המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
סימני מתיחה וצלוליט

איך ניפטר מסימני מתיחה וצלוליט?

יצא לכן לחשוב למה אנחנו תופסות עור חלק כעור צעיר? בשביל להבין את זה, אנחנו צריכות רגע, וזה באמת ייקח רק רגע, כדי להיזכר במה שפעם היה לנו מובן מאליו והיום הוא לפעמים, מטרה נחשקת. אם יש לכן ילדים, אז זה קל במיוחד, כי העור שלהם חלק ואחיד באופן טבעי. עור חלק הוא חלק מהנעורים, חלק ממאפייני העור בגיל הצעיר.

סימני מתיחה – מזכרת מהדיאטה או הלידה

עם השנים, הגוף שלנו עובר תהליכים שונים שגורמים לו להימתח באופן בלתי צפוי או בלתי מבוקר. התוצאה של שינויים אלה נראית לעין והיא מתבטאת בסימני מתיחה שמופיעים על העור. יש כמה סיבות שיכולות לגרום להם: דיאטות – בייחוד כשמדובר בירידה קיצונית במשקל – גורמות לעור להימתח, מתיחה שגורמת לריפיון ובהמשך לסימני מתיחה, בעיקר באיזור הישבן, הירכיים ובזרועות בהן העור נראה מדולדל. הסיבה השנייה היא הריון ולידה שבמהלכם העור, ובמיוחד עור הבטן, נמתח ולאחר הלידה הוא עלול להיראות נפול ועליו סימני מתיחה. סימנים אלה הם עדות לכך שהגוף שלנו עבר משהו והמראה הופך ללא אחיד ולא אסתטי עבורנו.

צלוליט או למה יש לי עור תפוז?

אם לעור שלך או לחלקים ממנו יש מראה גבשושי, שמזכיר את קליפת התפוז, רוב הסיכויים שאת סובלת מצלוליט. רגע, לפני שנמשיך, יכול להיות שאת מכירה את התופעה בשם הנפוץ יותר שלה, צלוליטיס. אבל צלוליטיס היא מחלה בדלקת ברקמת השומן בגוף שכדי לטפל בה צריך טיפול רפואי, כמו בכל מחלה אחרת. צלוליט הוא המצב האסתטי שנגרם מהצטברות שומן מתחת לעור. עכשיו אפשר להמשיך: כאשר זרימת הדם לרקמת העור לא טובה מספיק, העור מתחיל להתגבש ולהיראות בלתי אחיד, לפעמים הוא נראה כמו המרקם של גבינת קוטג'. אם את מבינה על מה אנחנו מדברות, כנראה שיש לך את זה. ואם אנחנו כבר כאן, אז בואו ננפץ רגע מיתוס נפוץ: אמנם ככל שכמות השומן בגוף גדולה יותר כך יש סיכוי גדול יותר להיווצרות צלוליט אבל גם מי שאין לה עודף משקל בכלל עלולה לסבול מהתופעה. מדובר בתופעה גנטית ואם לאמא שלך או לסבתא שלך או לנשים אחרות במשפחה יש צלוליט הסיכוי שגם לך יהיה – גדול יותר מאשר אישה שבמשפחתה אין היסטוריה גנטית של התופעה.

אוף, למה העור שלי נראה ככה

אם את מרגישה מבוכה כשסימני מתיחה וצלוליט מופיעים ומתפשטים ובגללה ממעטת ללכת בבגדים שחושפים אותם, את לא לבד. מבוכה ואפילו בושה הן רגשות טבעיים שצפים אצל נשים רבות, וגם גברים אגב, שבגללם מעדיפים מכנסיים ארוכים, אפילו ביום הכי חם של הקיץ. "סימני המתיחה והצלוליט גרמו לי במשך תקופה ארוכה לוותר על בילוי בחוף הים או בבריכה", מספרת לי, בת 30, מחיפה. "אני גרה מול הים וזה היה הכי מבאס בעולם, אבל התביישתי ללכת ככה". גם חברתה יעל, בת 33 מעתלית, מזדהה: "סימני המתיחה גרמו לי מבוכה רבה כי העור נראה מוזנח ולא מטופל ואני הכי שומרת עליו ומטפחת אותו! במשך שנים העדפתי להסתיר אותו כדי שלא יראו אותו ואני אתבאס".

סימני מתיחה וצלוליט – הפתרון האידיאלי

יש פתרונות כירורגיים שמשפרים ואפילו מעלימים סימני מתיחה, אבל כיום את ממש לא צריכה לבחור בפתרון פולשני כשהטכנולוגיה המתקדמת מציעה לך פתרון איכותי שיכול לעזור ללא ניתוח, ללא החלמה או תופעות לוואי. הכירי את טכנולוגיית הביוטי-טק החדשנית שפועלת על גלי רדיו וקיימת בקליניקה שלנו ומעודדת את התחדשות העור והמרצת מחזור הדם שתורם לניקוז רעלנים מהרקמה, הקטנת מרבצי צלוליט והשגת מראה עור אחיד ע"י ייצור מוגבר של קולגן. בנוסף לכל אלה, החימום של גלי הרדיו מפרק את חומצות השומן שבתאים וכך מתקבלת תוצאה של הצרת היקפים. העור הרפוי, המידלדל יזכה למיצוק והידוק תוך מספר קטן של טיפולים וכמעט ללא כאב. טכנולוגיה זו היא טכנולוגיית RF. הידית השנייה שבה אנחנו משתמשים בקליניקה שלנו היא ידית המיקרופלזמה שיוצרת תעלות מיקרוניות המעודדות ייצור ובנייה של עור חדש ועידוד התחלה של הליך של ייצור קולגן ואלסטין חדשים. תהליכים אלה מטשטשים את סימני המתיחה והעור נראה אחיד וחלק יותר. את הטיפול אפשר לבצע בכל איזור בגוף בו מופיעים סימני מתיחה: בטן, ישבן, צדי הגב, חזה, זרועות ובכל איזור בו קיימת נטייה למתיחת עור וסימנים ולעודפי עור ושומן.

רוצה לטפל בסימני המתיחה והצלוליט וליהנות מתוצאות יפות במהירות האפשרית? השאירי פרטים וניצור איתך קשר

קראו כתבות נוספות בנושא:

את רזה ועדיין יש לך צלוליט? בואי תביני למה זה קורה

כל הגורמים ודרכי הטיפול האפשריים לסימני מתיחה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך