המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
AAAA7232-N

הטיפול המושלם להבהרת כתמים בפנים – שלב אחר שלב

כתמים חדשים הופיעו על הפנים? את לא צריכה לדאוג, היום יותר מתמיד ישנן מגוון של אפשרויות חדשניות ופשוטות להבהרת כתמים בפנים. איך ניגשים לטיפול ומה הוא כולל? קבלי את המדריך המלא

הכתמים הכהים שמופיעים ברוב חוצפתם על פנינו במהלך החיים נקראים 'כתמי פיגמנטציה'. אותם כתמים הם בעצם תוצר של מנגנון הגנה של הגוף שבו תאי פיגמנט מסוימים מייצרים מלנין. המלנין הוא פיגמנט שנמצא בתאי עוד המכונים 'דרמיס', וכשאנו נחשפים לשמש המלנין סופג את הקרינה וככה מגן עלינו. אך כשהגוף שלנו מייצר יותר מדי מלנין, מתחילים להופיע על העור כתמים בולטים לעין ולא כל כך אסתטיים.

אם  זיהית את הכתמים האלו חשוב שתדעי שאת לא חייבת להשלים איתם, בזכות טכנולוגיות ביוטי-טק חדשניות ויעילות לצד טיפול בחומצות ובפילינגים, הבהרת כתמים בפנים הופכת לקלה מתמיד. אם ככה, איך ניגשים לטיפול בפיגמנטציה? 

 

הכירי את שלבי הטיפול בפיגמנטציה בקליניקות של יפה מקסימוב – שלב אחר שלב

שיחה ראשונית

שיחה ראשונית

בשיחת הטלפון הראשונית נברר יחד את הצורך שלך ונגדיר את מטרת הטיפול. בשיחה נבקש פרטים ראשונים כדי לבחון האם את מתאימה לטיפול, מהו מצבך הרפואי, האם את נוטלת תרופות שעלולות להתנגש עם הטיפולים השונים להבהרת כתמים בפנים או טיפולים אחרים. במידה שתמצאי מתאימה לטיפול נקבע פגישת ייעוץ ואבחון, ללא עלות, באחת מקליניקות יפה מקסימוב.

פגישת ייעוץ ואבחון ללא עלות

כיוון שתופעת הפיגמנטציה תלויה בגורמים שונים כמו גיל, מצב הורמונלי וגנטיקה, אחת המטרות העיקריות של פגישת הייעוץ והאבחון היא להתחקות אחר הגורמים לכתמי העור ובכך להתאים את הטיפול הנכון לך להבהרת הכתמים בפנייך. לשם כך פיתחנו שיטה חדשנית המכונה Y360, זוהי למעשה מערכת המבצעת הערכה כוללת ומקיפה של בעיות העור השונות דרך סדרה של שאלות בשילוב פרמטרים שיעלו במהלך אבחון העור על ידי היועצת. תוצר המערכת הינו פלט הכולל תוכנית טיפולים מומלצת. היועצת תשתף אותך בכל שלב בתהליך האבחון בפתיחות ובשקיפות ותהיה קשובה לך באופן מלא לכל שאלה ובקשה. מכאן כל שנותר הוא לקבוע מועד לתחילת הטיפול, וכמובן לא נסיים את הפגישה בלי למסור לך מספר תכשירים לשימוש בבית שמטרתם להכין את עורך לקראת הטיפולים על ידי סילוק השכבות הראשונות של הפיגמנטציה. 

טיפולים

טיפולים

תוכנית הטיפולים שתקבלי כוללת את אחת או יותר מטכנולוגיות הביוטי-טק המובילות שנמצאות אצלנו בקליניקות יפה מקסימוב, ובהן: 

  • ClearLift: טכנולוגיית לייזר הכוללת ראשים שונים המותאמים לגובה העור ומסייעים בהבהרת כתמי הפיגמנטציה בפנים ולריכוכם
  • ND YAG: טכנולוגיית לייזר באורך גל 1064 הנספג בתאי הפיגמנט, פוגע בהם ובכך מביא להבהרת הכתם, טכנולוגיות IPL שפועלת באמצעות קרן אור המתבייתת על הפיגמנט ומפרקת אותו 
  • Tixel: טכנולוגיה תרמית הכוללת ידית טיטניום ייחודית המייצרת פולסים קצרים ובלתי מורגשים של חום המביאים לפציעה מבוקרת של שכבת הדרמיס. 
  • שיטת קוסמלאן: טיפול פילינג עוצמתי לכתמים עמוקים, בטיפול זה העור משיל בימים הראשונים את שכבות הפיגמנטציה והתוצאה הסופית ניכרת במהרה ונשארת לאורך זמן אך אותה יש לתחזק באמצעות תכשירים ביתיים.

כל אחד מהטיפולים מבוצעים על ידי מטפלת ביוטי-טק מיומנת ומוסמכת שהוכשרה לטיפול בטכנולוגיה שנבחרה ומבצעת את הטיפול ברגישות רבה במטרה להשרות לך תחושת נועם ונוחות מיטבית.

מעקב טלפוני ופרונטלי

מעקב טלפוני ופרונטלי

בטיפולים להבהרת כתמים בפנים, ההפרש בין טיפול לטיפול נע בין שבוע לחודש, בהתאם לסוג הפיגמנטציה וסוג הטיפול שנבחר. כדי שנוכל ללוות את התהליך באופן מלא, ניצור איתך קשר טלפוני בין טיפול לטיפול ונבקש ממך לשלוח אלינו תמונות של העור כדי לעקוב אחר השינויים. לעיתים נקבע פגישה פרונטלית עם היועצת כדי שתוכל לבחון בצורה מיטבית אחר תגובת העור לטיפולים, השפעתם ובמידת הצורך לשנות את הפרוטוקול הטיפולי בהתאם לתגובת העור. בין טיפול לטיפול, וכן לאחר סיום הטיפולים יידרש המשך טיפול עם תכשירים שונים בבית שיסייעו בדיכוי ייצור הפיגמנטציה וימנעו הופעה חוזרת של הכתמים. כמו כן, חשוב להקפיד למרוח מקדם הגנה בכל ימות השנה.

אחרי שתסיימי את כל שלבי הטיפול, הכתמים יהפכו לזיכרון רחוק ואת תיהני מפניך החלקות והזוהרות. מוכנה לצאת לדרך? השאירי פרטים ונציגינו יחזרו אליך בהקדם. בהצלחה!

 

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך