המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
הסרת שיער לבעלות שיער בהיר

בעלות שיער בהיר לא יכולות להסיר שיער בשיטות מתקדמות – נכון או לא נכון?

אם את בעלת שיער בלונדיני או ג'ינג'י, בודאי שמעת לא פעם שהסרת שיער בטיפולים מתקדמים אינה מתאימה לך. האם זה כך? היום יש מקרים רבים בהם כן ניתן לטפל ולהסיר שיער בהיר אך בעל גוון, בטכנולוגיות שונות.

הסרת שיער בטכנולוגיית IPL – איך זה עובד?

אחת השיטות המתקדמות והיעילות ביותר להסרת שיער פנים וגוף היא בטכנולוגית IPL (ראשי תיבות של: Intense Pulsed Light). הטיפול עושה שימוש בגלי אור בכדי לזהות את השערה ולהרוס אותה מהשורש. מכשיר ה- ipl שולח הבזקי אור של גלים באורכים משתנים. הבזקי האור ניתנים לשליטה על ידי המכשיר בהתאם לגוון העור והשערה. קרן האור נבלעת בצבע השיער וחודרת פנימה עד לזקיק השערה לכן חשוב שיהיה גוון כלשהו לשערה בה רוצים לטפל. קרן האור מנתקת את הזקיק מנים הדם שנצרב, וכך נפסקת ההזנה לשורש השערה.

לקרן האור יהיה קשה לתפוס שערות שקופות, בלונדיניות בהירות או ג'ינג'יות. אם את בלונדינית כהה או אדמונית בגוון מעט כהה יותר, יתכן וכן תוכלי לעבור את הטיפול – זאת לאחר שתעברי אבחון וטסט כדי לוודא שהשערה אכן נקלטת.

יתרונות השיטה

היתרונות הגדולים של השיטה הם שמדובר בטכנולוגיה בטוחה מאד, ללא כאב ותופעות לוואי והסיכונים בשימוש בה נמוכים מאד בהשוואה לטכנולוגיות אחרות. לאחר הטיפול אין צורך בזמן מנוחה או התאוששות ואפשר מיד לחזור לשגרה.

היתרון המשמעותי הנוסף של שיטת IPL להסרת שיער הוא שניתן להתאים את הטיפול בהתאמה אישית לכל מטופלת. זאת בזכות השליטה בצורת הפולס לפי מאפייני העור והשיער. כך שלמעשה כל אחת יכולה לעבור טיפול הסרת שיער ipl ללא חשש בין אם העור כהה או בהיר , השיער עבה במיוחד או פלומתי ודק. הגמישות של קרן האור מאפשרת גם התאמה בין אזורים שונים אצל אותה מטופלת.

למי שיטת IPL מתאימה?

שיטת IPL להסרת שיער מתאימה לנשים בכל הגילאים אשר סובלות משיעור מכל סיבה שהיא – גיל, מצב הורמונאלי ועוד, בכל דרגה של שיעור, החל משיעור קל ועד לשיעור קשה. השילוב האידאלי להסרת שיער בלייזר הוא שיער כהה עם גוון עור בהיר. קרן הלייזר עוברת את העור הבהיר ונספגת במלואה בשורש השערה הכהה ושורפת אותו לחלוטין. קרני האור במכשיר ה- IPL ניתנות לכיוונון מה שהופך את הטכנולוגיה ליעילה עבור מגוון רחב יחסית של גווני עור לעומת שיטות אחרות.

בקליניקות שלי אנו מטפלים בהסרת שיער פנים בשיטת YMAX – שיטה ייחודית וחדשנית המבוססת על טכנולוגיית IPL . הטיפול עושה שימוש בגלים של קרני אור ויעיל במיוחד לשיער הפנים. הוא אינו כואב ובניגוד לשיטות אחרות הנהוגות בשוק אינו מצריך גילוח לפניו. המטופלת עוברת ראשית אבחון לבדוק את מידת התאמתה לטיפול לפי גוון עורה, גוון השערה וכדומה. בתום האבחון, נקבעת ההתאמה המדויקת של סוג הטיפול, משך הטיפול ומספר הטיפולים הדרוש.

קראו גם:

8 עובדות שלא ידעתן על הסרת שיער ואתן חייבות לדעת!

3 סיבות שיגרמו לך להפסיק עם פינצטה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך