, אלא עבור כל בני הבית. כל מי שנאלצה להתמודד במפתיע עם שיער פנים סורר במהלך התקופה הזאת, חוותה את זה בעוצמה מוגברת.

לחיות עם שיער פנים זה לא פיקניק

מתוך שיחות עם לקוחות קבועות שקיבלנו בתקופה הזאת, אנחנו מבינות עד כמה מפריע לנשים הצורך הזה להתעסק בהסרת שיער הפנים. חוסר הנוחות, הפחד שיגעו בפנים ובטעות ירגישו את השערות, פחד שיוצר רתיעה ממגע ומרחיק מהסביבה. חוסר שביעות רצון מתמשך מכך שהמצב הזה לא מגיע לקיצו, ומעל הכל, החוסר בכלים ניסיון וידע מקצועי. כל אלו מייצרים קונצנזוס שחוצה גיל, מצב משפחתי, מצב סוציו-אקונומי וכל נתון דמוגרפי אפשרי. כשזה מגיע לשיער פנים, כולנו אחת. כל מי שעברה את התקופה האת ונאלצה להתמודד עם הסרת שיער פנים לבד מבינה כמה קל יותר היה לה עכשיו, לו היה נחסך ממנה העול הזה של התמודדות יומיומית סיזיפית ומביכה. כולן רוצות להפטר מהעול הזה אחת ולתמיד. 

לסיים עם שיער הפנים ויפה שעה אחת קודם

תקופת הקורונה היא תקופה של התפכחות ושל התמודדות אמיצה וזה בדיוק הזמן להפסיק להסתתר מאחורי תירוצים ולקחת אחריות על האושר שלך. "אין כסף עכשיו" יהיה תקף תמיד, הכל שאלה של סדר עדיפויות. "הוא מקבל אותי כמו שאני" זה בטוח נכון, השאלה, האם את מקבלת את עצמך? איך *את* מרגישה כשאת מסתכלת במראה? משבר הקורונה לאט לאט מגיע לקיצו ואפשר כבר להתחיל להרגיש ניצנים של שגרה. זה בדיוק הזמן להוריד אבן אחת מהלב שאת מסתובבת איתה כבר יותר מדי זמן.

הסרת שיער מהפנים בקלות ובלי כאבים

אם עדיין לא התחלת תהליך של הסרת שיער מהפנים או שניסית ולא התחברת לשיטה שניסית, כדאי מאד שתכירי את YMAX – שיטה ייחודית ובלעדית שפותחה על ידי יפה מקסימוב

הטכנולוגיה של YMAX עובדת על אור וחום. גלי קרני אור בעוצמה שמותאמת במיוחד לעור הפנים ממיסים את השערה עד גובה פני העור וצורבים את זקיק השערה מתחת לפני העור. זקיק השיער מתנתק מכלי הדם וכך מתאפשרת הסרת השערה לצמיתות. אין גירוי בעור, אין כאבים, אין צורך באלחוש או הרדמה והתוצאות ניכרות כבר מהטיפול הראשון. העובי של השערות משתנה, הן נהיות דקות וחלשות יותר, וגם צפיפות הגדילה משתנה. 

איך ניתן לקדם את התהליך כבר מעכשיו?

שיטת YMAX לא דורשת שום הכנות מראש. אין צורך בגידול של השערה, כמו לפני שעווה, אין צורך בגילוח – כל מה שתצטרכי זה פשוט לקבוע תור ולהגיע לאבחון הראשוני שבו נכיר אותך, את המאפיינים ההורמונליים שלך ואת הצרכים שלך מאיתנו. הטיפול הוא אינדיבידואלי והוא מותאם פרטנית בהתאם לנתוני הגוף ולאופי של כל אחת.

מה שאת כן יכולה לעשות כבר מעכשיו הוא לשמור על שגרת היגיינה וטיפוח פנים מצוינת! הקפידי לשטוף ידיים היטב ובתדירות גבוהה. הקפידי לנקות את הפנים היטב בבוקר ובערב ולהגן על העור בעזרת לחות המותאמת לסוג העור שלך. כל תהליך טיפול בעור הפנים הוא נגיש יותר כאשר העור הוא נקי, בריא ואינו מגרה. 

רוצה להתייעץ לגבי שגרת טיפוח הפנים שלך? יש לך שאלות לגבי השיטה? את מוזמנת לפנות אלינו על ידי יצירת קשר בטופס כאן, במדיה החברתית, בטלפון או בכל דרך שנוחה לך.

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך