המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
השימושים הנפוצים של חומצה היאלורונית

השימושים הנפוצים של חומצה היאלורונית ומה ההבדלים בין המוצרים השונים

חומצה היאלורונית היא אחד החומרים המדוברים בתחום האסתטיקה הרפואית, זאת שעושה קסמים ומעלימה את סימני הגיל, ויש שיגידו שהיא ״סוד הנעורים״. בואו נראה מהי חומצה היאלורונית? מהם השימושים הנפוצים שלה באזורים השונים בגוף? ומהם היתרונות שלה ביחס לאלטרנטיבות האחרות הקיימות בתחום? כל התשובות ממתינות לך ממש כאן בהמשך הכתבה.

אם ידעת או לא, חומצה היאלורונית היא חומר טבעי הנמצא בגוף, וליתר דיוק מדובר על מולקולה הנוטה ליצור קשרים עם יחידות דומות לה וסופחת נוזלים בכמות גבוהה. אלא מה, עם הזמן כאשר אנחנו מתבגרות, כמות החומצה ההיאלורונית הנמצאת בגוף הולכת ופוחתת, דבר הגורם לקמטים, מראה נפול ופחות זוהר כפי שהיה לנו בצעירותנו.

כאן נכנסת לתמונה חומצה היאלורונית לפנים. היא משמשת זה שנים רבות בתחום הרפואה האסתטית ומיוצרת במעבדה באופן משודרג וקרוב מאוד לחומצה הטבעית, אותה מזריקים לעור בכמות המדויקת והטבעית, ממש כפי שהגוף ייצר בצעירותנו. הזרקת החומר הסינטטי תקנה לעור הפנים מראה חלק יותר מקמטים וקמטוטים המופיעים עקב התמעטות היווצרות החומצה הטבעית בגוף.

לחומצה ההיאלורונית המיוצרת במעבדה יש מגוון רחב של יכולות, כדוגמת יכולת לייצר נפחים, לעיצוב ופיסול אזורים שונים בגוף כמו האף והשפתיים, מילוי קמטים, העלמת קמטוטים ובעיקר לאפשר לך להתגבר על סימני הגיל וליהנות מעור צעיר, רענן וקורן יותר.

השימושים העיקריים של חומצה היאלורונית לפנים ולאזורים נוספים:

מילוי קמטים וקמטוטים למראה צעיר ורענן
• מילוי נפחים להשבת הנפח כאשר קיים מראה נפול ומבוגר
• עיצוב קו הלסת, הצוואר ואזורים נוספים בפנים
• הדגשת תווי פנים וזוויות הלסת למראה צעיר יותר
עיצוב ועיבוי השפתיים והדגשתן למראה מלא יותר
• מילוי שקעי עיניים, מתחת לעפעפיים התחתונים לקבלת מראה מואר
• תיקון א-סימטריה באזורים שונים בפנים
• עיצוב ופיסול האף כמו הרמת קצה האף או טיפול בגבנון – ללא ניתוח
למילוי צלקות ושקעים באזורים שונים

היתרונות והחסרונות של חומצה היאלורונית לפנים ביחס לאלטרנטיבות אחרות

שימוש בטוח
חומצה היאלורונית נחשבת לבטוחה בהשוואה לחומרים האחרים המשמשים לטיפולים אסתטיים, כך גם שיעור הסיבוכים נמוך יחסית כמו פגיעה בחיוניות העור, זיהומים וכו׳, הנחשבים לנדירים וגם אם מופיעים, הם זמניים בלבד.

טיפול הפיך שניתן לשינויים
הטיפול בחומצה היאלורונית נחשב לזמני, ולכן גם אם את לא אוהבת את התוצאה, ניתן לשנות אותה בהמשך או לשפר. זהו יתרון בולט למי שחוששת להגיע לטיפולים ביחס האלטרנטיבות האחרות.

שיפור איכות העור
החומצה ההיאלורונית היא חומר טבעי הקיים בגוף ביחס לאלטרנטיבות אחרות, ולכן עצם ההזרקה שלה משפרת את איכות העור וממלאת שורה של תפקידים חיוניים כמו תרומה לספיחה יעילה של נוזלים, העשרת העור בלוחות ושיפור התחדשות התאים.

החסרונות של טיפולים בחומצה היאלורונית

העובדה שמדובר על טיפול הפיך וזמני לעיתים מהווה חיסרון, כיוון שתוצאות הטיפול מחזיקות חודשים בודדים ולעיתים לשנים בודדות, ועל כן יש צורך לחדש את הטיפול שוב ושוב במידה ומעוניינים לשמור על התוצאות.

כיצד נוכל להבטיח את הצלחת הטיפול בחומצה היאלורונית?

כדי להבטיח את איכות הטיפול והתוצאות המתקבלות, חשוב לבצע את ההזרקות רק על ידי רופא/ה מוסמכ/ת המכירים היטב את כל החומרים הקיימים וידעו להתאים עבורך את הטיפול הבטוח והיעיל ביותר. בעת בחירת קליניקת הטיפול, שימי דגש על בחירת קליניקה העושה שימוש בחומרי פרמיום ובו צוות רפואי מוסמך בעל נסיון בלבד.

כשזה מגיע לפנים שלך, מגיע לך את הטוב והמקצועי ביותר! לקבלת ייעוץ מרופאה מוסמכת השאירי לנו פרטים >>

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך