המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
את רזה ועדיין יש לך צלוליט?

את רזה ועדיין יש לך צלוליט? בואי תביני למה זה קורה

בואי נדבר על צלוליט… כן השומן המרגיז הזה שמופיע לרוב בירכיים ובישבן, סוג של עור רפוי שנראה כמו קליפת התפוז, רק להבדיל מתפוז בגוון כתום בוהק, צלוליט רחוק מאוד מהמראה היפה של התפוז. וכן, זה לא ממש משנה אם את רזה או מלאה, כמעט לכל אישה יש צלוליט ברמות משתנות.

רק שלא תקראי לו צלוליטיס

הרבה מתבלבלות בין צלוליט לצלוליטיס, מן צמד מילים מבלבל. אז בואי נעשה סדר. צלוליט הוא הצטברות של שומן תת עורי הנפוץ באזורי הישבן, הירכיים וה״צדדים״, סוג של מראה גבשושי של העור, אשר נגרם כתוצאה מאי זרימת דם טובה ומספקת לאזור, מה שגורם להצטברות שומן המכילה פסולת ורעלים. לעומת זאת, צלוליטיס הוא זיהום חיידקי בעור שיש לטפל בו באופן שונה ביחס לצלוליט שהוא יותר מפריע ברמה האסתטית.

למה נוצרים לנו שקעים ובליטות בעור, וליתר דיוק צלוליט?

העור משמש כשכבת הגנה חיצונית לרקמות שלנו ותפקידו להגן עלינו מפני חדירת זיהומים והתייבשות. העור מורכב מכמה שכבות השונות זו מזו:

  • שכבת האפידרמיס – היא השכבה החיצונית המכילה תאים עשירים בחלבון קרטין, המקנה לעור את הקשיחות הנדרשת.
  • שכבת הדרמיס – תפקידה להקנות לעור גמישות ואלסטיות ויש בה קולגן ואלסטין.
  • שכבת ההיפודרמיס – זוהי השכבה התת עורית שבה נמצא הצלוליט. למעשה, בשכבה זו מצטברים תאי שומן העטופים בסיבי רקמת חיבור (הנראים כמו רשת), סוג של כדורי ספוג המשמשים כבידוד טרמי ומספקים מאגר שומן רזרבי למצבי רעב. כמות השומן משתנה מאחת לאחת בהתאם לתזונה שלה.

ככל שתאי השומן גדלים בשכבה התת עורית (ההיפודרמיס), רקמת החיבור שמקיפה אותם נחלשת, ולכן השומן נדחף דרך רקמות החיבור כמו כדורי ספוג לרשת, ולכן נוצר המראה הספוגי או אם תרצי מראה של קליפת תפוז – הלו הוא הצלוליט. כמובן שככל ועובר הזמן השומן שדיברנו עליו נדחק עוד ועוד ומגיע גם לשכבות הנוספות כמו הדרמיס ופולש לתוכה, מה שמבליט יותר את המראה הגבשושי (ובשפה שאנחנו מכירות סימני מתיחה).

תכל׳ס מה אפשר לעשות?

אז אחרי שהבנת למה הצלוליט נוצר, נותר לך לדעת כיצד לטפל בו. אז זה פשוט מאוד, כדי להעלים את השומן הזה, עלינו לפזר אותו, ממש ככה. אפשר לפזר אותו על ידי ביצוע פעילות גופנית כמו אירובי הידוע כשורף שומן, מומלץ לבצע פעילות של לפחות 45 דקות 2-3 פעמים בשבוע כמו הליכה, ריצה, ספינינג ואירובי שתפקידם להמריץ את הדם באזור הירכיים והישבן ששם הצלוליט נפוצה מאוד. הפעילות הזו גם מעודדת את הגוף להשתמש בשומן שנאגר לצורך אספקת אנרגיה לגוף, ולמעשה בונה כלי דם חדשים בדיוק באזור של הצלוליט.
או על ידי טיפולים אסתטיים המפזרים את השומנים הללו ומקנים לעור מראה אחיד יותר.

טיפולים קוסמטיים להעלמת הצלוליט

הטיפול היעיל ביותר לטשטוש צלוליט הוא בשיטת גלי רדיו הפועל באמצעות טכנולוגיית גלי רדיו החודרת לשכבות התת עוריות, וכך למעשה מסייעות לפרק את הצלוליט שנוצר באזור הטיפול. למעשה, הטכנולוגיה מבצעת חימום פנימי ועמוק של רקמת השומן שנאגרה במקום, מה שגורם להאצה של זרימת הדם, הגברת קצב חילוף החומרים, פירוק השומן וכמובן לתוצאה שאת רוצה – טשטוש הצלוליט.

רק נציין שטכנולוגיית גלי רדיו נחשבת כיום ליעילה ביותר לא רק לטשטוש צלוליט, אלא וגם לטיפול בהצרת היקפים והמסת שומן, ואף מסייעת למתיחת עור עודף באזורים שונים בגוף, כך שתוכלי ליהנות מכמה פעולות בטיפול אחד והכל ללא כאבים, ללא ניתוחים וללא הותרת צלקות וסימנים.

רוצה לדעת קצת יותר על שיטת גלי רדיו לטשטוש צלוליט? אנחנו מזמינות אותך להשאיר פרטים ואנו נתאם אתך פגישת היכרות ללא עלות!

קראי עוד במגזין על העלמת צלוליט בגלי רדיו, האם באמת אפשרי להגיע לתוצאות טובות?

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך