המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
הסרת שיער

הסרת שיער לצמיתות – האומנם?

הבטחה פרסומית זה טוב ויפה, אבל מה קורה כשהגיע הזמן לקיים? תביעה שהגיעה לבית המשפט שדנה בנושא של הסרת שיער לצמיתות הוכיחה כמה חשובות המילים שבהן אנחנו משתמשים, ולמה כדאי לחשוב פעמיים לפני שבוחרים ללכת על ההבטחה הנוצצת ביותר.

הרבה פעמים הבחירה בטיפולי הסרת שיער באה אחרי לא מעט התלבטויות ושאלות, האם זה לא יכאב? האם ההוצאה הזו מתאימה לי עכשיו? האם זה הזמן? ההחלטה שלנו בסופו של דבר 'ללכת על זה' נובעת לא אחת מההבטחות השונות שמספקים מכוני האסתטיקה, שבהן מככב מושג שנוי במחלוקת 'הסרת שיער לצמיתות'. שהרי אם כבר החלטנו להשקיע בטיפולים להסרת שיער, בוודאי נרצה להיפטר מהשיער המיותר לתמיד, לנצח נצחים, אין כמו פתרונות קבע שיפתרו אותנו לנצח מכל עיסוק בסוגייה הזו של שיער מיותר.

אך האם יש דבר כזה 'הסרת שיער לצמיתות'?! בסוגיה הזו בדיוק עסק לפני כמה שנים בית המשפט השלום בחיפה, כשלקוח של רשת האסתטיקה 'אמריקן לייזר' הגיש נגדה תביעה בטענה שהובטח לו טיפולי הסרת שיער 'לצמיתות', ואילו הוא מצא את עצמו חוזר שוב ושוב לטיפול במשך שלוש שנים שכן השיער המשיך בשלו, שגשג וצמח חרף הטיפולים. ואם לא די בכך, לאחר שניסו לסייע לו במכשיר חדש והבטיחו לו שאם לא יעזור יוחזר כספו, הוא נעתר להצעה אך במקום להשיג סוף כל סוף את ההבטחה לעור חלק לנצח נצחים, הטיפול גרם לו לכוויות בגופו.

עניין של גנטיקה והורמונים

גם אנחנו נשאלות פעמים רבות "האם הטיפולים הם לצמיתות? מהם אחוזי ההצלחה?" התשובה היא פשוטה, כידוע אין אדם אחד זהה למשנהו, ולכן אין לדעת מה מספר הטיפולים המדויק שגבר או אישה יצטרכו. יש לנו דרכים לשערך זאת, כמו תחקור של היסטוריה רפואית וגנטית, ואנו משתמשים בדרכים האלו בבניית תוכנית הטיפול המותאמת לכל מטופל ומטופלת.

בסופו של דבר, הסרת שיער מביאה לתוצאות באחוזים גבוהים כשכל הפרמטרים מאפשרים זאת. מניסיוננו אנו יודעים לומר ששיער פנים מתנהג באופן שונה לחלוטין משיער גוף, והוא מושפע לחלוטין מרקע גנטי, כך שהסרת שיער בפנים לצמיתות פשוט איננה אפשרית. מה כן אפשר להשיג? טיפול טוב, איכותי, במכשור ברמה גבוהה ובסיכון וכאב מינימלי, את זה אנחנו כן יכולות להבטיח.

במקום הסרת שיער לצמיתות – טיפולים נצחיים

ובחזרה לתביעה, התובע הביא לבית המשפט, כראייה, מכתב שהוציא מנהל המחלקה לרפואה כווייתית במשרד הבריאות דאז שטוען, בין היתר, כי על פי הידוע לו אין טכנולוגיות בטוחות שאכן מאפשרות הסרת שיער לצמיתות. "כדי להגיע למצב של מעט שיער או שיער פלומתי, יש כנראה צורך בטיפולים נצחיים" קבעה שופטת בית המשפט בתגובה לדברים, ופסקה על הנתבעת לשלם ללקוח אלפי שקלים לפיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לו ועוד כמה אלפים על הוצאות בית המשפט. מאז אותה תביעה עברו כמה שנים, וגם טיפולי הסרת השיער הלכו והשתפרו ונוספו טכנולוגיות חדשות, אך המסקנה נותרה כשהייתה – כשאתם בוחרים בטיפול, הזהרו לא ללכת אחר הבטחות שווא כאלו ואחרות.

לשאוף לטוב ביותר

החזון שליווה את יפה מקסימוב מצעדיה הראשונים ולאורך כל הדרך, עד שהפכה לימים למותג היה – לעשות הכול כדי להעניק ללקוחות את הטוב ביותר. החזון הזה הוא שהולך איתנו בכל אחד מהשירותים הקיימים בקליניקות של יפה מקסימוב, על אחת כמה וכמה בטיפולי הסרת שיער – לתת את הטוב ביותר. זו גם הסיבה שבקליניקות של יפה מקסימוב נמצאים הטיפולים ומכשירי הביוטי-טק המתקדמים והחדשניים ביותר, ומי שעומד מאחוריהם הן צוות מטפלות מיומנות ומוכשרות. זו הסיבה שכל מטופלת שמגיעה אלינו עוברת תהליך אבחון מוקפד כדי למצוא איך לתת לה את המענה המדויק לצורך שלה.

בסופו של יום הצלחה של חברה תלויה בשביעות רצון הלקוחות, ולכן במקום להציג הבטחות בומבסטיות אך ריקות מתוכן, אנחנו מעדיפות להשקיע בהשגת התוצאות המקסימליות עבור כל לקוחה ולקוחה.

רוצה לבדוק איזה טיפול הסרת שיער הכי מתאים בשבילך? השאירי פרטים ואנו נחזור אליך בהקדם ונתאים עבורך את השיטה שתביא לך את התוצאה הטובה ביותר, כולל מתן שערוך לצפי טיפולים וקצב התקדמות ריאלי בשקיפות מירבית.

> וודאי יעניין אותך טיפול הסרת שיער בלייזר

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך