המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
כך תיראי מיליון דולר בערב השנה האזרחית החדשה

2020 בפתח: כך תיראי מיליון דולר בערב השנה האזרחית החדשה

שנות ה-20 של המאה ה-21 ממש מעבר לפינה, ומי לא רוצה לחגוג את השנה החדשה ולהיראות רעננה כמו בשנות ה-20 שלה בעצמה? המדריך המלא לכל טיפולי היופי שיגרמו לך להיראות מיליון דולר בערב השנה האזרחית החדשה.

אין זה סוד שכל אחת רוצה להיראות במיטבה בערב השנה האזרחית החדשה; לבוש נוצץ, איפור זוהר, אקססוריז נכונים, להיות במקום המושלם ובזמן המושלם ולהיראות כמי שרק מחכה לטרוף את השנה החדשה שבפתח.

לשם כך בדיוק, הטכנולוגיה הקוסמטית מאפשרת לנו מגוון רחב של טיפולים לפנים ולגוף שלא רק יגרמו לנו להרגיש צעירות ורעננות יותר, אלא ממש יעניקו תוצאות ניראות לעין כבר מיד לאחר הטיפול הראשון.

להפוך פחם ליהלום

טיפולי פילינג קרבון הם תהליך קוסמטי בשימוש במסכת פחם, שמטרתה לספוח שומנים ולכלוך מהעור, להעניק זוהר, לחות, לצמצם נקבוביות, להחליק קמטוטים ולשפר את הצבע, המיצוק והגמישות של עור הפנים.

בתחילת הטיפול מומחית אסתטיקה תמרח את עור הפנים שלך בג'ל מיוחד על בסיס חלקיקי קרבון זעירים, שאחראי על ספיגת קרן הלייזר וביצוע פילינג עדין לשכבת העור העליונה, האפידרמיס. לאחר מכן מתחיל טיפול בלייזר, שמחמם בעדינות את הרקמות וגורם לייצור של סיבי אלסטין וקולגן חדשים, התורמים למיצוק וגמישות העור, ומשפר את זרימת הדם. בסיום הטיפול ג'ל הקרבון מוסר, ולהשלמתו מומחית האסתטיקה המטפלת מורחת על העור מסכה משפרת לחות.

זמן משך הטיפול 20-30 דקות, כשהתוצאות מורגשות כבר מהטיפול הראשון – העור הופך למתוח ומוצק יותר וקמטוטים וכתמי עור קטנים מיטשטשים. הטיפול אינו כואב, והיתרון הוא שניתן לחזור לפעילות רגילה מיד אחריו. לקבלת תוצאה מקסימלית מומלץ לקבוע סדרת 3-5 טיפולים בהפרש של שבוע זה מזה.

תתכונני להתחדש: הישר מחדר הטיפולים לרחבת הריקודים

כיום הטכנולוגיה המתקדמת בתחום הקוסמטיקה מציעה שלל פתרונות שנותנים בוסט לעור הפנים באופן מיידי. לא עוד קרמים שאחרי המתנה ארוכה יתנו תוצאות (ואולי לא), אלא מגוון טיפולים מתקדמים במקום אחד לכל סוגי העור בפנים, בדגש על זוהר וניקוי עור הפנים.

הכירי את טיפולי המולטי-8, מערכת שיש בה הכל: יש לה מספר ידיות שמתאימות לטיפולים נרחבים ופתרונות לכל מצבי העור, בין אם בטיפול בודד או בסדרה.
למשל, פילינג יהלום מאפשר הסרה ושאיבה של תאי עור מתים כדי לגלות תאי עור חדשים ובריאים, תוך ניקוי יוצא דופן של העור ולאחר מכן החדרת חומרים קוסמטיים משלימים לעור באופן אפקטיבי יותר – מה שתורם להתחדשות העור וטיפוחו בלחות.

התזת חמצן לעור – ממש כמו שאנו זקוקות לאוויר לנשימה, כך גם עור הפנים זקוק לחמצן שלו. טיפול חובה במסגרת שגרת הטיפוח והצערת העור, שמתאים לכל סוגי העור ומעניק מראה מוצק, רענן ונעים למגע. מדובר בתרכובת חמצן מיוחדת בתוספת חומרים קוסמטיים הממריצים את העור בתוך שתי דקות בלבד.

החלקת קמטים וקמטוטים בביו קורנט – טכנולוגיה חדישה שמקפיצה את טיפולי היופי והקוסמטיקה לשלב הבא, ומאפשרת טיפול אפקטיבי באזור העיניים וזוויות הפה, עם תוצאות שניכרות לעין כבר מהטיפול הראשון.

לטיפולים אין שום תופעות לוואי, מה שאומר שמיד אחרי הטיפול תוכלי להיכנס למדי חגיגות הסילבסטר שלך ולצאת לחגוג זוהרת מתמיד.

עור פנים אחיד ומוצק: טיפולי האסתטיקה המתקדמים שישלטו בעשור הקרוב

אם יש משהו שאנחנו אומרים עליו יום יום הללויה הוא הדור החדש של הטיפולים האסתטיים, המיקרופלזמה. צלקות פוסט אקנה? עור פנים עייף ואפרורי? אם ענית כן לאחד מהנ"ל – הטיפול הזה בדיוק בשבילך.

מי שסבלה בעברה מאקנה בוודאי מכירה את התסכול הרב שמתלווה בתקופה שאחרי בעקבות הסימנים והצלקות שנותרים על הפנים. טכנולוגיית המיקרופלזמה מציעה טיפולים לבעיית הפוסט אקנה שמעודדים את התחדשות העור. כמובן שככל שתקדימי להגיע ולטפל כך תגיעי לתוצאות טובות יותר, אבל הטיפול מתאים לכל גיל והתוצאות מרשימות.

הבעיה המוכרת בצלקות פוסט אקנה היא שהרקמה מתכווצת ומושכת פנימה את העור, וכך למעשה נוצרות השקערוריות בעור. באמצעות טכנולוגיית המיקרופלזמה, המבוססת על גלי רדיו שמעודדים ייצור קולגן, העור נבנה למעשה מחדש מעומק הרקמה וכך מרכיבים חיוניים בעור מתעצמים, שכבות עור ישנות מוסרות, הרקמה נבנית מחדש והשקערוריות מתכווצות והופכות לשטוחות יותר. התוצאה – העור נראה אחיד יותר וחיוני. כאן מדובר בתהליך שמצריך סדרת טיפולים כדי להשיג את התוצאה הרצויה, אבל החדשות הטובות הן שלא כדאי להמתין, כי תוצאות ניתן לראות כבר מהטיפול הראשון.

מיצוק העור באפקט הסינדרלה – שמעת נכון, טיפול למיצוק ומתיחת העור עם תוצאות מיידיות וללא סכין מנתחים. טיפולי המיקרופלזמה לפנים מהווים פריצת דרך טכנולוגית של ממש בשנים האחרונות ומייתרים את סכין המנתחים. גלי הרדיו מייצרים בעור תעלות זערוריות שגורמות לתהליכי חידוש העור בעומק הרקמה, ובשילוב חימום קל של האזור שמאיץ את התהליכים החיוניים בעור להתחדשות. מיד לאחר טיפול קצר כבר תוכלי להבחין באפקט סינדרלה מיידי, העור ייראה מתוח, מוצק ובעל מרקם חלק וגוון אחיד וגם כאן התוצאה היא מהקליניקה היישר לבילוי סוער ובלתי נשכח לכבוד השנה החדשה.

רוצה לשמוע עוד על מבצעים לשנה החדשה על טיפולים לחידוש ומיצוק העור? השאירי את פרטייך בטופס למטה וניצור אתך קשר בהקדם.

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך