הסרת שיער באינפרא אדום

אינפרא אדום? מושג הולך ונעלם

בשלט רחוק, בעכבר המחשב, בסיבים האופטיים וכן, גם במרכזי האסתטיקה – קרינה אינפרא אדומה, שהתגלתה בתחילת המאה ה-19, משרתת אותנו באין-ספור תחומים בחיים. ובכל זאת, טיפולי הסרת שיער באינפרא אדום שכיכבו בעשור הקודם כמהפכה בתחום הסרת השיער נעלמו מחיינו. האומנם? למעשה, הטכנולוגיה עדיין כאן והיא רק הולכת ומשתפרת, פשוט קוראים לזה IPL.

הסרת שיער בפנים באפילציה
השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

עד לפני כמה שנים, בחיפוש אחר טיפולים להסרת שיער, לצד האופציות המסורתיות כמו שעווה או אפילציה הייתם נתקלים בשתי טכנולוגיות – הסרת שיער בלייזר והסרת שיער באינפרא אדום, טכנולוגיות המבוססות על עיקרון דומה: אנרגיית אור פוגעת במקומות בעור שבהם יש צפיפות גבוהה של פיגמנט, למשל שערה, אז היא מחממת את השערה והחום מגיע עד לזקיק ופוגע בו וביכולת שלו לייצר שערה חדשה. ההבדל הוא שבלייזר מדובר בקרן אור ממוקדת לעומת ספקטרום רחב שלאורכי גל (בין 500 ל-1,200 ננומטר) בהסרת שיער באינפרא אדום, טיפול שלמעשה מבוסס על מה שהיום ידוע כטיפולי IPL (Intense Pulsed Light), כלומר הבזקי אור. שתי הטכנולוגיות נכנסו לשימוש בעולמות הקוסמטיקה בעשורים האחרונים, ועברו עם השנים חידושים ושיפורים טכנולוגיים רבים. 

טיפולי ה-IPL הראשונים בישראל כונו כאמור 'הסרת שיער באינפרא אדום', על שם טווח אורכי הגל שעליו היו מבוססים המכשירים. לאורך השנים חלו כאמור שיפורים רבים בתחום, הזמן בין הבזק אחד של אור לאחר הלך והתקצר עד לכדי פולס אחד לשנייה, מה שקיצר את משך הטיפול, והיכולת להתאים את הטיפול לסוג העור הלך והשתפר. כמו כן הוצמדו לה טכנולוגיות קירור שהופכות את התהליך שמלכתחילה לא נחשב לכואב במיוחד ביחס לטיפולים אחרים להסרת שיער, כמו אפילציה או הסרת שיער בשעווה, לכמעט בלתי מורגש.

הסרת שיער באינפרא אדום – מה לפנים ומה לגוף?

בעוד שתחילה שני הטיפולים יועדו לכל חלקי הגוף, היום אנו יודעים כי טיפולי לייזר יכולים להביא לתוצאות מצוינות להסרת שיער גוף, אך לא מתאימות לטיפול בשיער הפלומתי וההורמונלי המאפיין את הצמיחה בפנים. אחד מהדברים שנמצאו הם כי קרן הלייזר חודרת לעומק שכבות האפידרמיס ולמעשה יכולה לגרום להתעוררות של זקיקים רדומים וכך להביא דווקא לצמיחת שיער. זאת ועוד, לייזר מחייב גילוח של העור לפני כל טיפול, פעולה פחות נעימה למטופלות כשמדובר בעור הפנים העדין. לעומת זאת, כיוון שטכנולוגיות IPL כמו הסרת שיער באינפרא אדום פועלת במאות גלי אור באורכים שונים, אפשר להתאים את הטיפול על פי סוג השיער והעור, יכולת שהלכה והשתפרה באופן משמעותי בשנים האחרונות, וכך יכולה להתאים לכל גווני העור. שתי השיטות אפקטיביות פחות לבעלות שיעבר בלונדיני, ג'ינג'י או לבן.

המהפכה בתחום הסרת שיער פנים

הדרך שעשו טכנולוגיות להסרת שיער, מהטיפולים הראשונים להסרת שיער באינפרא אדום הראשונים ועד היום היא משמעותית. השיטה המומלצת ביותר להסרת שיער פנים היא שיטת YMAX של יפה מקסימוב. היא מבוססת על טכנולוגיית קרני האור המותאמת לכל אזור ואזור בפנים בהתאם לסוג העור, למצב העור ולגוון השיער והעור. קרני האור ממיסות את השיערה עד לגובה פני העור, מוליכות את החום אל הזקיק שצורב אותו ובכך לא מתאפשרת צמיחה חוזרת.

רוצה לשמוע עוד על YMAX? השאירי פרטים ואחת מהנציגות שלנו יחזור אליך בהקדם לקביעת פגישת התייעצות ראשונה ללא עלות!

Watch the difference

גלרית וידיאו

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

Before and After

לפני הסרת שיער YMAX לפני
אחרי טיפול הסרת שיער YMAX אחרי

המגזין וחדשות אחרונות

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​ לפגישת ייעוץ בחינם

הטבות נוספות למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם

,Hi you

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​ לפגישת ייעוץ בחינם

הטבות נוספות למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם