המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
איך אפשר באמת להצר היקפים

איך אפשר באמת להצר היקפים בגילאים בוגרים?

הצרת היקפים בגילאים בוגרים היא בהחלט אתגר. לצערנו הגיל עושה את שלו, ההריונות, הלידות והשפע של הפחמימות המוצעות לנו – לא בדיוק עוזרים לנו להגיע להיקפים הרצויים, ובמיוחד בגילאי 40+ שבהם קשה יותר להרזות. איך בכל אופן תוכלי להצר היקפים ועדיין לשמור על שגרת חיים נורמלית? הכל כאן בכתבה.

את בטח מכירה את זה… פתאום צץ לו שומן עיקש בבטן התחתונה וסביב המותניים, ואם בגילאים צעירים היית שומרת חודש הוא היה נעלם, בגיל 40+ פתאום כל סנטימטר או כל קילו הופכים להיות אתגר. פשוט תחושה שכלום לא זז על אף התזונה המתונה. אז קודם כל נסביר שזוהי תופעה טבעית בגילאים אלו, ולכן במקום להתחיל להישקל כל יום, עדיף להתמקד בצמצום ההיקפים, כיוון שהם יכולים לגרום לך להרגיש יותר אנרגטית, לאפשר לג׳ינס שלך להיסגר ביתר קלות ובכלל להפחית את הסיכון לבעיות בריאותיות שונות.

אז מהן הדרכים האמיתיות ל- הצרת היקפים?

ספורט בעצימות גבוהה
מחקרים מראים כי פעילות אירובית בעצימות גבוהה יעילה מאוד עבור הצרת היקפים, ובמיוחד להורדת השומן העיקש בבטן התחתונה. אך חשוב להבין שעקביות והתמדה היא שם המשחק. הקפידי על ביצוע פעילות גופנית לפחות 2-3 פעמים בשבוע למשך לפחות 45 דקות. תוכלי להתחיל בהליכה ולאט לאט להגביר קצב, או לחלופין לבצע אימון פונקציונאלי המשלב אירובי וכוח.

הקפידי על תזונה המבוססת על ריבוי חלבונים וסיבים תזונתיים
מזונות המבוססים על חלבונים עדיפים בהרבה מפחמימות פשוטות הגורמות לשומן הבטני להופיע. חלבונים יכולים להיות דגים, מוצרי חלב וקטניות שהם מקור מעולה לחלבון באיכות גבוהה ומסייעים להפחית את השומן הבטני. דבר נוסף, מומלץ לצרוך מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, כיוון שהם סופגים מים ומאטים את עיכול המזון במערכת העיכול. בכל מקרה מומלץ להימנע ממזונות המכילים שומן טראנס שהם הגורמים העיקריים לשומן בטני.

החליפי קפה בתה ירוק
אם את רגילה לשתות סביב 2-3 כוסות קפה ביום, החליפי אחד מהם בתה ירוק היעיל לשיפור חילוף החומרים בגוף ולמניעת תחושת נפיחות בבטן התחתונה. מומלץ להוסיף לתה לימון שגם הוא מעולה לשיפור חילוף החומרים. בקיץ תוכלי להכין מראש תה קר עם ממתיק טבעי כמו דבש ופשוט לשתות אותו במקום מים, אך לא לוותר על שתיית 2 ליטר מים ביום.

הימנעי משתיית אלכוהול ומשקאות מוגזים
מחקר מראה שאחד התופעות להופעת השומן הבטני הוא צריכת אלכוהול ושתיית משקאות מוגזים עתירי סוכר. נסי להתרחק מהם כמה שאפשר ובמקומם שתי מים או תה ירוק קר כפי שהסברנו קודם, כך תוכלי לזרת את תהליך הצרת ההיקפים.

הפחיתי סוכרים
בדומה לפחמימות ושומנים, גם סוכרים תורמים להופעת השומן הבטני וה״צדדים״, כיוון שסוכרים מכילים פרוקטוז הגורם להשמנת יתר ובעיות בריאותיות כמו כבד שומני, סוכרת 2, וחמור מכך – הופעת קמטים על הפנים. אם את חייבת משהו מתוק (ובינינו מי לא) העדיפי לצרוך סוכרים טבעיים מפירות, תמרים וכו׳.

הדרך המהירה והקצרה להצרת היקפים

כיום אין צורך לעבור תחת שולחן הניתוחים על מנת להצר היקפים. טכנולוגיית גלי רדיו (RF) נחשבת ליעילה ביותר להצרת היקפים והעלמת השומן הבטני, ועל הדרך גם לטשטש את הצלוליט. הצרת היקפים בגלי רדיו מבוססת על טכנולוגיית הביוטי-טק המביאה תוצאות מעולות, כיוון שגלי הרדיו חודרים דרך העור עד לרקמות השומן ומעודדים האצה של זרימת הדם והגברת קצב חילוף החומרים, ובמקביל להגברת תהליך הניקוז הלימפתי. כל אלה גורמים לשחרור עודפי שומן עיקשים.

בקליניקות יפה מקסימוב תקבלי ייעוץ מקדים להצרת היקפים והתאמת השיטה לסוג העור שלך והתוצאות הרצויות, והכל ללא התחייבות!

רוצה לשמוע עוד על טכנולוגיות הביוטי-טק? השאירי פרטים וניפגש >>>

*המידע אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי.

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך