הסרת שיער לנשים

הסרת שיער– לא תאמיני כמה שזה פשוט

איך משיגים היום גוף חלק? איך מטפלים בשיער עודף מהפנים? זה הזמן לשכוח מהשיטות הישנות להסרת שיער ולהתקדם לטכנולוגיות הביוטי-טק החדשניות שקיימות בקליניקות יפה מקסימוב – הסרת שיער מהגוף באמצעות טכנולוגיית הלייזר המתקדמת והבטוחה של הסופרנו פלטינום, והסרת שיער מהפנים בשיטת YMAX ללא כאב, ללא גילוח תוך שמירה על עור הפנים. טיפול מהיר, בלי כאב ובבטיחות גבוהה, במחירים המותאמים לכל כיס – הפרידה מהשיער המיותר מתחילה עכשיו!

הסרת שיער לילדים
השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

אחד מהשינויים המשמעותיים ביותר שעברו על עולמות היופי והאסתטיקה בשנים האחרונות היא כניסתן של טכנולוגיות מתקדמות שמשנות את כל הדרך שבה אנחנו מטפלות בגופנו. הסרת שיער מהגוף וטיפול בשיעור יתר בפנים היו מאז ומתמיד פרקטיקות מסורבלות וכואבות שגזלו מאיתנו שעות רבות, אך מעתה הן הופכות לפשוטות, מהירות ואפילו יש שיגידו נעימות.

את התהליך אנו מתחילים בפגישת ייעוץ ואבחון אישי, ללא עלות, על ידי יועצות הביוטי-טק של יפה מקסימוב. מטרת הפגישה היא להתאים את הטיפול על פי הצורך של המטופלת והתקציב המבוקש, תוך בחינת אזורי הטיפול הנדרשים, כדי לאפשר את התוצאה הטובה ביותר. בסוף הפגישה תצא המטופלת לדרך לאחר שהותאמה התוכנית האישית.

טיפול להסרת שיער הפנים

טיפול הסרת שיער בפנים בקליניקות יפה מקסימוב נעשית בשיטת YMAX, שיטה ייחודית שפותחה על ידי יפה ועשתה מהפכה בתחום הסרת השיער מהפנים. עד היום הסרת שיער מהפנים נעשתה בשיטות שאינן מתאימות לטיפול בשיער הפנים ששונה משאר הגוף, אם בסוג השיער, בעובי, בצפיפות השיער ובכיוון הצמיחה, שיטות כמו שעווה וגילוח שעלולות לגרום להגברת הצמיחה ולנזק בעור הפנים או לייזר המחייב גילוח של אזור הטיפול. שיטת YMAX משתמשת בטכנולוגיית קרני אור שמוליכה את החום אל זקיק השערה וממיס אותה, שיטה זו מותאמת לעור הפנים העדין ואינה גורמת לצלקות ולנזק, היא אינה כואבת ואינה מחייבת גילוח, והיא מאפשרת דיוק ויעילות גבוהה.

טיפולי הסרת שיער גוף

הטיפולי הסרת שיער גוף בקליניקות יפה מקסימוב נעשים באמצעות טכנולוגיית סופרנו פלטינום, טכנולוגיית לייזר מתקדמת המתאימה לכל סוגי השיער (מלבד בלונדיני, ג'ינג'י או לבן) ולכל גווני העור. הטכנולוגיה פועלת באמצעות לייזר פולי-כרומטי בשלושה אורכי גל בו־זמנית ובכך מאפשר הסרת שיער מקיפה יותר ביעילות גבוהה. מדובר בטכנולוגיה בטוחה מאוד ללא סכנה לכוויות, וזאת בזכות תהליך חימום הדרגתי ומבוקר המשולב בטכנולוגיות לקירור העור. תהליך החימום ההדרגתי הוא זה שגם מאפשר טיפול בגווני העור השונים תוך שמירה על שכבות העור. התהליך עצמו אין כואב. הוא נמשך שניות ספורות בלבד באזורים קטנים וכמה דקות באזורים גדולים.

הטכנולוגיות להסרת שיער, כמו כל המכשור הקיים בקליניקות יפה מקסימוב, נמצאים בפיקוח של מכון התקנים ובעלי תו תקן ישראלי המאשר כי המכשיר עומד בסטנדרטים הגבוהים הנדרשים, וכן עומד בתקנים נוספים להבטחת בטיחות מקסימלית, כמו אישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי (ה־FDA) ותקן ה־CE האירופאי. את הטיפול מעניקות מטפלות ביוטי-טק מיומנות ומסבירות פנים שעברו השתלמות על מכשירי הסופרנו, וצברו שעות ניסיון רבות על המכשירים.

הסרת שיער בקליניקות יפה מקסימוב הן הבטחה לאיכות חיים טובה יותר, כשטרדת השיער המיותר מאחוריך. רוצה לשמוע עוד מידע? השאירי פרטים ואנו ניצור איתך קשר בהקדם!

Watch the difference

גלרית וידיאו

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

Before and After

לפני הסרת שיער YMAX לפני
אחרי טיפול הסרת שיער YMAX אחרי

המגזין וחדשות אחרונות

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​ לפגישת ייעוץ בחינם

הטבות נוספות למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם

,Hi you

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​ לפגישת ייעוץ בחינם

הטבות נוספות למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם