טיפול באקנה

המענה הטוב ביותר לטיפול באקנה

איך אפשר לטפל בתופעת האקנה המטרידה? במקום המשחות, האנטיביוטיקה והמייק־אפ שאולי מסתיר קצת – אבל ממש לא מעלים, הכירו את השיטה פורצת הדרך של יפה מקסימוב: שילוב בין טכנולוגיות מעולם הרפואה ותכשירים איכותיים לאיזון הדלקת ולניקוי עמוק וטכנולוגיות ביוטי־טק חדשניות כמו IPL, LED, Tixel וביו פטרון המבטיחות תוצאה טובה בטיפול יעיל ובטוח.

 

טיפול באקנה
השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

האקנה, (או 'חטטת' בשפתנו) המתעקש להמשיך ללוות אותנו הרבה אחרי שגיל ההתבגרות הסתיים, הוא בעצם דלקת שמופיעה בזקיק השערה ובבלוטות החלב. אקנה יכול להיגרם בשל ייצור עודף של סבום (שומן) או זיהומים בעור וכדומה. והתוצאה – פצעונים מרגיזים ולא רצויים. לעיתים מדובר בכמה פצעים בודדים ולעיתים בכיסוי נרחב על עור הפנים. ולא רק הפנים, האקנה יכול להופיע גם בגב, בחזה, בכתפיים, במחשוף ובישבן, וזה אפילו די נפוץ…טיפול באקנה

האקנה הוא תופעה שכיחה בגיל ההתבגרות, בעיקר בין גילאי 12 עד 24, אך גם אם כבר מזמן עברת את הגיל הזה האקנה עדיין יכול להפציע על הפנים בלי אזהרה. ישנם כמה גורמים לתופעת האקנה, לרבות פעילות הורמונלית, גנטיקה, מתח נפשי, תרופות שונות, סימפטום של תסמונות השחלות הפוליציסטיות ותזונה.

טיפול באקנה הורמונלי

למעשה, אחד מהגורמים העיקריים להופעת אקנה, והמשותף לרוב הגורמים שהוזכרו הוא הגורם ההורמונלי. לא רק בגיל ההתבגרות ההורמונים 'משתוללים', אלא גם תזונה, כמו מאכלים מהחי, סויה ואפילו קפה יכולים להשפיע על רמות האסטרוגן בגוף, מצבי לחץ וחרדה המעוררים הפרשה של הורמון הקורטיזול והאדרנלין, המחזור החודשי וכאמור גם תסמונת השחלות הפוליצסטיות. 

שאלת השאלות היא – מהו הטיפול באקנה הורמונלי ובאקנה בכלל? רבים מכירים את המשחות הטיפוליות השונות עבור טיפול באקנה, לרבות התכשירים הרפואיים והאנטיביוטיקה הניתנים במרשם רופא, דוגמת רואקוטן, מינוציקלין ודומיהם לצד הבטחות להעלמת אקנה דרך טיפול טבעי כזה או אחר הנמכר ברשתות הפארם, דוגמת אקניל. טיפול באקנה הורמונלי מתחיל ראשית בשינוי אורח חיים ושמירה על תזונה בריאה. אך לעולם האסתטיקה ולקליניקות הביוטי טק של יפה מקסימוב יש מענה יש יעיל ובטוח מאוד לפצעי אקנה, טיפול שאינו דורש מגע יד ומייצר תוצאות טובות תוך מספר שבועות – הטיפול המשולב והמתקדם לטיפול באקנה הורמונלי ובכל סוגי האקנה:

שלושה שלבים לפנים נקיות מאקנה

אבחון: לפני שניגש לטיפול באקנה בפנים נתחיל באבחון עמוק של עור הפנים ונבחן את מצב האקנה, סוג העור, היסטוריה בריאותית, טיפולית וכיוצא בזה ונייצר תוכנית טיפולים בהתאמה אישית.

ניקוי עמוק ואיזון הדלקת: כדי להכין את העור לטיפול באקנה בפנים ובמקומות אחרים בגוף בטכנולוגיות הביוטי-טק, לרוב יתבצע במקביל להתחלת הטיפול, טיפול לניקוי עמוק של עור הפנים להפחתת השומניות באמצעות מסכות וחומצות נוגדות דלקת. בנוסף תקבלו ערכת מוצרים לשימוש בבית למשך שבועיים במטרה להמשיך את הפעילות האנטי־דלקתית בעור. במקרים של דלקת חמורה ייתכן שתתחילו טיפול באקנה בפנים עם הערכה הביתית ולאחר מכן נתחיל בניקוי עמוק.

טיפול באקנה בטכנולוגיות ביוטי־טק: שילוב בין תכשירים וקרמים לטכנולוגיות ביוטי־טק שונות על פי תוצאות האבחון, לרבות מכשיר IPL הפועל על בסיס קרני אור באורכי גל שונים היעילים לטיפול בחיידקי האקנה, ללא תופעות לוואי וללא כאב, מכשיר מנורות ומערכת LED המאפשרת טיפול בכל שטח הפנים ובאזור הנגוע או במנורת ביו פטרון להאצת ההחלמה ומכשיר ה־Tixel החדשני המבוסס על טכנולוגיה תרמית, מקדם תהליכי תיקון העור ומכין את העור לטיפול, ומסייע להפחית את הדלקת ולמנוע הופעת סימנים וצלקות. הטיפול נמשך בין 15 ל־20 דקות, פעמיים בשבוע, בין 4 ל־6 שבועות.

כל שלבי הטיפול באקנה מתבצעים על ידי קוסמטיקאיות המוסמכות והמקצועיות של יפה מקסימוב, המעניקות טיפול מסור ומשרות אווירה נוחה ונעימה לאורך כל הטיפול.

מוכנים לצאת לדרך החדשה ולחשוף לעולם עור פנים נקי, רך ורענן? השאירו פרטים ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם לתיאום פגישת ייעוץ ואבחון ראשוני ללא עלות!

Watch the difference

גלרית וידיאו

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

Before and After

לפני טיפול אקנה לפני
אחרי טיפול באקנה אחרי

המגזין וחדשות אחרונות

טיפול באקנה, אחת ולתמיד

טיפול באקנה, אחת ולתמיד

היום כבר כולנו יודעים ויודעות: אקנה מתחיל בדרך כלל בגיל ההתבגרות, אבל התופעה העקשנית לא נעלמת כשהנעורים חולפים. הסיבות לכך נעוצות בכך שאקנה היא דלקת

קראו עוד >>>

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​ לפגישת ייעוץ בחינם

טיפול LED מתנה למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם

,Hi you

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​ לפגישת ייעוץ בחינם

טיפול LED מתנה למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם