המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
הסרת שיער בלייזר – הכי לא מה שחשבת

הסרת שיער בלייזר – הכי לא מה שחשבת

כבר יותר משלושה עשורים שנשים בעולם בכלל ובישראל בפרט בוחרות להסיר את השיער המיותר בלייזר במכשירים מסוגים שונים. אבל מעניין לחזור לרגע לתחילת המהפכה ששינתה את חייהן של נשים רבות. וזה לא בגלל שאנחנו חובבות היסטוריה (אנחנו כן, אבל זה לא קשור הפעם) אלא כי מסתבר שעדיין יש נשים שמורידות שיער בבית כי הן פשוט לא מאמינות שיש מצב שטיפול הסרת שיער בלייזר באמת יפתור להן את הבעיה. 

האמת היא שכבר ב-1960 הומצא מכשיר הלייזר הראשון שהצליח להרוס את זקיקי השיער, אבל למרות שבזמנו זו הייתה המצאה חדשנית כי היא הציעה פתרון לבעיה מציקה נפוצה (השיער המיותר), הביצוע היה לוקה בחסר. השיטה הצליחה להסיר כמויות שיער משטחים גדולים בגוף אבל היא הייתה איטית מאוד והיו לה תופעות לוואי רבות כמו כוויות בעור. השיטה הייתה כרוכה גם בסבל למטופלים ולמטופלות והטיפולים עצמם יכלו להימשך שנים כי בכל פעם הם היו מסירים רק מספר קטן יחסית של זקיקי שיער ואז היה צריך לחזור על הטיפול שוב, ושוב ושוב. מייגע, אין ספק.

הסרת שיער בלייזר – אז והיום

אבל מה שהיה בעבר – נשאר בעבר, וטוב שכך. קודם כל, מבחינת התוצאות. התוצאות שהטכנולוגיה המתקדמת של העשור האחרון מצליחה להשיג היום, מדהימות, לא פחות. וגם הדרך אליהן היא הרבה יותר ידידותית. למשל, אם בעבר היינו צריכות לבחור שיטות להסרת שיער ולשבת שעות (וזאת לא דרך ניסוח, טיפול הסרת שיער בעבר לכל הגוף יכול היה להימשך כמה שעות טובות בכל פעם) היום משך הטיפול קצר בהרבה. גם התהליך עצמו קצר יותר ואם בעבר היו נדרשים עשרות טיפולים, כיום בדרך כלל מדובר בסדרה של 10-15 טיפולים (תלוי בגיל המטופל, רקע הורמונלי וגנטי) בהם המטפלת או הקוסמטיקאית מבצעת את הפעולה. מספר הטיפולים הנדרש הוא אינדיבידואלי כי הוא תלוי בגורמים שקשורים לתכונות השיער של כל אחד ואחת, שינויים הורמונליים, רמת המלנין (הצבע הכהה של העור) ועוד. 

וזה ממש לא הכל: בעבר, אחרי טיפול הסרת שיער בלייזר, היינו צריכות (וצריכים) להימנע באופן כמעט מוחלט מחשיפה לשמש, שזאת בעיה לא קטנה בארץ שטופת השמש שלנו, בה גם בדצמבר אפשר ליהנות מקרני שמש חמימות. 

והיו עוד הגבלות שהעיקו על המטופלות והמטופלים אבל אולי הגדול מכולם היה, איך לא, הכאב. טיפולי הסרת שיער לייזר בעבר הסבו אי נוחות למטופלים ולמטופלות בעיקר בגלל שהם פשוט כאבו, צרבו והיו לא נעימים. כל טיפול היה שעה של סבל מסוים ולפעמים בגלל זה מטופלים ומטופלות החליטו לוותר על הטיפול ולא נהנו מהתוצאות של התהליך. והיום? נו, זה בטח כבר פחות יפתיע אתכן ואתכם לקרוא כאן שהיום הכאב הוא אאוט, מה שמאפשר להתמיד בטיפולים ולהגיע לתוצאות טובות באמת.

תוצאות מעולות בזמן קצר 

אז מה היה לנו? אמנם עברו רק כמה עשרות שנים בין תחילת הדרך של טיפולי הסרת שיער בלייזר לבין העידן הנוכחי אבל ההבדלים בין התקופות לא פחות ממדהימים בזכות שני פרמטרים מרכזיים: הראשון הוא הזמן – בטיפול קצר מועד אפשר להגיע לתוצאות מעולות, אפשר ליהנות מהתוצאות החל מהטיפול הראשון כמעט ושסדרת טיפולי הסרת שיער בלייזר לא תימשך שנים. הפרמטר החשוב השני הוא ההתפתחות של התחום והקדמה הטכנולוגית שהביאו לכך שהצפי לתוצאות מרביות טובות יותר והן יתקבלו ללא כאב יחסית. ולכל אלה אנחנו קוראות – איכות חיים, איכות שאת ראויה לה, כבר היום. 

רוצה לשפר את איכות חייך וכבר בקרוב להתחיל ליהנות מגוף נטול שיער וללא הגבלות? דברי איתנו >>>

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך