המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
הסרת שיער פנים? בואו נסיר כמה מיתוסים

הסרת שיער פנים? בואו נסיר כמה מיתוסים

שיער פנים הוא נושא רגיש שאיננו מרבים לדבר עליו. ישנן הרבה תפיסות שגויות בנושא והגיע הזמן שמישהו ישים להן קץ. לפניכן כמה מיתוסים שהגיע הזמן לנפץ:

1. לנשים יש שיער פנים רק בשפה העליונה
לא ולא. אמנם את השיער בשפה העליונה אנחנו דואגות להוריד אך שיער הפנים מופיע גם באזורים נוספים כמו בסנטר, צוואר ולחיים.

2. רק לנשים בהירות עם שיער כהה יש שיער בפנים
גם זו טעות רווחת. אצל חלק מהנשים, בגלל גוון העור וצבע השיער התורשתי, שיער הפנים יכול להיות גלוי יותר; אבל לרוב הנשים יש שיער פנים.

3. אסור בשום פנים ואופן לגעת בשיער הפנים (שומעת את זה הרבה!)
מכירים את המיתוסים שעוברים מדור לדור?
כנראה שנתקלתן לא פעם בכאלו שטוענים כי אסור להסיר שיער פנים – שהוא יצמח מהר יותר, עבה וצפוף יותר. אז כן, זו לא שטות גמורה, הכל תלוי באיזו שיטה בוחרים להסיר את שיער הפנים. ישנן שיטות העושות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כמו שיטת YMAX, אחרי סדרת טיפולים מגיעים לתוצאה מצוינת והשיער לא צומח כמו קודם. חשוב לזכור שהסרת שיער פנים איננה חובה. היא מתאימה למי שמרגישה אי נוחות מכך וסובלת מהתופעה ואם כבר בחרת בהסרת השיער חשוב שתדעי כי בחירה בשיטת YMAX מבטיחה לך הליך פשוט,לא כואב וללא גילוח או שעווה.

4. שיער הפנים שלך נובע מחוסר איזון הורמונאלי
אז נכון, מקרים מסוימים של חוסר איזון בהורמונים עלולים לגרום לצמיחה מוגברת של שיער הפנים. עם זאת, זה לא אומר שיש לך חוסר איזון הורמונלי רק בגלל שיש לך שיער פנים. כי אם זה כך, כל הנשים צריכות להיבדק.

5. שיער פנים תמיד עבה ובולט
דווקא לא. יש מגוון סוגים של שיער פנים. אצל חלק מהנשים הוא בדרך כלל קצר, דק ופלומתי.

6. גילוח לא עושה נזק
טעות חמורה. פעולת הגילוח חותכת את השערה ומעודדת צמיחה מהירה כלומר, כאשר מגלחים את שיער הפנים, השיער צומח עבה יותר ובצפיפות גבוהה יותר.

7. הסרת שיער פנים כואבת
לא בהכרח. בעזרת המכשור המתקדם הקיים כיום, כמו שיטת YMAX הייחודית, ניתן להתאים לכל אזור ולכל מטופלת את עוצמת הטיפול המדויקת וכך לחסוך מהמטופלת את הכאב, אם בכלל.

8. אפשר להיפטר מהשיער אחרי טיפול אחד בלבד
החלום המתוק של כולנו אבל לא. אמנם כבר אחרי טיפול אחד תוכלי להרגיש בהבדל והשיער יצמח בכמות קטנה יותר אולם כדי להגיע לתוצאה הרצויה, נדרשת סדרה של מספר טיפולים וכמו כן כמות הטיפולים משתנה ממטופלת למטופלת.

הסרת שיער פנים היא לא סיפור גדול. בקליניקות שלי ניתן לבצע פגישת התאמה וייעוץ בטכנולוגית Ymax להסרת שיער בפנים ללא כל כאב.

נתראה?

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך