המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
הסרת שיער

חולמת על גוף חלק ללא שיער? בואי לדעת הכל על הסרת שיער בלייזר

כבר מעל עשור טכנולוגיית הלייזר פרצה לחיינו ואפשרה לנשים ברחבי העולם להיפטר מהשתעבדות לשעווה וסכיני גילוח. אבל האם נשים באמת יודעות את ההבדלים בין סוגי הטיפולים השונים הקיימים? מסתבר שלא… הכתבה הזאת תעשה לך סדר אחת ולתמיד ותיתן לך את כל המידע רגע לפני שאת מתחילה הסרת שיער בלייזר.

הסרת שיער לרוב נקשרת לטכנולוגיית הלייזר המהפכנית שכבשה את העולם ומוכרת כמעט לכל אישה. השיטה עובדת על קרן לייזר החודרת פנימה ומחלישה את זקיק השערה וכך מונעת ממנו לצמוח שוב. אור הלייזר נבלע בעיקר על ידי הפיגמנט הנמצא בזקיקי השיער וכאשר הפיגמנט הזה בא במגע עם קרן הלייזר, הוא משחרר אנרגיה שגורמת לזקיק להיחלש ובהמשך להמתתו.

על מנת להגיע לתוצאה טובה (בכל סוג טיפול של הסרת שיער), נדרשת סדרת טיפולים עקבית שתפקידה שוב ושוב לפגוע בזקיק השערה עד להיחלשותה המוחלטת. אולם, חשוב להבין שיש מספר סוגי שיטות להסרת שיער, כאשר הסרת שיער בלייזר היא רק אחת מהן והמדוברת בתחום. דבר נוסף, יש מקרים בהם טכנולוגיית לייזר גוף לא מתאימה, כמו למשל בהסרת שיער בפנים, בהמשך נסביר על הפתרונות הקיימים למקרה זה, כמו שיטת YMAX מבית "יפה מקסימוב".

האם הסרת השיער נעשית לצמיתות?

כיום אין שיטה שיכולה להבטיח הסרת שיער לצמיתות ויש סיכוי ששערות באזורים מסוימים יצמחו מחדש, במיוחד לאחר היריון ולידה. אולם, חשוב להבין שברוב השיטות גם אם צומח שיער, הוא דליל ודק מאוד ביחס למה שהיה, זאת משום שהשיערה התנתקה מכלי הדם שלה ו״מתה״ או נחלשה. זיכרו כי ישנה חשיבות רבה להתאמת השיטה לעור ולמאפיינים שונים על מנת להגיע לתוצאות טובות.

השיטות להסרת שיער שכדאי לך להכיר

הסרת שיער בלייזר

כפי שאמרנו, זו השיטה הפופולרית והמוכרת אשר זכתה להצלחה מסחררת בארץ ובעולם. השיטה נחשבת לבטוחה בזכות יעילותה על משטחי גוף נרחבים יחסית כמו גב, חזה, רגליים וכו׳. היא עובדת בשיטת קרן לייזר ממוקדת אשר חודרת לזקיק השערה ומשמידה אותה משורשה, מה שמונע מהשיער לצמוח מחדש. החסרונות הבולטים בלייזר שהוא לא מתאים לעור הפנים, אינו מתאים לבעלי שיער אפור, בלונדיני, ג׳ינג׳י ויש כאלה שללא סיבה אינם מגיבים היטב לטיפולי הללו.

הסרת שיער באינפרא אדום

באמצעות השיטה מייצרים קרן אור מלאכותית )כמו קרני השמש( המזהה את השערה גם על עור כהה במיוחד, או קרוב לגוון העור, כך שהיא מתאימה לבעלי עור כהה.

הסרת שיער בשיטת אפילציה

מדובר על מחט המעבירה זרם חשמלי כאשר היא מוחדרת לזקיק השערה וכך ממיתה את שורש השיערה ומונעת את צמיחתה. שיטה זו מבוססת על מעין "כווייה מבוקרת" ודורשת מיומנות והסמכה מצד המטפלת על מנת שלא לגרום לכוויות את לכתמי פיגמנטציה. השיטה דורשת אלחוש, יש שיגידו שהיא כואבת ואינה מתאימה לשטחי גוף גדולים.

הסרת שיער בשיטת IPL

שיטה זאת היא חדשנית יחסית ודי דומה לשיטת הסרת שיער בלייזר אולם היא נעשית באמצעות גלי אור שתפקידם לזהות את השיער ולפגוע בשורש שלו. דרך שיטה זו ניתן להסיר שיער במקומות רגישים כמו בעור הפנים, באזור המפשעה וכו׳. השיטה דורשת עקביות בזמן הטיפול, כאשר אין עקביות אין תוצאות.

הסרת שיער בשיטת YMAX

שיטת YMAX נחשבת לפורצת דרך ומתאימה בעיקר להסרת שיער מעור הפנים שהוא ידוע גם כשיער הורמונלי הנחשב לעדין ואינו מתאים לרוב השיטות המוצעות בשוק. השיטה מתאימה לטיפול בשיעור יתר בכל דרגה, מקל ועד קשה ובעיקר לנשים הסובלות מתסמונת השחלות הפוליציסטיות, תסמונת נפוצה למדי שבאה לידי ביטוי בהגברת צמיחת שיער הפנים. YMAX מבוססת על קליטת פיגמנט השערה על גבי העור, ולכן היא תתאים למקרים שבהם שיער הפנים כהה מגוון העור, כמו במקרים של שיער חום או שחור. במקרה של שיער בגוון מעורב, הכולל גם שיער כהה וגם בהיר, כמו בלונדיני, ג'ינג'י ולבן, נציע טיפול משולב באמצעות אפילציה.

רוצה לדעת עוד על שיטת YMAX להסרת שיער? אנחנו מזמינות אותך לפגישת ייעוץ ללא התחייבות! שנתאם לך פגישה?

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך