ניקוי פנים עמוק

טיפול 10,000 לעור הפנים – לניקיון מושלם

הסוד לעור פנים זוהר ורענן הוא טיפול יסודי בניקוי העור. ניקוי פנים עמוק בקליניקות יפה מקסימוב הוא טיפול המותאם אישית לכל מטופלת ומטופל בהתאם לסוג ומצב העור, ובעיקר לאלו הדרושים בניקוי עמוק ויסודי; בעלי עור אקנתי, קומודוגנים (בעלי "שחורים"), בעלי עור עבה ולא מטופל או בעלי עור אפרורי הזקוק ללחות ורענון. ניקוי פנים עמוק נעשה על ידי הטכנולוגיות החדשניות בתחום, לרבות טכנולוגיית הדרמה־קליר לטיפול פילינג, ניקוי ולחות וטיפול במכשיר המולטי 8 הכולל שמונה פונקציות במכשיר אחד לטיפול באקנה, החלקת קמטים, מיצוק והידוק העור ופילינג קל. כל הטיפולים לניקוי עמוק ניתנים על ידי קוסמטיקאיות מדופלמות שהוסמכו לטיפול במכשירים הללו, והתוצאות? ניקיון מושלם ועור צעיר, רענן וזוהר.

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

ביפה מקסימוב אנו ממליצים לכל איש ואישה ובכל גיל להגיע לטיפול פנים קלאסי אחת לכמה חודשים ולכל היותר אחת לשנה לטיפול רענון הכולל פילינג קל, ניקוי והחדרת לחוּיות. את הטיפול הקלאסי אפשר גם לשדרג בטיפולים טכנולוגיים חדישים לניקוי פנים עמוק, תוך שימוש באחת או יותר מהטכנולוגיות הבאות הזמינות בקליניקות יפה מקסימוב:

דרמה־קליר: הטכנולוגיה של דרמה־קליר היא טכנולוגיה יעילה ובטוחה לניקוי פנים עמוק, המחדש ומחייה את עור הפנים ומותיר עור נקי וזוהר. הטיפול ניתן בשלושה שלבים, פילינג, ניקוי והזנה. שלב הפילינג נעשה על שכבת העור העליונה המתאפיינת בכתמים, ביובש ובמרקם לא אחיד. הפילינג נעשה באמצעות שימוש בחומצת אלפא הידרוקסי והוא מסייע להסרת תאים מתים, הפחתת קמטים וקמטוטים והבהרה של העור. לאחר מכן, שלב ניקוי העור נעשה באמצעות שימוש בחומצה סליצילית בטא הידרוקסית אשר חודרת לתעלות השומן ומנקה אותן ביסודיות. החומצה מפרקת את הליפידים וחושפת עור נקי לספיגת חומרים פעילים. בשלב השלישי, שלב ההזנה, מוחדר לעור סרום הזנה מיוחד ומרוכז המורכבת ממולקולות זעירות החודרות לעומק עור הפנים, כולל נוגדי חמצון, מינרלים וויטמינים המעכבים את תהליך ההזדקנות ומעודדים את התחדשות העור. 

מולטי 8: טיפול משולב המתאים למגוון מצבים, הכולל טיפול בפילינג, טיפול באקנה, מזותרפיה ללא מחטים, החלקת קמטים, מיצוק והידוק העור. כל אלו ניתנים למעשה באמצעות שמונה פונקציות הכלולות במולטי: גלי רדיו RF, פילינג יהלום להסרה ושאיבה של תאי עור מתים ולניקוי יסודי של עור הפנים, ידית קרח להרגעת העור וטיפולים שונים, התזת חמצן טהור לעור, ראש זכוכית לטיפול באקנה דלקתי באמצעות שאיבה, מזותרפיה ללא מחטים, ביו־קרנט להחלקת קמטים וקמטוטים באזור העיניים וזווית הפה, סקרבר דו קוטבי לניקוי העור והחדרת חומרים. השימוש במולטי 8 מתאים לכל אזור הפנים ולכל גוון עור, הוא מעניק טיפול עדין ולא פולשני והתוצאות נראות במהירות. יש לציין שטכנולוגיה זו מעניקה טיפול פנים קלאסי משודרג, כדי להגיע לתוצאות מקסימליות, יש לערוך סדרת טיפולים מותאמת למצב העור.

כל אחד מהטיפולים הללו וגם טיפולים אחרים מותאמים למטופלינו לאחר פגישת ייעוץ אישית וקבלת אבחון כולל של עור הפנים בשיטת Y360 המתקדמת המאפשרת התאמה מדויקת של תוכנית הטיפולים למצב העור ולצורך הקיים במטרה להעניק את התוצאה הטובה ביותר לעור הפנים.

לא תאמיני איזה הבדל משמעותי תרגישי לאחר ניקוי פנים עמוק, וגם אחרים יבחינו בזה מייד – עור רענן, צעיר וזוהר. מוכנה להעניק לעור הפנים שלך ניקוי יסודי? השאירי פרטים ואנו ניצור איתך קשר בהקדם!

Watch the difference

גלרית וידיאו

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

המגזין וחדשות אחרונות

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים