טיפול פנים קלאסי

הכי קלאסי שיש – טיפול פנים בקליניקה של יפה מקסימוב

כשזה מגיע לעור הפנים שלנו, אין לנו ברירה – אם אנחנו רוצות לשמור על עור נקי, נעים ורך אנו מוכרחות להקפיד על טיפול קבוע ומסודר. זו הסיבה שאנו ממליצות לכל הלקוחות שלנו על טיפול פנים קלאסי אחת לכמה חודשים לניקוי הפנים, הסרת תאים מתים ופילינג באמצעות שילוב בין טיפול בתכשירים מתקדמים לטכנולוגיות חדישות. הטיפול ניתן על ידי מומחיות הביוטי-טק של יפה מקסימוב, קוסמטיקאיות מדופלמות ומיומנות המעניקות את הטיפול ברגישות ומכל הלב.

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

טיפול פנים קלאסי הוא טיפול מומלץ מאוד לכל אישה ובכל גיל, טיפול המסייע בשמירה על מראה עור זוהר,נקי ורענן לאורך כל השנה. טיפול אחת לכמה חודשים עד שנה מסייע בשמירה על רמת לחות מאוזנת וניקיון ברמה גבוהה. המטרה של הטיפול היא לבצע ניקוי מלא של עור הפנים, לרבות הסרת תאים מתאים והענקת זוהר לפנים באמצעות פילינגים מרעננים. הטיפול כולל ניקוי של קומודונים ("שחורים") מאזורים בעייתיים, הסרת שכבת עור קלה וביצוע פילינג בהתאם למצב העור.

הטיפול ניתן על ידי מומחיות הביוטי-טק שלנו, קוסמטיקאיות מוסמכות בעלות ניסיון של שנים רבות בטיפול בכל סוגי העור. המטפלות מבצעות את הטיפול בעדינות וברגישות רבה, ובסיום הטיפול ניתן לחזור מייד לשגרת היום.

יש מקרים שבהם מומלץ לשלב את הטיפול הקלאסי בטיפול פנים עמוק באמצעות שילוב בטכנולוגיות ביוטי-טק שונות לרבות מכשיר דרמה-קליר המעניק טיפול פילינג, ניקוי ולחות בשלושה שלבים או באמצעות מכשיר מולטי-8 המעניק טיפול לחות, הזנה או ניקוי עמוק בפילינג ואנטי אייג'ינג בעזרת 8 ידיות שונות.

במקרים של עור אפרורי, עור נוטה לפיגמנטציה עור אקנתי ועור מתבגר, יתכן וידרשו טיפולים תכופים יותר תוך שילוב בטכנולוגיות אחרות שיאפשרו הגעה לתוצאות מרביות. החל מגיל 30 אנו ממליצים גם על טיפול נוסף באמצעות טכנולוגיות לייזר מדויקות לטיפול בנזקי השמש ולשימור מצב העור.

כדי להתאים את הטיפול הטוב ביותר למצב עורך, אנו מזמינים אותך לפגישת ייעוץ ואבחון שבה תתנסי בשיטת Y360 לאבחון מדויק של עור הפנים תוך שקלול הנתונים של מאפייני עורך והצורך הקיים והצגת אופציות טיפוליות שונות בהתאם לתקציב הנבחר.

יפה מקסימוב מזמינה אותך להשקיע בטיפול קבוע בעור הפנים, השאירי פרטים ואנו נחזור אליך בהקדם לקביעת תור לטיפול פנים קלאסי.

Watch the difference

גלרית וידיאו

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

המגזין וחדשות אחרונות

טיפול באקנה, אחת ולתמיד

טיפול באקנה, אחת ולתמיד

היום כבר כולנו יודעים ויודעות: אקנה מתחיל בדרך כלל בגיל ההתבגרות, אבל התופעה העקשנית לא נעלמת כשהנעורים חולפים. הסיבות לכך נעוצות בכך שאקנה היא דלקת

קראו עוד >>>

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים