גלי רדיו לפנים

טיפולי אנטיאייג'ינג בטכנולוגיית גלי רדיו – לעור צעיר ורענן

מה קורה במפגש בין העור שלנו לגלי הרדיו שגורם לעור שלנו לסלק מעליו את השנים ולקבל מראה רענן וצעיר? הכירו את מיטב הטכנולוגיות עבור טיפול בגלי רדיו בקליניקות יפה מקסימוב. אצלנו המכשירים המתקדמים ביותר בתחומי הביוטי טק שעושים שימוש בטכנולוגיות RF, לרבות Cynergy, Apollo Duet ,Accent Prime ו־Geneo. כל אחד מהם ניתן בהתאמה אישית בשיטת Y360 ומוענק על ידי מטפלות הביוטי־טק המקצועיות שלנו שהוסמכו לטיפול בגלי רדיו לפנים ולגוף בכל אותם מכשירים. כשהחדשנות של גלי הרדיו פוגשת את המקצועיות של יפה מקסימוב נוצרת התוצאה הטובה ביותר!

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לעולמות היופי והאנטי אייג'ינג נוספים בכל שנה עוד ועוד פתרונות טכנולוגיים חדישים המבוססים על שימוש באנרגיה וגלים מסוגים שונים, הנשענים על מנגנוני ההגנה הטבעיים של עורנו. המכשירים הללו משתמשים באנרגיות שונות כמו גלי אולטרה סאונד, לייזר, קרני אור וכיוצא בזה כדי לגרום לפציעות מיקרוסקופיות בשכבות העור השונות. אותה פציעה מעוררת את מנגנוני ההגנה הטבעיים ומזרזת תהליכי בנייה מחדש כדי לרפא את העור באופן טבעי.

בתהליכים אלו נוצרים גם חלבוני קולגן ואלסטין חדשים, האחראים על גמישות ורכות העור. התוצאה של תהליכים אלו היא מראה עור צעיר, רענן ומתוח.

לטכנולוגיית גלי הרדיו, שגויסה גם כן בשנים האחרונות למטרות אלו, נמצאו כמה יתרונות משמעותיים שהופכים אותה לאחת השיטות האפקטיביות והבטוחות ביותר מבין טיפולי הביוטי-טק.

איך עובד טיפול גלי רדיו לפנים ולגוף?

גלי רדיו הם גלים של אנרגיה חשמלית בתדירויות שונות ובאורכי גל שונים. אחד מהגורמים המבדילים אותה מטכנולוגיות שונות כמו לייזר ו־IPL היא שטכנולוגיות האלו המבוססות על קרני אור מתבייתות על פיגמנט העור, וככל שהעור כהה יותר כך גלי האור נספגים במלנין והיעילות פוחתת במקרה של מיצוק העור. לעומת זאת, כשגלי הרדיו פוגשים ברקמת העור, נוצרת התנגדות הגורמת להתחממות של הרקמה שאינה מושפעת מהפיגמנט (מבוססת על חימום המים שבתוך העור) ועל כן מייצרת אפקט עבור כל גווני העור. התחממות הרקמה בשכבות העור העמוקות מייצרת פגיעה בסיבי הקולגן והאלסטין הקיימים, ומיד מתחיל תהליך של ייצור סיבים חדשים. התוצאה היא עור מתוח ורענן בתוך מספר קטן של טיפולים.

טכנולוגיות גלי רדיו משמשת לא רק להצערת הפנים אלא יעילה מאוד גם לטיפולים בהצרת היקפים ובטשטוש צלוליט. כמו כן היא מתאימה לטיפול באזורי הצוואר והדקולטה (למיצוק ומתיחה), לטיפול בידיים, בבטן וברגליים.

מגוון טכנולוגיות טיפול בגלי הרדיו בקליניקות יפה מקסימוב:

כדי להגיע לתוצאת טיפול גלי רדיו הטובה ביותר עבור כל אחת ואחת מלקוחות יפה מקסימוב, כל לקוחה עוברת תהליך אבחון Y360, תהליך ייחודי שפותח בקליניקה מקסימוב וכולל מערכת חכמה המשקללת את כל הנתונים הרלוונטיים על המטופלת, גיל המטופלת, מצב העור, סוג העור וכיוצא בזה. בסוף התהליך מקבלת המטופלת תוכנית טיפולים אישית הכוללת טיפול משולב בטכנולוגיות ובשיטות השונות הקיימות אצלנו. בקליניקות יפה מקסימוב אנו מטפלים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, וכך גם במכשירים החדישים והיעילים ביותר לטיפול בגלי רדיו לפנים ולגוף:

  • ידית הפרקשיונל – ידית ייחודית של מערכת Cinergy לטיפול פילינג ולהתחדשות העור. הידית מבוססת RF להאצת תהליכים חיוניים בעומק הרקמה. הטיפול בידית הפרקשיונל מאפשר הסרה של תאים מתים ומעודד את התאים הפיברובלסטים לייצור חדש של קולגן.
  • ידית הדיימונד – ידית נוספת של מערכת Cynergy למיצוק והצערת העור, באמצעות שילוב של טכנולוגיית RF ופולסים אלקטרומגנטיים המעודדים ייצור של תאים הפיברובלסטיים ודרך כיווץ סבי הקולגן הקיימים מייצר אפקט מיצוק מיידי. הטיפול מעודד יצירת נימי דם בשכבות העור ובכך מסייע לרכיבים חיוניים, כמו גם חמצן, להגיע אל תאי העור.
  • מולטיפולר – טכנולוגיית RF  של מכשיר Apollo Duet  מזרים גלי רדיו מפושטים דרך ארבע אלקטרודות. במפגש עם העור האנרגיה האלקטרומגנטית הופכת לאנרגיית חום שמגיעה לטמפרטורה של כ־42 מעלות המתפשטת באופן אחיד בעור. החום מביא לכיווץ סיבי קולגן קיימים והאצת בנייה מחודשת. בזכות ידית נוספת שפועלת בטכנולוגיית האלקטרופורציה + יונטופורזיס של מכשיר Apollo Duet   ניתן להעשיר את העור בלחות לקראת הטיפול בגלי הרדיו ובכך להגביר את יעילות הטיפול.
  • UniPro – ידית מיוחדת של מערכת ה־Accent Prime מבוססת על גלי רדיו חד־קוטביים ובשיטת חימום הדרגתי. טיפול גלי רדיו לפנים בידית ה־UniPro מיועדת למיצוק עור הפנים באמצעות האצת תהליך יצירת קולגן.
  • Micro Plasma Spark – ידית המיקרופלזמה של מערכת ה־AccentPrime למיצוק העור ולטיפול בצלקות וסימני מתיחה. הידית עושה שימוש בגלי רדיו חד־קוטביים נקודתיים שגורמים ליצירת נקבים זעירים בעור המביאים להתחדשות תאי העור בשכבות העמוקות לצד קילוף שכבת העור העליונה.
  • TriPollar RF – טיפול אנטי אייג'ינג בטכנולוגיית גלי רדיו של מכשיר ה־Geneo  לשיפור של מרקם העור, להפחתת קמטים ולמיצוק העור. הטיפול בגלי רדיו של TriPollar מייצר בזמן קצר אפקט כיווץ ומתיחה של העור שנראים כבר עם הטיפולים הראשונים הנשמרים לאורך זמן רב.

טיפול פנים בטכנולוגיות RF / גלי רדיו לפנים, מומלץ לכל אישה כבר מהעשור השלישי לחייה לתחזוקה ושימור של גמישות העור, עיצוב והדגשת תווי פנים והפחתת שומן באזורי עם מצבורי שומן. בהמשך בעשור הרביעי והחמישי הטיפולים הללו, בתהליך עמוק, מאפשרים שיפור משמעותי ושימור מצב העור.

טכנולוגיות גלי הרדיו הופכות את הדרך לעור רך, צעיר ורענן לנעימה יותר, בטוחה מתמיד ומהירה. עכשיו תורך להשיג את עור הפנים שתמיד חלמת עליו

 

Watch the difference

גלרית וידיאו

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

Before and After

לפני טיפול גלי רדיו לפני
אחרי - גלי רדיו אחרי

המגזין וחדשות אחרונות

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים